Middle-Earth: Shadow of Mordor je akční RPG v otevřeném světě, které volně vychází z universa Hobita a Pána Prstenů J. R. R. Tolkiena. Shadow of Mordor však nenásleduje děj těchto předloh, naopak si pro své potřeby půjčuje jen podrobně popsané reálie a historii Středozemě, na čemž tvůrci vystavěli vlastní děj, časově zasazený mezi knihy Hobit a první díl Pána Prstenů. Ujímáte se role hraničáře Taliona, zodpovědného za střežení Mordorské černé brány. Byli jste však i s rodinou přepadeni a zabiti Sauronovými věrnými. Umírajícího si vás vyhlédl Wraith, následně posedl a oživil. To vám umožní vydat se do Mordoru za pomstou.
V boji se propojují Talionovy hraničářské schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu, střílení z luku se schopnostmi Wraitha, umožňující posednout některé nepřátele. K soubojům se váže příslušné levelování. Na výběr máte dva vývojové stromy, jeden za hraničáře a jeden za Wraitha. Jednotlivé schopnosti v nich odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj na blízko tak přináší runy, které jde využít pro vylepšení boje na blízko, boj ve stealth stylu zase runu, jež vylepšuje tuto vlastnost atd...
Svět Mordoru byl navržen tak, aby si žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se Talion střetne například se skřetí hlídkou a jeden ze skřetů vám unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud Talion během hry zemře, uběhne v herním světě nějaký čas, než budete znovu oživeni svým wrathským "patronem". Nepřátelé, kteří Taliona zabili mohou mezitím posílit, nebo padnout nezávisle na vás v nějaké jiné potyčce. Vašim činům a rozhodnutím se budou během hry přizpůsobovat i dialogy mezi NPC.
V boji se propojují Talionovy hraničářské schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu, střílení z luku se schopnostmi Wraitha, umožňující posednout některé nepřátele. K soubojům se váže příslušné levelování. Na výběr máte dva vývojové stromy, jeden za hraničáře a jeden za Wraitha. Jednotlivé schopnosti v nich odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj na blízko tak přináší runy, které jde využít pro vylepšení boje na blízko, boj ve stealth stylu zase runu, jež vylepšuje tuto vlastnost atd...
Svět Mordoru byl navržen tak, aby si žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se Talion střetne například se skřetí hlídkou a jeden ze skřetů vám unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud Talion během hry zemře, uběhne v herním světě nějaký čas, než budete znovu oživeni svým wrathským "patronem". Nepřátelé, kteří Taliona zabili mohou mezitím posílit, nebo padnout nezávisle na vás v nějaké jiné potyčce. Vašim činům a rozhodnutím se budou během hry přizpůsobovat i dialogy mezi NPC.
Middle-Earth: Shadow of Mordor je akční RPG v otevřeném světě, které volně vychází z universa Hobita a Pána Prstenů J. R. R. Tolkiena. Shadow of Mordor však nenásleduje děj těchto předloh, naopak si pro své potřeby půjčuje jen podrobně popsané reálie a historii Středozemě, na čemž tvůrci vystavěli vlastní děj, časově zasazený mezi knihy Hobit a první díl Pána Prstenů. Ujímáte se role hraničáře Taliona, zodpovědného za střežení Mordorské černé brány. Byli jste však i s rodinou přepadeni a zabiti Sauronovými věrnými. Umírajícího si vás vyhlédl Wraith, následně posedl a oživil. To vám umožní vydat se do Mordoru za pomstou.
V boji se propojují Talionovy hraničářské schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu, střílení z luku se schopnostmi Wraitha, umožňující posednout některé nepřátele. K soubojům se váže příslušné levelování. Na výběr máte dva vývojové stromy, jeden za hraničáře a jeden za Wraitha. Jednotlivé schopnosti v nich odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj na blízko tak přináší runy, které jde využít pro vylepšení boje na blízko, boj ve stealth stylu zase runu, jež vylepšuje tuto vlastnost atd...
Svět Mordoru byl navržen tak, aby si žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se Talion střetne například se skřetí hlídkou a jeden ze skřetů vám unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud Talion během hry zemře, uběhne v herním světě nějaký čas, než budete znovu oživeni svým wrathským "patronem". Nepřátelé, kteří Taliona zabili mohou mezitím posílit, nebo padnout nezávisle na vás v nějaké jiné potyčce. Vašim činům a rozhodnutím se budou během hry přizpůsobovat i dialogy mezi NPC.
