Další počin německých adventure matadorů z Daedelic Entertainment. Tato ručně kreslená point-and-click adventura Memoria navazuje na loňský titul The Dark Eye: Chains of Satinav, z čehož vyplývá, že nás tato hříčka opět vpustí do starého známého kouzelného univerza The Dark Eye.
Memoriino dějové zasazení se rozvíjí ve dvou různých perspektivách. Okusíme příběh ptáčníka Gerona, který v současnosti putuje světem se svou přítelkyní, nyní zakleté do podoby krkavce, Nuri, aby pátral po výpravě fasarské princezny Sadjy, jež se uskutečnila před 500 lety a při níž statečná vůdkyně záhadně zmizela, snažíc se zvrátit kletbu, která postihla jeho lásku; a příběh samotné princezny Sadjy, která před pěti sty lety vytáhla do války s démony v poušti Gorian.
Oba protagonisté budou nejen řešit klasické hádanky, ale také kouzlit, což má klasickou hratelnost známou z her Daedalicu oživit.
Memoriino dějové zasazení se rozvíjí ve dvou různých perspektivách. Okusíme příběh ptáčníka Gerona, který v současnosti putuje světem se svou přítelkyní, nyní zakleté do podoby krkavce, Nuri, aby pátral po výpravě fasarské princezny Sadjy, jež se uskutečnila před 500 lety a při níž statečná vůdkyně záhadně zmizela, snažíc se zvrátit kletbu, která postihla jeho lásku; a příběh samotné princezny Sadjy, která před pěti sty lety vytáhla do války s démony v poušti Gorian.
Oba protagonisté budou nejen řešit klasické hádanky, ale také kouzlit, což má klasickou hratelnost známou z her Daedalicu oživit.
Další počin německých adventure matadorů z Daedelic Entertainment. Tato ručně kreslená point-and-click adventura Memoria navazuje na loňský titul The Dark Eye: Chains of Satinav, z čehož vyplývá, že nás tato hříčka opět vpustí do starého známého kouzelného univerza The Dark Eye.
Memoriino dějové zasazení se rozvíjí ve dvou různých perspektivách. Okusíme příběh ptáčníka Gerona, marně pátrajícího po léku, který by jeho přítelkyni, Nuri, zakleté do podoby krkavce, vrátil lidskou podobu. Až se mu jednoho dne poštěstí a narazí na poutníka, údajně disponujícího potřebnou mocí. Ten ale pomůže pouze tehdy, pokud Geron do tří dnů vyřeší hádanku, na kterou fasarská princezna Sadja před 500 lety narazila, a která pravděpodobně zapříčinila i její zmizení. Druhá příběhová linka osvětluje putování samotné princezny, která se, hledajíc slávu, vypravila do války proti démonům. A proč, po jejím skončení, o Sadje a ani o klíčové bitvě už nikdy nikdo neslyšel.
Oba protagonisté budou nejen řešit klasické hádanky, ale také kouzlit, což má klasickou hratelnost známou z her Daedalicu oživit.
Memoriino dějové zasazení se rozvíjí ve dvou různých perspektivách. Okusíme příběh ptáčníka Gerona, marně pátrajícího po léku, který by jeho přítelkyni, Nuri, zakleté do podoby krkavce, vrátil lidskou podobu. Až se mu jednoho dne poštěstí a narazí na poutníka, údajně disponujícího potřebnou mocí. Ten ale pomůže pouze tehdy, pokud Geron do tří dnů vyřeší hádanku, na kterou fasarská princezna Sadja před 500 lety narazila, a která pravděpodobně zapříčinila i její zmizení. Druhá příběhová linka osvětluje putování samotné princezny, která se, hledajíc slávu, vypravila do války proti démonům. A proč, po jejím skončení, o Sadje a ani o klíčové bitvě už nikdy nikdo neslyšel.
Oba protagonisté budou nejen řešit klasické hádanky, ale také kouzlit, což má klasickou hratelnost známou z her Daedalicu oživit.
Další počin německých adventurních matadorů z Daedalic Entertainment. Tato ručně kreslená point-and-click adventura navazuje na loňský titul The Dark Eye: Chains of Satinav, z čehož vyplývá, že nás tato hříčka opět vpustí do starého známého kouzelného univerza The Dark Eye.
