Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Nerf Arena Blast

31.10.1999
80
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Tým „Twisters“, složený z nadšených amatérů, chce uspět ve světovém šampionátu tváří v tvář šesti teamům profesionálů. Disciplína? Nerf Blast! Soutěžící teamy se střetnou v pestrobarevných arénách a pálit po sobě budou z kanónů míčky a želé (přilepí na chvíli soupeře k zemi). Tři arény, každá po sedmi mapách, tudy vede cesta k poháru.

V základu Nerf Arena obsahuje tři módy. PointBlast by se dal charakterizovat jako nenásilný team deathmatch. SpeedBlast je závod naskrz arénou, s barevnými vlaječkami, sloužícími jako záchytné body. Když oponent zasáhne nerf gunem jiného závodníka, pošle jej na poslední záchytný bod, který minuli. V BallBlast se bojuje o šest barevných míčů, které je třeba vstřelit do terče. Nakonec se objeví zlatý míč, se kterým je třeba udělat to samé, co s předešlými. Získání zlatého míče však příslušnému teamu vítězství automaticky nezaručuje. Jako ve všech předchozích módech, i zde vítězí team s nejvíce body.

Hra byla prezentovaná jako rodinná alternativa k Unreal Tournament, se kterým sdílí grafický engine. Vývoj začal pod videoherní odnoží společnosti Hasbro. Společnost prodala vydavatelská práva Infogrames, který hru následně vydal skrze Atari. V recenzích si Nerf Arena vedla poměrně dobře a fanoušci pro ni vytvořili řadu modifikací a map. Komunita postupně vytvořila ještě módy Capture the flag a Infiltration. Multiplayer je zajišťován pomocí Gamespy.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Unreal Tournament pro děti od 3 let.

Nerf Arena Blast je ošklivá a obsahově chudá totální konverze pro Unreal Tournament, která vypadá a zní jako něco, co jste si kdysi mohli koupit v hračkářství či to bylo baleno k cereáliím pro děti. Zajímavé jsou na ní pouze dvě věci - dva nové herní módy a způsob, jakým se v deathmatch módu počítají body:

* SpeedBlast - závod s checkpointy, ke kterým je více či méně obtížné se dostat - v single-player kampani nulová výzva, protože nepřátelé na vás obvykle vůbec neútočí, pokud na ně nevystřelíte jako první
* BallBlast - na mapě se objevují míče několika barev a vaším úkolem je tyto míče sbírat a speciální zbraní střílet do pro to určených branek, načež se objeví míč poslední, který vám po zaskórování přinese vítězství
* PointBlast (deathmatch) - neplatí zde, že 1 frag = 1 bod - body dostáváte i za headshoty, ale hlavně po neutralizaci z každého nepřítele vypadne určitý bodový obnos jako sebratelný předmět, a toto sbírání a kradení bodů může hodně zamíchat s konečným pořadím

Nic jiného než tyto tři módy hra neobsahuje a dohrání single-player kampaně zabere 2-3 hodiny.

Je to zábava? Ano. Ale z velké části jen díky tomu, že pod tím nevkusně barevným povrchem je to pořád ten starý dobrý Unreal Tournament.
+11