V boji se propojují Talionovy hraničářské schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu, střílení z luku se schopnostmi Wraitha, umožňující posednout některé nepřátele. K soubojům se váže příslušné levelování. Na výběr máte dva vývojové stromy, jeden za hraničáře a jeden za Wraitha. Jednotlivé schopnosti v nich odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj na blízko tak přináší runy, které jde využít pro vylepšení boje na blízko, boj ve stealth stylu zase runu, jež vylepšuje tuto vlastnost atd...
Svět Mordoru byl navržen tak, aby si žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se Talion střetne například se skřetí hlídkou a jeden ze skřetů vám unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud Talion během hry zemře, uběhne v herním světě nějaký čas, než budete znovu oživeni svým wrathským "patronem". Nepřátelé, kteří Taliona zabili mohou mezitím posílit, nebo padnout nezávisle na vás v nějaké jiné potyčce. Vašim činům a rozhodnutím se budou během hry přizpůsobovat i dialogy mezi NPC.
Middle-Earth: Shadow of Mordor je akční RPG v otevřeném světě, které volně vychází z universa Hobita a Pána Prstenů J. R. R. Tolkiena. Shadow of Mordor však nenásleduje děj těchto předloh, naopak si pro své potřeby půjčuje jen podrobně popsané reálie a historii Středozemě, na čemž tvůrci vystavěli vlastní děj, časově zasazený mezi knihy Hobit a první díl Pána Prstenů. Ujímáte se role hraničáře Taliona, zodpovědného za střežení Mordorské černé brány. Byli jste však i s rodinou přepadeni a zabiti Sauronovými věrnými. Umírajícího si vás vyhlédl Wraith, následně posedl a oživil. To vám umožní vydat se do Mordoru za pomstou.
V boji se propojují Talionovy hraničářské schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu, střílení z luku se schopnostmi Wraitha, umožňující posednout některé nepřátele. K soubojům se váže příslušné levelování. Na výběr máte dva vývojové stromy, jeden za hraničáře a jeden za Wraitha. Jednotlivé schopnosti v nich odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj na blízko tak přináší runy, které jde využít pro vylepšení boje na blízko, boj ve stealth stylu zase runu, jež vylepšuje tuto vlastnost atd...
Svět Mordoru byl navržen tak, aby si žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se Talion střetne například se skřetí hlídkou a jeden ze skřetů vám unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud Talion během hry zemře, uběhne v herním světě nějaký čas, než budete znovu oživeni svým wrathským "patronem". Nepřátelé, kteří Taliona zabili mohou mezitím posílit, nebo padnout nezávisle na vás v nějaké jiné potyčce. Vašim činům a rozhodnutím se budou během hry přizpůsobovat i dialogy mezi NPC.
V boji se propojují Talionovy hraničářské schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu, střílení z luku se schopnostmi Wraitha, umožňující posednout některé nepřátele. K soubojům se váže příslušné levelování. Na výběr máte dva vývojové stromy, jeden za hraničáře a jeden za Wraitha. Jednotlivé schopnosti v nich odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj na blízko tak přináší runy, které jde využít pro vylepšení boje na blízko, boj ve stealth stylu zase runu, jež vylepšuje tuto vlastnost atd...
Svět Mordoru byl navržen tak, aby si žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se Talion střetne například se skřetí hlídkou a jeden ze skřetů vám unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud Talion během hry zemře, uběhne v herním světě nějaký čas, než budete znovu oživeni svým wrathským "patronem". Nepřátelé, kteří Taliona zabili mohou mezitím posílit, nebo padnout nezávisle na vás v nějaké jiné potyčce. Vašim činům a rozhodnutím se budou během hry přizpůsobovat i dialogy mezi NPC.
Middle-Earth: Shadow of Mordor je akční RPG v otevřeném světě, které volně vychází z universa Hobita a Pána Prstenů J. R. R. Tolkiena. Shadow of Mordor však nenásleduje děj těchto předloh, naopak si pro své potřeby půjčuje jen podrobně popsané reálie a historii Středozemě, na čemž tvůrci vystavěli vlastní děj, časově zasazený mezi knihy Hobit a první díl Pána Prstenů. Ujímáte se role hraničáře Taliona, zodpovědného za střežení Mordorské černé brány. Byli jste však i s rodinou přepadeni a zabiti Sauronovými věrnými. Umírajícího si vás vyhlédl Wraith, následně posedl a oživil. To vám umožní vydat se do Mordoru za pomstou.
V boji se propojují Talionovy hraničářské schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu, střílení z luku se schopnostmi Wraitha, umožňující posednout některé nepřátele. K soubojům se váže příslušné levelování. Na výběr máte dva vývojové stromy, jeden za hraničáře a jeden za Wraitha. Jednotlivé schopnosti v nich odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj na blízko tak přináší runy, které jde využít pro vylepšení boje na blízko, boj ve stealth stylu zase runu, jež vylepšuje tuto vlastnost atd...
