Unylá poblikávající záře z jediného zdroje osvětluje tikající časovanou bombu. Na číselníku neúprosně probíhá odpočet až k nule. Pyrotechnik si jednou rukou otře čelo orosené kapkami potu, které mu též pomalu stékají po zádech. Zbývá už jen jedna minuta a z jeho interkomu se stále nikdo neozývá. Je tu modrý a červený drátek. Světlo zhasne zcela a v celé místnosti tak jde vidět pouze zlověstné odpočítávání posledních několika málo vteřin. V tom se z interkomu ozve, že je to ten červenej. Na otázku, jestli si je kolega jistý, mu hlas, ve kterém je slyšet malé zaváhání, odpoví, že zcela jistě ano. Deset vteřin. K červenému drátku se přiblíží pyrotechnikovy nůžky, sedm vteřin. Poslední výdech, tři vteřiny, a ostří nůžek zaklapne. Za okamžik z pyrotechnika začne opadat napětí a stres. O vteřinu později dochází k výbuchu. Byl to ten modrej.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Unylá poblikávající záře z jediného zdroje osvětluje tikající časovanou bombu. Na číselníku neúprosně probíhá odpočet až k nule. Pyrotechnik si jednou rukou otře čelo orosené kapkami potu, které mu též pomalu stékají po zádech. Zbývá už jen jedna minuta a z jeho interkomu se stále nikdo neozývá. Je tu modrý a červený drátek. Světlo zhasne zcela a v celé místnosti tak jde vidět pouze zlověstné odpočítávání posledních několika málo vteřin. V tom se z interkomu ozve, že je to ten červenej. Na otázku, jestli si je kolega jistý, mu hlas, ve kterém je slyšet malé zaváhání, odpoví, že zcela jistě ano. Deset vteřin. K červenému drátku se přiblíží pyrotechnikovy nůžky, sedm vteřin. Poslední výdech, tři vteřiny, a ostří nůžek zaklapne. Za okamžik z pyrotechnika začne opadat napětí a stres. O vteřinu později dochází k výbuchu. Byl to ten modrej.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Unylá poblikávající záře z jediného zdroje osvětluje tikající časovanou bombu. Na číselníku neúprosně probíhá odpočet až k nule. Pyrotechnik si jednou rukou otře čelo orosené kapkami potu, které mu též pomalu stékají po zádech. Zbývá už jen jedna minuta a z jeho interkomu se stále nikdo neozývá. Je tu modrý a červený drátek. Světlo zhasne zcela a v celé místnosti tak jde vidět pouze zlověstné odpočítávání posledních několika málo vteřin. V tom se z interkomu ozve, že je to ten červenej. Na otázku, jestli si je kolega jistý, mu hlas, ve kterém je slyšet malé zaváhání, odpoví, že zcela jistě ano. Deset vteřin. K červenému drátku se přiblíží pyrotechnikovy nůžky, sedm vteřin. Poslední výdech, tři vteřiny, a ostří nůžek zaklapne. Za okamžik z pyrotechnika začne opadat napětí a stres. O vteřinu později dochází k výbuchu. Byl to ten modrej.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Unylá poblikávající záře z jediného zdroje osvětluje tikající časovanou bombu. Na číselníku neúprosně probíhá odpočet až k nule. Pyrotechnik si jednou rukou otře čelo orosené kapkami potu, které mu též pomalu stékají po zádech. Zbývá už jen jedna minuta a z jeho interkomu se stále nikdo neozývá. Je tu modrý a červený drátek. Světlo zhasne zcela a v celé místnosti tak jde vidět pouze zlověstné odpočítávání posledních několika málo vteřin. V tom se z interkomu ozve, že je to ten červenej. Na otázku, jestli si je kolega jistý, mu hlas, ve kterém je slyšet malé zaváhání, odpoví, že zcela jistě ano. Deset vteřin. K červenému drátku se přiblíží pyrotechnikovy nůžky, sedm vteřin. Poslední výdech, tři vteřiny, a ostří nůžek zaklapne. Za okamžik z pyrotechnika začne opadat napětí a stres. O vteřinu později dochází k výbuchu. Byl to ten modrej.