Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mary Skelter: Nightmares

73
4 hodnocení Platformy
Žánr:
RPG > nezařazeno *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
19.09.2017 Vita
19.07.2018 PC
Vývojáři:
, (PC verze)
Oficiální stránky:
http://ideafintl.com/mary-skelter/home.php
V podzemním městě Jail přežívají lidé o hladu a se strachem ze všudypřítomných monster. Od té doby co město pozřela země, se přeživší snaží bez úspěchu dostat zpět napovrch. Nejděsivější pravdou ale zůstává, že celé Vězení jakoby žilo vlastním životem a mění se podle okolností. Hlavním hrdinou se stává klučina Jack, který je zachráněn spolu se svou kamarádkou Alicí z vězeňské cely a posléze přijat odbojovou skupinou Dawn - poslední šancí lidí, jak se vymanit ze spárů podzemí.

Mary Skelter: Nightmares spadá mezi japonské krokovací dungeony z pohledu vlastních očí. Při průzkumu rozsáhlých pater se hráč potýká s náhodnými tahovými souboji, hádankami a pastmi. Každá postava má unikátní schopnosti použitelné nejen v boji, ale i během průzkumu a řešení puzzlů. Jediné bezpečné místo ve hře je základna Dawn, kde kromě vylepšování zbraní a nabírání nových úkolů můžete rozvíjet vztahy s ostatními obyvateli. Většinu příběhu hráč dostává pomocí textových oken známých z vizuálních novel.

Původně hra vyšla na PlayStation Vita (13. října 2016 v Japonsku a 19. září 2017 v anglické verzi), 19. července 2018 se dočkala anglická verze vydání i na PC.


Poslední diskuzní příspěvek

7c: je pravda ze bych to podruhe asi uz nehral, ta umornost s postupujicim progresem tam urcite je. Ale druhy dil si zrejme ujit nenecham, co…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
U Mary Skelter jsem hledal něco nového, nebo aspoň neokoukaného, ale místo hororového podzemí s vyšinutejma anime holčičkama mi z toho vychází celkem obyčejná japonská grindovačka s bojovo-harémovým příběhem. Což se taky dá. Líbilo se mi jak jsou části dungu tématicky navržené podle jmen jednotlivých dívčin, měsíční princezna Kaguya držkuje v bambusovém hájku a Mařenku vyzvednu z rozplizlé budovy z cukrovinek, byť nebohého Jeníčka jsem musel odkráglovat.

Ve výsledku jsem u hry vydržel a bavila mě, ale některé věci mi přišli nedořešené. Postavy a jejich specializace vypadají na papíře dobře, bohužel v akci už to vrže. Hlavně kvůli OP plošným útokům, které lze najít u každé postavy, po dvou-třech kouzlech se nepřátelé nedostanou ani na tah, stačilo maxovat útok a agilitu. Nepřátelé jsou bohužel jeden jako druhý a nepředvedli žádný trik, aby mi moje kombo narušili.

Jakkoliv se mi průzkum bludiště líbil ohledně exotického prostředí, vyhýbání nočním můrám a krmení potřeb jeskyně, chyběl mi pocit zadostiučinění při prohledávání každého zákoutí, předměty padají náhodně a to že člověk probourá tři tajné zdi k truhle ještě neznamená, že padne něco lepšího než léčivý lektvar.

Narazil jsem na několik bugů, občas předměty/monstra nejsou při průzkumu vidět a někdy naopak zůstanou i když je zvednu/zabiju, párkrát mi hra nešla sejvnout a popříběhový dungeon mi padá každé tři minuty i s Windows (a to vypadá fakt pěkně, megalomanské mapy 100x100 políček).

Pro: velikost (50+ pater), zajímavé polohororové prostředí

Proti: řadoví nepřátelé, bugy

+12