Mysteries of Westgate je „adventure pack“ (alebo keď chcete DLC – i keď napríklad v Poľsku vyjde v krabicovej verzii - či niečo ako Premium Modul v prípade prvého NWN) pre hru Neverwinter Nights 2, ktorý obsahuje nové dobrodružstvo, takmer výlučne sa odohrávajúce v mestskom prostredí Westgate.
Celý príbeh tajomstiev mesta Westgate sa začína na inom mieste, hlavný hrdina v akomsi dungeone medzi mnohými pokladmi objavil aj zvláštnu masku, ktorú si (ani sám nevie prečo) zobral. Avšak má to jeden háčik, odvtedy ho sprevádzajú nočné mory a nech sa snažil ako chcel, masky sa nedokázal zbaviť. Na radu mudrca z Cormyru sa napokon vydal do mesta Westgate, kde sídli zločinecká organizácia známa ako Night Masks – niekto tam by mohol vedieť o prekliatí, ktoré maska nesie...
Dohráno. Tak mi nakonec originální kampaně zabraly 177h a to ještě nepočítám čas kolik hodin jsem ztratil těmi bugy, které mi například znemožnily dohrát původní hru. I tady je pár bugů, například mise s duergary zůstala nedořešena. Je vidět, že hra byla vyvíjena mimo Obsidian (vytvořená manželskou dvojicí a komunitou modderů). Na jedné straně jsou vidět menší produkční kvality (málo dabingu), na druhou stranu pár nápadů out of box.
Jestliže Storm of Zehir (SoZ) byl o svobodě a putování po světě, tak tady je opačná koncepce. Zde se vše se odehrává v jednom městě. Westgate je ve hře malý (celkově 3 čtvrtě a podzemí), ale o to víc je plný a vypadá k světu. Umím si přestavit ještě plnější lokace, ale přesto je oproti původní hře osvěžující, že lokace mohou být malinké s trochu promyšlenějším obsahem. Dozvědět se o zajímavém temnějším místě Faerunu je fajn.
Jestli SoZ byla dělaná pro hraničáře, tak tady mi vychází čaroděj. Vaši tři družiníci svitky opisovat neumí a přitom jich je v lootu plno. Druhá dobrá volba je bojovník, jelikož je tady pár skvělých zbraní, které družiník nevyužije.
Já jsem jel opět za svoji oblíbenou kleričku Lelee Milkinu, čehož jsem zalitoval, když jsem potkal její kopii mezi družiníky. Nicméně ke konci se s odhalením hlavních nepřátel ukázalo, že mít dvě kleričky má také své lvýhody. Z lore může být fajn i bard/zloděj, je tu i pár skillechecků na kapsářství v rozhovorech a nějaký ten bardí nástroj.
Naopak hraničáře a druidy bych určitě nedoporučoval, nemají tu zázemí. Snad jedině kvůli exotickým zbraním.
Ekonomika je příjemně úsporná a zase trochu jinačí než v jiných datadiscích. Jsou tu specialisti, kteří každý prodávají trochu něco jiného, mají hodně chudou nabídku i rozpočet. Je tak možné, že na konci pořád nebudete mít pořádné boty či helmu.
Jestliže Storm of Zehir (SoZ) byl o svobodě a putování po světě, tak tady je opačná koncepce. Zde se vše se odehrává v jednom městě. Westgate je ve hře malý (celkově 3 čtvrtě a podzemí), ale o to víc je plný a vypadá k světu. Umím si přestavit ještě plnější lokace, ale přesto je oproti původní hře osvěžující, že lokace mohou být malinké s trochu promyšlenějším obsahem. Dozvědět se o zajímavém temnějším místě Faerunu je fajn.
Jestli SoZ byla dělaná pro hraničáře, tak tady mi vychází čaroděj. Vaši tři družiníci svitky opisovat neumí a přitom jich je v lootu plno. Druhá dobrá volba je bojovník, jelikož je tady pár skvělých zbraní, které družiník nevyužije.
Já jsem jel opět za svoji oblíbenou kleričku Lelee Milkinu, čehož jsem zalitoval, když jsem potkal její kopii mezi družiníky. Nicméně ke konci se s odhalením hlavních nepřátel ukázalo, že mít dvě kleričky má také své lvýhody. Z lore může být fajn i bard/zloděj, je tu i pár skillechecků na kapsářství v rozhovorech a nějaký ten bardí nástroj.
Naopak hraničáře a druidy bych určitě nedoporučoval, nemají tu zázemí. Snad jedině kvůli exotickým zbraním.
Ekonomika je příjemně úsporná a zase trochu jinačí než v jiných datadiscích. Jsou tu specialisti, kteří každý prodávají trochu něco jiného, mají hodně chudou nabídku i rozpočet. Je tak možné, že na konci pořád nebudete mít pořádné boty či helmu.
Pro: príbeh, hudba, dobre napísané dialógy,
Proti: nie všetky dôležité dialógy sú nahovorené, choroby enginu NWN2