Svět Mordoru byl navržen tak, aby si žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se Talion střetne například se skřetí hlídkou a jeden ze skřetů vám unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud Talion během hry zemře, uběhne v herním světě nějaký čas, než budete znovu oživeni svým wrathským "patronem". Nepřátelé, kteří Taliona zabili mohou mezitím posílit, nebo padnout nezávisle na vás v nějaké jiné potyčce. Vašim činům a rozhodnutím se budou během hry přizpůsobovat i dialogy mezi NPC.
V boji se propojují Talionovy hraničářské schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu, střílení z luku se schopnostmi Wraitha, umožňující posednout některé nepřátele. K soubojům se váže příslušné levelování. Na výběr máte dva vývojové stromy, jeden za hraničáře a jeden za Wraitha. Jednotlivé schopnosti v nich odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj na blízko tak přináší runy, které jde využít pro vylepšení boje na blízko, boj ve stealth stylu zase runu, jež vylepšuje tuto vlastnost atd...
Svět Mordoru byl navržen tak, aby si žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se Talion střetne například se skřetí hlídkou a jeden ze skřetů vám unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud Talion během hry zemře, uběhne v herním světě nějaký čas, než budete znovu oživeni svým wrathským "patronem". Nepřátelé, kteří Taliona zabili mohou mezitím posílit, nebo padnout nezávisle na vás v nějaké jiné potyčce. Vašim činům a rozhodnutím se budou během hry přizpůsobovat i dialogy mezi NPC.
All of Mordor will burn.
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních. Shadow of Mordor se dějově řadí mezi události románů Hobit a Pán Prstenů, s nimiž hru příběhově mnoho nepojí. K co nejvěrnějšímu vyobrazení reálií Středozemě tvůrcům posloužil především Tolkienův kroniku připomínající počin jménem Silmarillion.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních. Shadow of Mordor se dějově řadí mezi události románů Hobit a Pán Prstenů, s nimiž hru příběhově mnoho nepojí. K co nejvěrnějšímu vyobrazení reálií Středozemě tvůrcům posloužil především Tolkienův kroniku připomínající počin jménem Silmarillion.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
All of Mordor will burn.
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
All of Mordor will burn.
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
All of Mordor will burn.
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
All of Mordor will burn.
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
All of Mordor will burn.
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
All of Mordor will burn.
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
All of Mordor will burn.
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).
Horal Talion měl vše, co může muž v životě chtít, milující manželku, zdatného syna a důležité povolání kapitána rangerů strážících Černou bránu do Mordoru na východní hranici království Gondor. Osudový nájezd služebníků Saurona jej připravil o všechno. Tělo mrtvého hraničáře nalezl a posedl mocný elfí přízrak jménem Celebrimbor. Talion tak žije znovu - už jen pro pomstu. Orkové nyní sami zakusí vše, čeho se až doposud v Sauronově žoldu dopouštěli na ostatních.
V boji se propojují Talionovy schopnosti boje nablízko, kradmého zabíjení zezadu a lukostřelby s těmi jeho tělo obývajícího Celebrimbora, který dokáže posednout vybrané nepřátele. Se souboji je úzce provázáno levelování jak v rangerském, tak v přízračném vývojovém stromě. Jednotlivé schopnosti odemykáte pomocí run, získávaných za specifický styl boje. Boj v určitém stylu tak vždy přináší runy využitelné pro odemknutí k danému stylu příslušejících bojových technik.
Systém Nemesis byl navržen způsobem, aby si svět Mordoru žil vlastním životem. Každý z nepřátel má nejen vlastní jméno, ale také hodnost a hlavně vlastní paměť. Pokud se hrdina střetne například se skřetí hlídkou a jeden z nich unikne, bude si Taliona pamatovat. Při příštím setkání bude mít pravděpodobně vyšší hodnost a přizpůsobí taktiku. Pokud zemřete, uběhne nějaký čas, než vás váš přízračný patron znovu oživí a ti, kteří Taliona zabili, můžou mezitím buďto posílit, nebo padnout nezávisle na vašich činech v nějaké z potyček "s vlastními".
K základní hře vyšla dvě příběhová DLC. V Lord of the Hunt (2014) se Talion a trpaslík Torvin vydají zpět do oblasti Nurn zažehnat novou hrozbu. V The Bright Lord (2015) se Celebrimbor postaví samotnému Sauronovi v příběhu předcházejícím události Shadow of Mordor o několik tisíc let. Hraničářova pouť pokračuje v Middle-earth: Shadow of War (2017).