Přijde mi škaredé o Katana ZERO říct že to je "Hotline Miami z bočního pohledu", ale já to vlastně vůbec nemyslím ve zlém. Katana ZERO se silně inspiruje vším, co se mi na Hotline Miami líbilo (ať už hratelnost, příběh nebo aesthetics), a dodává tomu všemu vlastní šmrnc a pár originálních nápadů.
Příběh si vtipně hraje se čtvrtou zdí, má silné i vtipné momenty, a jediné co mu musím vytknout je že pár aspektů se absolutně vůbec nerozuzlí (možná čekáme na sequel)? I přes to musím hru jednoznačně doporučit.
Příběh si vtipně hraje se čtvrtou zdí, má silné i vtipné momenty, a jediné co mu musím vytknout je že pár aspektů se absolutně vůbec nerozuzlí (možná čekáme na sequel)? I přes to musím hru jednoznačně doporučit.
Pro: Dynamická akce, systém rozhovorů, psychedelické pasáže a vnímání reality (resp. času), příběh
Proti: Otevřený konec, co by si zasloužil pokračování, mohlo by to být delší