Černobílá plošinovka jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce, známého pouze jako "The Boy". S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovými úrovněmi plnými nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných in-game nápověd či ukazatelů. Vše je založeno na vlastním zkoumání a každý špatný krok je tvrdě potrestán krutou smrtí.
Minimalistické černobílé 2D zpracování hry s tichou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou atmosféru, kterou dále doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných in-game nápověd či ukazatelů. Vše je založeno na vlastním zkoumání a každý špatný krok je tvrdě potrestán krutou smrtí.
Minimalistické černobílé 2D zpracování hry s tichou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou atmosféru, kterou dále doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360.
Černobílá plošinovka jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce, známého pouze jako "The Boy". S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných in-game nápověd či ukazatelů. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok tvrdě potrestán krutou smrtí.
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných in-game nápověd či ukazatelů. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok tvrdě potrestán krutou smrtí.
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360.
Černobílá plošinovka jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce, známého pouze jako "The Boy". S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných in-game nápověd či ukazatelů. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok tvrdě potrestán krutou smrtí.
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných in-game nápověd či ukazatelů. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok tvrdě potrestán krutou smrtí.
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360.
Černobílá plošinovka jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce, známého pouze jako "The Boy". S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných in-game nápověd či ukazatelů. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok tvrdě potrestán krutou smrtí.
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných in-game nápověd či ukazatelů. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok tvrdě potrestán krutou smrtí.
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka Limbo, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem Dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu. Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360, a až o rok později se objevilo i na osobních počítačích.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu. Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360, a až o rok později se objevilo i na osobních počítačích.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka Limbo, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem Dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu. Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360, a až o rok později se objevilo i na osobních počítačích.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu. Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360, a až o rok později se objevilo i na osobních počítačích.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka Limbo, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem Dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu. Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360, a až o rok později se objevilo i na osobních počítačích.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambietní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu. Limbo původně vyšlo v červenci 2010 exkluzivně pouze na Xbox 360, a až o rok později se objevilo i na osobních počítačích.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka Limbo, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka Limbo, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka Limbo, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka Limbo, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka LIMBO, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Černobílá logicky zaměřená plošinovka LIMBO, jejíž hlavní postavou je silueta malého chlapce známého pouze jako "The Boy" je prvním titulem dánského studia Playdead. S chlapcem se probudíte uprostřed temného, neznámého lesa a beze slov se vydáte na cestu snovým světem plným nástrah a hádanek, kde smrt čeká na každém kroku.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.
Hra používá jednoduché dvoutlačítkové ovládací schéma, bez žádných nápověd či ukazatelů na obrazovce. Vše je založeno na vlastním zkoumání, při kterém je každý špatný krok potrestán krutou smrtí a následným návratem na poslední "checkpoint".
Minimalistické černobílé 2D zpracování s občasnou ambientní hudbou a ruchy utváří velmi nevšední, takřka hororovou až mystickou atmosféru. Zdárně ji doplňuje časté používání různých obrazových filtrů a silného filmového šumu.