Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Richmond (17.05.2018 07:36): Nedivím se, taky jsem se kdysi trápil, zdá se mi, že Chester ještě nedojel dle popisu puzzlů tam kam já kdysi. Puzzly s kombinací s kouzly, skládané mícháním lektvarů z ingrediencí jsou super, ale ty souboje tu hru vyloženě zařízly. Nedají se ovládat.

Na téhle hře je tím nejlepším asi grafika, pro mě grafika snů, vždycky jsem chtěl hrát obdobu dračáku přesně v takovéto grafice. Být souboje na tahy a být jich tam samozřejmě méně, tak by to byla hra snů.
Tak Chester se tou hrou vyloženě trápí :) Jen doufám, že Shadowlands (na něž se už několik let chystám) tenhle typ soubojů nemají! (samozřejmě hrál jsem to kdysi,to ani nešlo minout Shadowlands po té kultovní recenzi v Excaliburu, ale nešel jsem nikdy do hloubky, abych přišel soubojům na kloub).
Och, tak to som zvedavy. Tuto malickost som tiez nejaky cas hral (in the late 90s :)), ale je to jedna z tych, ktore som taky nedotah do konca :)
Chester to konečně začal hrát :) Budu bedlivě sledovat, Ringo mě trochu odradil tím realtimem, ale mně se tenhle způsob zobrazen hrozně líbí (viz např. Cadaver).