Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

King's Bounty: Crossworlds

17.09.2010
63
24 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Datadisk Crossworlds, jakožto nesamostatně spustitelný přídavek, vyžaduje předchozí hru King's Bounty: Armored Princess a obohacuje ji o následující obsah:

Orcs on the March
Masivní vylepšení pro původní kampaň Armored Princess, přinášející 9 nových jednotek, 70 předmětů, přes 50 schopností a talentů, 13 kouzel, 9 questů, nové schopnosti pro hrdinu, síť vojenských škol pro najímání jednotek, tajemnou Wizard's Tower nebo novou unikátní vlastnost pro rasu orců (Adrenaline).

Champion of the Arena
Jako žoldák Arthur hráč navštíví svět Litan, kde musí bojovat v gladiátorských arénách, aby splnil úmluvu a vyhrál mistrovský titul. Tato kampaň přináší souboje proti osmi bossům, 7 unikátních nepřátelských charakterů, 9 rozdílných gild, 11 společníků a 5 nových vlastností hrdiny.

Defender of the Crown
Pokračování příběhu Armored Princess, kde princezna Amelie musí projít sérií testů, aby se mohla pyšnit titulem Defender of the Crown of Darion. Přináší šest unikátních taktických arén, nové schopnosti pro hrdinu a náhodný výběr nepřátel a spojenců v každém souboji.

Jako bonus je k dispozici i fanoušky žádaný editor map pro Armored Princess.


Poslední diskuzní příspěvek

tak jsem rozehrál armored princess hned po dohrání Legendy, protože jsem na to byl natěšenej. Rozehrál jsem za mága na normální obtížnost, protože mě celkem lákala z z různých videí možnost zakouzlit si i několikrát za kolo a hrát to přes magii(magie mi v Legendu ve hře za bojovníka přisluhovala jen nějakými těmi buffy a dračími šípy pro kostlivce). Tak jsem projel první ostrov, pozabíjel něco na tom pirátskym, jednu jednotku na tom kamennym barbarskym a nějak nevim, co mam dělat dál. Všechno kolem čeho jedu je buďto deadly nebo, undefeatable. všechny úkoly co mam plnit jdou právě přes tyhle jednotky a nepřátelská hera. Jediný útočný kouzla co mam je fireball,fire arrow a poison skull,který sice nedávaj malou dmg, ale proti desítkám jednotek se to ztrácí. Rage cap na 10, many 47 a leadership okolo 700(zoufalost). Nevim jak přeprogramovali příjem rage v boji, ale přijde mi to celkem zoufalství( za útok 3 jednotek jsem nedostal ani jeden bod a za fireball kterym jsem něco málo udělal jsem dostal jeden), takže fakt netušim, jak mam porážet stacky obsahující elite nebo dokonce champion jednotky prakticky hned za první zatáčkou od objevení v Teaně. Ta obtížnost je uplně jinde než v Legendě, spontánost je pryč.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 55
Armored Princess zůstala v podstatě stejnou hrou jako její předchůdce The Legend, ale za tím skvělým základem se skrývalo spoustu novinek umístěných s citem v dlouhé a zábavné kampani. Proti tomu Crossworlds působí jen jako výškrab zbytků a recyklace již použitého. Dvě nové mini-kampaně na krátko celkem zabaví, ale nijak neohromí. Bez rozšíření Orcs on the March se kampaň Armored Princess klidně obejde, stejně tak nemá smysl jí kvůli tomu hrát znova. Význam má jen pro tu menšinu hráčů, kteří si chtějí Armored Princess zahrát po druhé a zde naleznou alespoň menší zpestření (což byl i můj případ).

Opravdu nového tu moc nečekejte. Například nové jednotky ač zajímavé jsou vzhledově jen přebarvené staré jednotky, nové schopnosti jednotek používají efekty těch starých a nová kouzla jsou jen schopnosti Spirit of Rage z Legendu. Celé Crossworlds tak působí jen jako kompilace ucházejících modifikací.
+10
  • PC 50
Původní King's Bounty i Armored Princess jsem slupnul i s navijákem a v očekávání co pěkného pro nás ruští bratři připravili tentokrát jsem se vrhl i na Crossroads. Jaké bylo mé zklamání když jsem o pár hodin později hru mazal z disku. Ne, že by se tenhle "datadisk k datadisku" nepodařil ale hrací doba byla oproti předchozím dílům směšně krátká. Docela povedený Champion of the Arena zabere zhruba 2-3 hodiny a mírně odfláknutý Defender of the Crown tak 1-2. Rozehrát znovu upravenou Armored Princess jsem zkoušel, ale změn si člověk sotva všimne a hrát podruhé stejný příběh mě zrovna neláká. Ve výsledku tedy lze Crossworlds doporučit jen hardcore fandům, kteří zoufale touží po editoru. Doporučovat ho lidem co AP nehráli je trochu na štír protože Armored Princess je potřeba k instalaci.

Pro: Champion of the Arena se docela povedl, editor, je to pořád King's Bounty

Proti: krátké, Defender of the Crown, předělaná kampaň se moc nezměnila, příběh?, rychlolevelování, nemožnost portu postavy odkudkoli

+6 +7 −1
  • PC 50
Tohle bylo veliké zklamání, hraničící až s kopancem do hráčů. Za cenu plnohodnotného datadisku jste vlastně nedostali takřka nic, resp. vůbec nic podstatného. Ano, přibyli nějaké jednotky do původní kampaně Princezny v zbroji, ale nějaký smysluplný efekt to nemělo. Ano, dostali jste také možnost si vysloužit titul Ochránce koruny, ale to také nemělo moc velký smysl - jednalo se zase jen o nahodila generovaná bitevní pole, bez příběhu a bez nutnosti je vůbec absolvovat, nic vás k tomu nenutilo. A přidání editoru jsem nebral jako kdovíjaké plus, které by hru obohatilo - obzvlášť, když by slušný vývojář takovou věc mohl vydat zdarma fanouškům, navíc u hry, která po dva roky neprošla žádnou významnou změnou (což je ovšem celkem plus). V souhrnu tedy: Pokud se ke King's Bounty dostanete někdo teprve nyní a rozhodujete se, zda utratit např. na brigádě těžce vydřené chehtáčky na tenhle datadisk, doporučuji vyčkat na nějakou slevovou akci, a nebo Crossworlds úplně přeskočit. Novinky datadiskem získané k původní princeznovské kampani jsou zcela zanedbatelné, generované nepříběhové bitvy z katakomb nepřekvapí ničím jiným než velkou obtížností a editor map... no... existuje.

Pro: Možná tak ony přidané jednotky do původní kampaně Princezny

Proti: Více méně zbytečnost, řešitelná v dnešní době jako párdolarové DLC - ale rzhodně ne jako datadisk

+6 +7 −1