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Unylá poblikávající záře z jediného zdroje osvětluje tikající časovanou bombu. Na číselníku neúprosně probíhá odpočet až k nule. Pyrotechnik si jednou rukou otře čelo orosené kapkami potu, které mu též pomalu stékají po zádech. Zbývá už jen jedna minuta a z jeho interkomu se stále nikdo neozývá. Je tu modrý a červený drátek. Světlo zhasne zcela a v celé místnosti tak jde vidět pouze zlověstné odpočítávání posledních několika málo vteřin. V tom se z interkomu ozve, že je to ten červenej. Na otázku, jestli si je kolega jistý, mu hlas, ve kterém je slyšet malé zaváhání, odpoví, že zcela jistě ano. Deset vteřin. K červenému drátku se přiblíží pyrotechnikovy nůžky, sedm vteřin. Poslední výdech, tři vteřiny, a ostří nůžek zaklapne. Za okamžik z pyrotechnika začne opadat napětí a stres. O vteřinu později dochází k výbuchu. Byl to ten modrej.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Unylá poblikávající záře z jediného zdroje osvětluje tikající časovanou bombu. Na číselníku neúprosně probíhá odpočet až k nule. Pyrotechnik si jednou rukou otře čelo orosené kapkami potu, které mu též pomalu stékají po zádech. Zbývá už jen jedna minuta a z jeho interkomu se stále nikdo neozývá. Je tu modrý a červený drátek. Světlo zhasne zcela a v celé místnosti tak jde vidět pouze zlověstné odpočítávání posledních několika málo vteřin. V tom se z interkomu ozve, že je to ten červenej. Na otázku, jestli si je kolega jistý, mu hlas, ve kterém je slyšet malé zaváhání, odpoví, že zcela jistě ano. Deset vteřin. K červenému drátku se přiblíží pyrotechnikovy nůžky, sedm vteřin. Poslední výdech, tři vteřiny, a ostří nůžek zaklapne. Za okamžik z pyrotechnika začne opadat napětí a stres. O vteřinu později dochází k výbuchu. Byl to ten modrej.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Unylá poblikávající záře z jediného zdroje osvětluje tikající časovanou bombu. Na číselníku neúprosně probíhá odpočet až k nule. Pyrotechnik si jednou rukou otře čelo orosené kapkami potu, které mu též pomalu stékají po zádech. Zbývá už jen jedna minuta a z jeho interkomu se stále nikdo neozývá. Je tu modrý a červený drátek. Světlo zhasne zcela a v celé místnosti tak jde vidět pouze zlověstné odpočítávání posledních několika málo vteřin. V tom se z interkomu ozve, že je to ten červenej. Na otázku, jestli si je kolega jistý, mu hlas, ve kterém je slyšet malé zaváhání, odpoví, že zcela jistě ano. Deset vteřin. K červenému drátku se přiblíží pyrotechnikovy nůžky, sedm vteřin. Poslední výdech, tři vteřiny, a ostří nůžek zaklapne. Za okamžik z pyrotechnika začne opadat napětí a stres. O vteřinu později dochází k výbuchu. Byl to ten modrej.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Unylá poblikávající záře z jediného zdroje osvětluje tikající časovanou bombu. Na číselníku neúprosně probíhá odpočet až k nule. Pyrotechnik si jednou rukou otře čelo orosené kapkami potu, které mu též pomalu stékají po zádech. Zbývá už jen jedna minuta a z jeho interkomu se stále nikdo neozývá. Je tu modrý a červený drátek. Světlo zhasne zcela a v celé místnosti tak jde vidět pouze zlověstné odpočítávání posledních několika málo vteřin. V tom se z interkomu ozve, že je to ten červenej. Na otázku, jestli si je kolega jistý, mu hlas, ve kterém je slyšet malé zaváhání, odpoví, že zcela jistě ano. Deset vteřin. K červenému drátku se přiblíží pyrotechnikovy nůžky, sedm vteřin. Poslední výdech, tři vteřiny, a ostří nůžek zaklapne. Za okamžik z pyrotechnika začne opadat napětí a stres. O vteřinu později dochází k výbuchu. Byl to ten modrej.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.
Keep Talking and Nobody Explodes je logická party hra, kde jeden hráč v roli pyrotechnika se snaží zlikvidovat nastraženou výbušninu, která má však více zádrhelů, než jsou jen výše popsané drátky. Druhý hráč (hráči) je s ním ve spojení a právě on má k dispozici manuál, kterak problémy s bombou vyřešit. Oba musí spolupracovat, pokud ji nechtějí nechat explodovat.
Keep Talking and Nobody Explodes je hra, u které je zábava zaručena, pokaždé existuje jiné rozložení a složení jednotlivých bomb, jejich obtížnost se zvyšuje ať už menším počtem špatných pokusů či větším časovým tlakem. Po zneškodnění několika nástrah se navíc může aktivovat ochranný mechanismus, který musí pyrotechnik řešit i při samotném zásahu u zmíněné výbušniny.