Mind: Path to Thalamus je z prvního pohledu viděnou explorativní adventurou s velkým počtem puzzlů zakomponovaných do prostředí (více jak třicet). Samotnou podstatou v nich je interakce s počasím a jeho vlivy na prostředí. Je tak třeba měnit den za noc, vyvolat mlhu nebo i střídat roční období. Skrze tyto akce se před hráčem rozvíjí příběh muže uvězněného ve své vlastní mysli. Pacient v komatu vytváří různé prostředí a eventuality, a tak jeho probuzení bude značně obtížným úkolem.
Počin Carlose Coronada a jeho týmu má ambice vyprávět silný příběh podobně jako Dear Esther nebo Gone Home (více jak jedna hodina monologu s kvalitním dabingem) za přítomnosti větší interaktivity s prostředím v podobě řešení jednoduchých i obtížnějších problémů. Hráč také navštíví v Mind: Path to Thalamus 20 rozdílných prostředí.
Počin Carlose Coronada a jeho týmu má ambice vyprávět silný příběh podobně jako Dear Esther nebo Gone Home (více jak jedna hodina monologu s kvalitním dabingem) za přítomnosti větší interaktivity s prostředím v podobě řešení jednoduchých i obtížnějších problémů. Hráč také navštíví v Mind: Path to Thalamus 20 rozdílných prostředí.
Mind: Path to Thalamus je z prvního pohledu viděnou explorativní adventurou s velkým počtem puzzlů zakomponovaných do prostředí (více jak třicet). Samotnou podstatou v nich je interakce s počasím a jeho vlivy na prostředí. Je tak třeba měnit den za noc, vyvolat mlhu nebo i střídat roční období. Skrze tyto akce se před hráčem rozvíjí příběh muže uvězněného ve své vlastní mysli. Pacient v komatu vytváří různé prostředí a eventuality, a tak jeho probuzení bude značně obtížným úkolem.
Počin Carlose Coronada a jeho týmu má ambice vyprávět silný příběh podobně jako Dear Esther nebo Gone Home (více jak jedna hodina monologu s kvalitním dabingem) za přítomnosti větší interaktivity s prostředím v podobě řešení jednoduchých i obtížnějších problémů. Hráč také navštíví v Mind: Path to Thalamus 20 rozdílných prostředí.
Počin Carlose Coronada a jeho týmu má ambice vyprávět silný příběh podobně jako Dear Esther nebo Gone Home (více jak jedna hodina monologu s kvalitním dabingem) za přítomnosti větší interaktivity s prostředím v podobě řešení jednoduchých i obtížnějších problémů. Hráč také navštíví v Mind: Path to Thalamus 20 rozdílných prostředí.
MIND: Path to Thalamus je z prvního pohledu viděnou explorativní adventurou s velkým počtem puzzlů zakomponovaných do prostředí (více jak třicet). Samotnou podstatou v nich je interakce s počasím a jeho vlivy na prostředí. Je tak třeba měnit den za noc, vyvolat mlhu nebo i střídat roční období. Skrze tyto akce se před hráčem rozvíjí příběh muže uvězněného ve své vlastní mysli. Pacient v komatu vytváří různé prostředí a eventuality, a tak jeho probuzení bude značně obtížným úkolem.
Počin Carlose Coronada a jeho týmu má ambice vyprávět silný příběh podobně jako Dear Esther nebo Gone Home (více jak jedna hodina monologu s kvalitním dabingem) za přítomnosti větší interaktivity s prostředím v podobě řešení jednoduchých i obtížnějších problémů. Hráč také navštíví v MIND: Path to Thalamus 20 rozdílných prostředí.
Počin Carlose Coronada a jeho týmu má ambice vyprávět silný příběh podobně jako Dear Esther nebo Gone Home (více jak jedna hodina monologu s kvalitním dabingem) za přítomnosti větší interaktivity s prostředím v podobě řešení jednoduchých i obtížnějších problémů. Hráč také navštíví v MIND: Path to Thalamus 20 rozdílných prostředí.