Memoriino dějové zasazení se rozvíjí ve dvou různých perspektivách. Okusíme příběh ptáčníka Gerona, marně pátrajícího po léku, který by jeho přítelkyni, Nuri, zakleté do podoby krkavce, vrátil lidskou podobu. Až se mu jednoho dne poštěstí a narazí na poutníka, údajně disponujícího potřebnou mocí. Ten ale pomůže pouze tehdy, pokud Geron do tří dnů vyřeší hádanku, na kterou fasarská princezna Sadja před 500 lety narazila, a která pravděpodobně zapříčinila i její zmizení. Druhá příběhová linka osvětluje putování samotné princezny, která se, hledajíc slávu, vypravila do války proti démonům. A proč, po jejím skončení, o Sadje a ani o klíčové bitvě už nikdy nikdo neslyšel.
Oba protagonisté budou nejen řešit klasické hádanky, ale také kouzlit, což má klasickou hratelnost známou z her Daedalicu oživit.
Memoriino dějové zasazení se rozvíjí ve dvou různých perspektivách. Okusíme příběh ptáčníka Gerona, marně pátrajícího po léku, který by jeho přítelkyni, Nuri, zakleté do podoby krkavce, vrátil lidskou podobu. Až se mu jednoho dne poštěstí a narazí na poutníka, údajně disponujícího potřebnou mocí. Ten ale pomůže pouze tehdy, pokud Geron do tří dnů vyřeší hádanku, na kterou fasarská princezna Sadja před 500 lety narazila, a která pravděpodobně zapříčinila i její zmizení. Druhá příběhová linka osvětluje putování samotné princezny, která se, hledajíc slávu, vypravila do války proti démonům. A proč, po jejím skončení, o Sadje a ani o klíčové bitvě už nikdy nikdo neslyšel.
Oba protagonisté budou nejen řešit klasické hádanky, ale také kouzlit, což má klasickou hratelnost známou z her Daedalicu oživit.
Další počin německých adventurních matadorů z Daedalic Entertainment. Tato ručně kreslená point-and-click adventura navazuje na loňský titul The Dark Eye: Chains of Satinav, z čehož vyplývá, že nás tato hříčka opět vpustí do starého známého kouzelného univerza The Dark Eye.
Memoriino dějové zasazení se rozvíjí ve dvou různých perspektivách. Okusíme příběh ptáčníka Gerona, marně pátrajícího po léku, který by jeho přítelkyni, Nuri, zakleté do podoby krkavce, vrátil lidskou podobu. Až se mu jednoho dne poštěstí a narazí na poutníka, údajně disponujícího potřebnou mocí. Ten ale pomůže pouze tehdy, pokud Geron do tří dnů vyřeší hádanku, na kterou fasarská princezna Sadja před 500 lety narazila, a která pravděpodobně zapříčinila i její zmizení. Druhá příběhová linka osvětluje putování samotné princezny, která se, hledajíc slávu, vypravila do války proti démonům. A proč, po jejím skončení, o Sadje a ani o klíčové bitvě už nikdy nikdo neslyšel.
Oba protagonisté budou nejen řešit klasické hádanky, ale také kouzlit, což má klasickou hratelnost známou z her Daedalicu oživit.
Memoriino dějové zasazení se rozvíjí ve dvou různých perspektivách. Okusíme příběh ptáčníka Gerona, marně pátrajícího po léku, který by jeho přítelkyni, Nuri, zakleté do podoby krkavce, vrátil lidskou podobu. Až se mu jednoho dne poštěstí a narazí na poutníka, údajně disponujícího potřebnou mocí. Ten ale pomůže pouze tehdy, pokud Geron do tří dnů vyřeší hádanku, na kterou fasarská princezna Sadja před 500 lety narazila, a která pravděpodobně zapříčinila i její zmizení. Druhá příběhová linka osvětluje putování samotné princezny, která se, hledajíc slávu, vypravila do války proti démonům. A proč, po jejím skončení, o Sadje a ani o klíčové bitvě už nikdy nikdo neslyšel.
Oba protagonisté budou nejen řešit klasické hádanky, ale také kouzlit, což má klasickou hratelnost známou z her Daedalicu oživit.