Jim Peyton je obyčejným řidičem pracovního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží vydělat peníze pro rodinu na Zemi. Jeho zaměstnavatel je společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci připravují panenskou planetu pro příchod prvních kolonistů. Úspěšná kolonizace je podmíněna dostatečným množstvím zdrojů termální energie, kterou pro NEVEC pod ledovou krustou planety lidé jako Jim hledají.
Rezervní zdroj termální energie základny Coronis. Komu se podaří najít nový jako prvnímu, obdrží takovou odměnu, že bude moci pověsit dosavadní obživu na hřebík. Pro Jima je rodina vším, chce zpátky domů, tudíž neváhá a vydává se do mrazivé pustiny. Záhy však vyjde najevo, že problémy základny jdou vysoko nad rámec nedostatku energie, že ti, co se tváří jako přátelé, jimi být nemusí a že E.D.N III ještě zdaleka nevydala všechna svá tajemství.
Třetí díl série na UE III enginu, tentokrát ne od japonských, ale amerických vývojářů, je příběhovým prequelem Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010). Povahou hratelnosti má hra blíže k prvnímu dílu. Krajina už není loadingy rozkouskovaná na malé sektory a podřízená kooperativnímu stylu hry s upozaděným příběhem tak, jako tomu bylo ve druhém dílu.
Jednou z nejvýraznějších změn oproti předchozím dílům je nelinearita hry, spočívající v plnění hlavních misí, ale také NPC zadávaných, vedlejších, které lze plnit v libovolném pořadí. Termální energie nyní slouží ne jako látka nezbytná pro vaše přežití, ale jako herní měna odemykající vám upgrady vybavení i nové oblasti k prozkoumání plné agresivních Akridů, vystresovaných z invaze lidských vetřelců do jejich bělostného domova.
Rezervní zdroj termální energie základny Coronis. Komu se podaří najít nový jako prvnímu, obdrží takovou odměnu, že bude moci pověsit dosavadní obživu na hřebík. Pro Jima je rodina vším, chce zpátky domů, tudíž neváhá a vydává se do mrazivé pustiny. Záhy však vyjde najevo, že problémy základny jdou vysoko nad rámec nedostatku energie, že ti, co se tváří jako přátelé, jimi být nemusí a že E.D.N III ještě zdaleka nevydala všechna svá tajemství.
Třetí díl série na UE III enginu, tentokrát ne od japonských, ale amerických vývojářů, je příběhovým prequelem Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010). Povahou hratelnosti má hra blíže k prvnímu dílu. Krajina už není loadingy rozkouskovaná na malé sektory a podřízená kooperativnímu stylu hry s upozaděným příběhem tak, jako tomu bylo ve druhém dílu.
Jednou z nejvýraznějších změn oproti předchozím dílům je nelinearita hry, spočívající v plnění hlavních misí, ale také NPC zadávaných, vedlejších, které lze plnit v libovolném pořadí. Termální energie nyní slouží ne jako látka nezbytná pro vaše přežití, ale jako herní měna odemykající vám upgrady vybavení i nové oblasti k prozkoumání plné agresivních Akridů, vystresovaných z invaze lidských vetřelců do jejich bělostného domova.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci se pokoušejí nalézt stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro samotnou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má hratelností blíže k prvnímu dílu. Otevřenější krajina už není rozkouskována loadingy na malé sektory a podřízená kooperativnímu stylu hry s příběhem upozaděným tak, jako tomu bylo ve druhém. Nejzásadnější změna hratelnosti však spočívá v nelineárním plnění hlavních a vedlejších misí. Termální energie nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má hratelností blíže k prvnímu dílu. Otevřenější krajina už není rozkouskována loadingy na malé sektory a podřízená kooperativnímu stylu hry s příběhem upozaděným tak, jako tomu bylo ve druhém. Nejzásadnější změna hratelnosti však spočívá v nelineárním plnění hlavních a vedlejších misí. Termální energie nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova.
Survival is not enough.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Survival is not enough.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Survival is not enough.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Survival is not enough.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Survival is not enough.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.
Jim Peyton je obyčejným řidičem těžebního mecha, který se na nedávno objevené ledové planetě E.D.N. III snaží zabezpečit rodinu na Zemi. Zaměstnává ho společnost NEVEC (Neo-Venus Construction), jejíž inženýři a dělníci nepřestávají hledat stabilní zdroj termální energie (T-eng) pro energetickou krizí stiženou Zemi. Pokud někdo dokáže objevit rezervní zdroj pro hornickou základnu Coronis, bude moci díky odměně vedení pověsit dosavadní obživu na hřebík. Jimovi je rodina vším, chce zpátky domů, a tak se v mechovi pravidelně vydává pátrat do mrazivé pustiny.
Příběhový prequel Lost Planet (2007) a Lost Planet 2 (2010) má svým samotářským pojetím blíže k prvnímu, než k druhému dílu. Nehostinná krajina není loadingy rozkouskována do malých sektorů ani podřízena kooperativní hratelnosti. T-eng nyní slouží ne jako látka bránící bezprostřednímu umrznutí, nýbrž coby měna na upgrady vybavení, potřebného k přístupu do nových oblastí s Akridy vystresovanými z invaze do jejich bělostného domova. Nástroje Jimova vylepšitelného Utility Rig mecha však snadno proniknou jak zmrzlou krustou sněhu i ledu, tak těly reptiliánských insektoidů.