Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Might & Magic Heroes VI Might & Magic Heroes VI Might & Magic Heroes VI Might & Magic Heroes VI
Black Hole Entertainment
Black Hole Entertainment
Black Hole Entertainment
Black Hole Entertainment •  Limbic Entertainment GmhH (nově vytvořeno)
PC
13.10.2011
PC
13.10.2011
PC
13.10.2011
PC
13.10.2011
Might & Magic Heroes VI Might & Magic Heroes VI Might & Magic Heroes VI Might & Magic Heroes VI
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

Šestý díl strategické série Heroes se odehrává zhruba 400 let před pátým dílem. Mocný, ale již mnoho let padlý Archanděl byl vzkříšen, aby zabránil invazi démonů a ovládl Ashan. Během obnovy své ztracené síly si to chce také vyřídit se starými nepřáteli. Podcení však sílu lidí, přesněji Gryfí dynastie. Naneštěstí to v Gryfím rodu vře, vévoda Slava byl zavražděn a zanechal po sobě 5 rozhašteřených potomků. Každý z potomků zastupuje jednu z pěti hratelných frakcí: gryfí lid (Anton), nemrtvé (Anastasya), démony (Kiril), orky (Sandor) a vodní národ Nag (Irina). V sérii nový národ Nag si zakládá na sebezdokonalování, harmonii a očištění - frakce je navržena podle východních kultur. Hlavní kampaň nabízí 20 misí (čtyři za každého potomka).

Herní mechanismy šestých Heroes se až na menší změny drží svých předchůdců. Dostanete pod kontrolou hrdinu, ten se pak prohání, co mu tah stačí, po rozlehlé mapě, dobývá města, sbírá suroviny a různé cetky, verbuje armádu a také se zdokonaluje pomocí nasbíraných zkušeností. Pokud dojde ke střetu s nepřátelsky laděným oddílem, hra se přepne z mapy světa na čtvercové bitevní pole. Do bitvy se zapojí nejen jednotky, ale zpovzdálí i samotní hrdinové svými kouzly a bonusy. Ekonomická část je zastoupená zabíráním dolů a budováním měst do krásy/prosperity.

S novým vývojářským týmem (předchozí díl mají na svědomí Nival Interactive) přišlo také několik změn. Zjednodušení se dočkal surovinový systém, nyní vám na vše budou stačit čtyři suroviny (dřevo, ruda, krystaly a zlaťáčky). Mapa se nově dělí na oblasti, kdy každou oblast (hlavně doly) spravuje jeden hrad či tvrz. Tedy stačí dobýt hrad a připadnou vám všechny doly v jeho okolí.

I když je Might & Magic Heroes VI možné hrát offline, hra rovněž nabízí propracovaný, převážně multiplayerový systém Conflux (achievmenty, žebříčky, odemykatelný bonusový obsah), jenž je vyžadován pro hraní online.
Šestý díl strategické série Heroes se odehrává zhruba 400 let před pátým dílem. Mocný, ale již mnoho let padlý Archanděl byl vzkříšen, aby zabránil invazi démonů a ovládl Ashan. Během obnovy své ztracené síly si to chce také vyřídit se starými nepřáteli. Podcení však sílu lidí, přesněji Gryfí dynastie. Naneštěstí to v Gryfím rodu vře, vévoda Slava byl zavražděn a zanechal po sobě 5 rozhašteřených potomků. Každý z potomků zastupuje jednu z pěti hratelných frakcí: gryfí lid (Anton), nemrtvé (Anastasya), démony (Kiril), orky (Sandor) a vodní národ Nag (Irina). V sérii nový národ Nag si zakládá na sebezdokonalování, harmonii a očištění - frakce je navržena podle východních kultur. Hlavní kampaň nabízí 20 misí (čtyři za každého potomka).

Herní mechanismy šestých Heroes se až na menší změny drží svých předchůdců. Dostanete pod kontrolou hrdinu, ten se pak prohání, co mu tah stačí, po rozlehlé mapě, dobývá města, sbírá suroviny a různé cetky, verbuje armádu a také se zdokonaluje pomocí nasbíraných zkušeností. Pokud dojde ke střetu s nepřátelsky laděným oddílem, hra se přepne z mapy světa na čtvercové bitevní pole. Do bitvy se zapojí nejen jednotky, ale zpovzdálí i samotní hrdinové svými kouzly a bonusy. Ekonomická část je zastoupená zabíráním dolů a budováním měst do krásy/prosperity.

S novým vývojářským týmem (předchozí díl mají na svědomí Nival Interactive) přišlo také několik změn. Zjednodušení se dočkal surovinový systém, nyní vám na vše budou stačit čtyři suroviny (dřevo, ruda, krystaly a zlaťáčky). Mapa se nově dělí na oblasti, kdy každou oblast (hlavně doly) spravuje jeden hrad či tvrz. Tedy stačí dobýt hrad a připadnou vám všechny doly v jeho okolí.

Pod ještě jinými vývojářskými studii postupně vyšly tři rozšíření. Pirates of the Savage Sea sleduje příběh piráta Craga Hacka, Danse Macabre popisuje vzestup nekromancera Sandra a Shades of Darkness přidává nový hrad, i novou kampaň za temné elfy. SoD je možné jednak hrát samostatně, tak i nainstalovat do původní hry.

