Datadisk Crossworlds, jakožto nesamostatně spustitelný přídavek, vyžaduje předchozí hru King's Bounty: Armored Princess a obohacuje ji o následující obsah:
Orcs on the March
Masivní vylepšení pro původní kampaň Armored Princess, přinášející 9 nových jednotek, 70 předmětů, přes 50 schopností a talentů, 13 kouzel, 9 questů, nové schopnosti pro hrdinu, síť vojenských škol pro najímání jednotek, tajemnou Wizard's Tower nebo novou unikátní vlastnost pro rasu orců (Adrenaline).
Champion of the Arena
Jako žoldák Arthur hráč navštíví svět Litan, kde musí bojovat v gladiátorských arénách, aby splnil úmluvu a vyhrál mistrovský titul. Tato kampaň přináší souboje proti osmi bossům, 7 unikátních nepřátelských charakterů, 9 rozdílných gild, 11 společníků a 5 nových vlastností hrdiny.
Defender of the Crown
Pokračování příběhu Armored Princess, kde princezna Amelie musí projít sérií testů, aby se mohla pyšnit titulem Defender of the Crown of Darion. Přináší šest unikátních taktických arén, nové schopnosti pro hrdinu a náhodný výběr nepřátel a spojenců v každém souboji.
Jako bonus je k dispozici i fanoušky žádaný editor map pro Armored Princess.
tak jsem rozehrál armored princess hned po dohrání Legendy, protože jsem na to byl natěšenej. Rozehrál jsem za mága na normální obtížnost, protože mě celkem lákala z z různých videí možnost zakouzlit si i několikrát za kolo a hrát to přes magii(magie mi v Legendu ve hře za bojovníka přisluhovala jen nějakými těmi buffy a dračími šípy pro kostlivce). Tak jsem projel první ostrov, pozabíjel něco na tom pirátskym, jednu jednotku na tom kamennym barbarskym a nějak nevim, co mam dělat dál. Všechno kolem čeho jedu je buďto deadly nebo, undefeatable. všechny úkoly co mam plnit jdou právě přes tyhle jednotky a nepřátelská hera. Jediný útočný kouzla co mam je fireball,fire arrow a poison skull,který sice nedávaj malou dmg, ale proti desítkám jednotek se to ztrácí. Rage cap na 10, many 47 a leadership okolo 700(zoufalost). Nevim jak přeprogramovali příjem rage v boji, ale přijde mi to celkem zoufalství( za útok 3 jednotek jsem nedostal ani jeden bod a za fireball kterym jsem něco málo udělal jsem dostal jeden), takže fakt netušim, jak mam porážet stacky obsahující elite nebo dokonce champion jednotky prakticky hned za první zatáčkou od objevení v Teaně. Ta obtížnost je uplně jinde než v Legendě, spontánost je pryč.
Pro: Champion of the Arena se docela povedl, editor, je to pořád King's Bounty
Proti: krátké, Defender of the Crown, předělaná kampaň se moc nezměnila, příběh?, rychlolevelování, nemožnost portu postavy odkudkoli