Jedna z prvních her vývojářské firmy New World Computing. Hráč na hlavní hrací ploše ovládá jednoho hrdinu (na výběr je rytíř, barbar, paladin a kouzelnice), v bojích ovládá jeho/její armádu. Na King's Bounty navázala série Heroes of Might & Magic, která má mnoho stejných prvků, ale je již čistou tahovou strategií.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Jedna z prvních her vývojářské firmy New World Computing. Hráč na hlavní hrací ploše ovládá jednoho hrdinu (na výběr je rytíř, barbar, paladin a kouzelnice), v bojích ovládá jeho/její armádu. Na King's Bounty navázala série Heroes of Might & Magic, která má mnoho stejných prvků, ale je již čistou tahovou strategií.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Jedna z prvních her vývojářské firmy New World Computing. Hráč na hlavní hrací ploše ovládá jednoho hrdinu (na výběr je rytíř, barbar, paladin a kouzelnice), v bojích ovládá jeho/její armádu. Na King's Bounty navázala série Heroes of Might & Magic, která má mnoho stejných prvků, ale je již čistou tahovou strategií.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.
Jedna z prvních her vývojářské firmy New World Computing. Hráč na hlavní hrací ploše ovládá jednoho hrdinu (na výběr je rytíř, barbar, paladin a kouzelnice), v bojích ovládá jeho/její armádu. Na King's Bounty navázala série Heroes of Might & Magic, která má mnoho stejných prvků, ale je již čistou tahovou strategií.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.
Jedna z prvních her vývojářské firmy New World Computing. Hráč na hlavní hrací ploše ovládá jednoho hrdinu (na výběr je rytíř, barbar, paladin a kouzelnice), v bojích ovládá jeho/její armádu. Na King's Bounty navázala série Heroes of Might & Magic, která má mnoho stejných prvků, ale je již čistou tahovou strategií.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.
Jedna z prvních her vývojářské firmy New World Computing. Hráč na hlavní hrací ploše ovládá jednoho hrdinu (na výběr je rytíř, barbar, paladin a kouzelnice), v bojích ovládá jeho/její armádu. Na King's Bounty navázala série Heroes of Might & Magic, která má mnoho stejných prvků, ale je již čistou tahovou strategií.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.
Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.
Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.