I když je Might & Magic Heroes VI možné hrát offline, hra rovněž nabízí propracovaný, převážně multiplayerový systém Conflux (achievmenty, žebříčky, odemykatelný bonusový obsah), jenž je vyžadován pro hraní online.
Šestý díl strategické série Heroes se odehrává zhruba 400 let před pátým dílem. Mocný, ale již mnoho let padlý Archanděl byl vzkříšen, aby zabránil invazi démonů a ovládl Ashan. Během obnovy své ztracené síly si to chce také vyřídit se starými nepřáteli. Podcení však sílu lidí, přesněji Gryfí dynastie. Naneštěstí to v Gryfím rodu vře, vévoda Slava byl zavražděn a zanechal po sobě 5 rozhašteřených potomků. Každý z potomků zastupuje jednu z pěti hratelných frakcí: gryfí lid (Anton), nemrtvé (Anastasya), démony (Kiril), orky (Sandor) a vodní národ Nag (Irina). V sérii nový národ Nag si zakládá na sebezdokonalování, harmonii a očištění - frakce je navržena podle východních kultur. Hlavní kampaň nabízí 20 misí (čtyři za každého potomka).

Herní mechanismy šestých Heroes se až na menší změny drží svých předchůdců. Dostanete pod kontrolou hrdinu, ten se pak prohání, co mu tah stačí, po rozlehlé mapě, dobývá města, sbírá suroviny a různé cetky, verbuje armádu a také se zdokonaluje pomocí nasbíraných zkušeností. Pokud dojde ke střetu s nepřátelským oddílem, hra se přepne z mapy světa na čtvercové bitevní pole. Do bitvy se zapojí nejen jednotky, ale zpovzdálí i samotní hrdinové svými kouzly a bonusy. Ekonomická část je zastoupená zabíráním dolů a budováním měst do krásy/prosperity.

S novým vývojářským týmem (předchozí díl mají na svědomí Nival Interactive) přišlo také několik změn. Zjednodušení se dočkal surovinový systém, nyní vám na vše budou stačit čtyři suroviny (dřevo, ruda, krystaly a zlaťáky). Mapa se nově dělí na oblasti, kdy každou oblast (hlavně doly) spravuje jeden hrad či tvrz. Tedy stačí dobýt hrad a připadnou vám všechny doly v jeho okolí.

Pod ještě jinými vývojářskými studii postupně vyšla tři rozšíření. Pirates of the Savage Sea sleduje příběh piráta Craga Hacka, Danse Macabre popisuje vzestup nekromancera Sandra a Shades of Darkness přidává nový hrad, i novou kampaň za temné elfy. SoD je možné hrát jak samostatně, tak i nainstalováním do původní hry.

I když je Might & Magic Heroes VI možné hrát offline, hra rovněž nabízí propracovaný, převážně multiplayerový systém Conflux (achievementy, žebříčky, odemykatelný bonusový obsah), jenž je vyžadován pro hraní online.
Šestý díl strategické série Heroes se odehrává zhruba 400 let před pátým dílem. Mocný, ale již mnoho let padlý Archanděl byl vzkříšen, aby zabránil invazi démonů a ovládl Ashan. Během obnovy své ztracené síly si to chce také vyřídit se starými nepřáteli. Podcení však sílu lidí, přesněji Gryfí dynastie. Naneštěstí to v Gryfím rodu vře, vévoda Slava byl zavražděn a zanechal po sobě 5 rozhašteřených potomků. Každý z potomků zastupuje jednu z pěti hratelných frakcí: gryfí lid (Anton), nemrtvé (Anastasya), démony (Kiril), orky (Sandor) a vodní národ Nag (Irina). V sérii nový národ Nag si zakládá na sebezdokonalování, harmonii a očištění - frakce je navržena podle východních kultur. Hlavní kampaň nabízí 20 misí (čtyři za každého potomka).

Herní mechanismy šestých Heroes se až na menší změny drží svých předchůdců. Dostanete pod kontrolou hrdinu, ten se pak prohání, co mu tah stačí, po rozlehlé mapě, dobývá města, sbírá suroviny a různé cetky, verbuje armádu a také se zdokonaluje pomocí nasbíraných zkušeností. Pokud dojde ke střetu s nepřátelským oddílem, hra se přepne z mapy světa na čtvercové bitevní pole. Do bitvy se zapojí nejen jednotky, ale zpovzdálí i samotní hrdinové svými kouzly a bonusy. Ekonomická část je zastoupená zabíráním dolů a budováním měst do krásy/prosperity.

S novým vývojářským týmem (předchozí díl mají na svědomí Nival Interactive) přišlo také několik změn. Zjednodušení se dočkal surovinový systém, nyní vám na vše budou stačit čtyři suroviny (dřevo, ruda, krystaly a zlaťáky). Mapa se nově dělí na oblasti, kdy každou oblast (hlavně doly) spravuje jeden hrad či tvrz. Tedy stačí dobýt hrad a připadnou vám všechny doly v jeho okolí.

Pod ještě jinými vývojářskými studii postupně vyšla tři rozšíření. Pirates of the Savage Sea sleduje příběh piráta Craga Hacka, Danse Macabre popisuje vzestup nekromancera Sandra a Shades of Darkness přidává nový hrad, i novou kampaň za temné elfy. SoD je možné hrát jak samostatně, tak i nainstalováním do původní hry.

I když je Might & Magic Heroes VI možné hrát offline, hra rovněž nabízí propracovaný, převážně multiplayerový systém Conflux (achievementy, žebříčky, odemykatelný bonusový obsah), jenž je vyžadován pro hraní online.