Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage
Xaviant
Xaviant
Xaviant
Xaviant
Xaviant
Xaviant •  BigMoon Interactive Studios (PS4, XOne)
Xaviant •  BigMoon Interactive Studios (PS4, XOne)
Xaviant •  BigMoon Interactive Studios (PS4, XOne)
Xaviant •  BigMoon Entertainment (PS4, XOne)
Nehotová verze
PC
2014
PC
26.08.2014
PC
26.08.2014
PC
26.08.2014
PC
26.08.2014
PS4XOne
19.04.2016
PC
26.08.2014
PS4XOne
19.04.2016
PC
26.08.2014
PS4XOne
19.04.2016
PS5
kompatibilní
PC
26.08.2014
PS4XOne
19.04.2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
PC
26.08.2014
PS4XOne
19.04.2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage Lichdom: Battlemage
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout, protože pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, tak se rovnou vypaří v důsledku vašich čar na místě, jako by nikdy nebyli. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly typu Heretic, Hexen, nebo pozdější Dark Messiah. Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak jednostranně zaměřeného, jako například PS3 Move exkluzivní Sorcery. Akci podbarvuje nepřehlédnutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí, typických pro daný žánr. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout, protože pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, tak se rovnou vypaří v důsledku vašich čar na místě, jako by nikdy nebyli. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly typu Heretic, Hexen, nebo pozdější Dark Messiah. Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak jednostranně zaměřeného, jako například PS3 Move exkluzivní Sorcery. Akci podbarvuje nepřehlédnutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí, typických pro daný žánr. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout, protože pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, tak se rovnou vypaří v důsledku vašich čar na místě, jako by nikdy nebyli. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly typu Heretic, Hexen, nebo pozdější Dark Messiah. Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak jednostranně zaměřeného, jako například PS3 Move exkluzivní Sorcery. Akci podbarvuje nepřehlédnutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí, typických pro daný žánr. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout - pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, rovnou se vypaří v důsledku vašich čar na místě. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly typu Heretic, Hexen, nebo pozdější Dark Messiah. Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak přímočaře zaměřeného, jako byl například PS3 exkluzivní titul Sorcery (2012) pro ovladač Move. Akci totiž doprovází nepřehlédnutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí příznačných pro daný žánr, jako je město v ruinách, nehostinná poušť, močály nebo zamrzlé pohoří. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Battle your way through armies of evil in a fierce fight for justice!

Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout - pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, vypaří se důsledkem vašich čar přímo na místě. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu (2006) Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly jako Heretic (1994), Hexen (1995) či o dekádu mladší Dark Messiah (2006). Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak úzce zaměřeného, jako byl například PS3 exkluzivní titul Sorcery (2012) pro ovladač Move. Akcí totiž prostupuje nepominutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí příznačných pro daný žánr. Navštívíte tak postupně město v ruinách, nehostinnou poušť, močály nebo zamrzlé pohoří. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy navíc můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Battle your way through armies of evil in a fierce fight for justice!

Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout - pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, vypaří se důsledkem vašich čar přímo na místě. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu (2006) Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly jako Heretic (1994), Hexen (1995) či o dekádu mladší Dark Messiah (2006). Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak úzce zaměřeného, jako byl například PS3 exkluzivní titul Sorcery (2012) pro ovladač Move. Akcí totiž prostupuje nepominutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí příznačných pro daný žánr. Navštívíte tak postupně město v ruinách, nehostinnou poušť, močály nebo zamrzlé pohoří. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy navíc můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Battle your way through armies of evil in a fierce fight for justice!

Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout - pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, vypaří se důsledkem vašich čar přímo na místě. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu (2006) Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly jako Heretic (1994), Hexen (1995) či o dekádu mladší Dark Messiah (2006). Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak úzce zaměřeného, jako byl například PS3 exkluzivní titul Sorcery (2012) pro ovladač Move. Akcí totiž prostupuje nepominutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí příznačných pro daný žánr. Navštívíte tak postupně město v ruinách, nehostinnou poušť, močály nebo zamrzlé pohoří. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy navíc můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Battle your way through armies of evil in a fierce fight for justice!

Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout - pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, vypaří se důsledkem vašich čar přímo na místě. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu (2006) Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly jako Heretic (1994), Hexen (1995) či o dekádu mladší Dark Messiah (2006). Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak úzce zaměřeného, jako byl například PS3 exkluzivní titul Sorcery (2012) pro ovladač Move. Akcí totiž prostupuje nepominutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí příznačných pro daný žánr. Navštívíte tak postupně město v ruinách, nehostinnou poušť, močály nebo zamrzlé pohoří. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy navíc můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Battle your way through armies of evil in a fierce fight for justice!

Kouzelná síla vám proudí z nitra duše až do konečků prstů. Nepřátel se v boji nebude třeba ani dotknout - pokud za běhu k vám nepadnou k zemi jako podťatí, vypaří se důsledkem vašich čar přímo na místě. Nečisté síly se mohou začít třást, přichází totiž bojový mág!

FPS v kulisách high fantasy, vzniklé za přispění leveldesignéra Oblivionu (2006) Tima Lindseyho, vám dá vzpomenout na tituly jako Heretic (1994), Hexen (1995) či o dekádu mladší Dark Messiah (2006). Cílem tvůrců bylo přinést prožitek z co nejsvižnějších spellcastingových soubojů, zároveň se však nejedná o nic tak úzce zaměřeného, jako byl například PS3 exkluzivní titul Sorcery (2012) pro ovladač Move. Akcí totiž prostupuje nepominutelný příběhový element.

Lineární úrovně představují paletu prostředí příznačných pro daný žánr. Navštívíte tak postupně město v ruinách, nehostinnou poušť, močály nebo zamrzlé pohoří. Skromné začátky s malými firebally a ledovými střepy postupně vystřídají řetězce impozantních kreací, kterých dosáhnete sbíráním a kombinováním magických elementů z padlých nepřátel a následnou tvorbou různých kouzel z nich. V zápalu bitvy navíc můžete plynule přepínat mezi třemi pečetěmi (targetting spell, aerial attack, shield).
Oficiální stránky hry (http://www.lichdom.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://www.lichdom.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://www.lichdom.com)
Oficiální stránky hry (http://www.lichdom.com)
Oficiální stránky hry (http://www.lichdom.com)