Jedná se o rozsáhlé RPG s epickým příběhem, který hráče zavede do starověké Číny a její mytologie. Do příběhu se vstupuje s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je hra na tom velmi dobře při zachování nízkých HW nároků, jedná se o konverzi z Xboxu.
Jade Empire je rozsáhlé akční RPG s epickým příběhem, který hráče zavede do starověké Číny a její mytologie s fantasy nádechem. Příběh pojednává o studentovi jedné bojové školy, která je jednoho dne napadena neznámými útočníky, jenž unesli zdejšího mistra. Hráč se vydává po jejich stopách a pomalu se rozjíždějící příběh začne postupně nabírat na obrátkách a hráče provede skrz celou Čínu až k samotnému Císaři.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Jade Empire je rozsáhlé akční RPG s epickým příběhem, který hráče zavede do starověké Číny a její mytologie s fantasy nádechem. Příběh pojednává o studentovi jedné bojové školy, která je jednoho dne napadena neznámými útočníky, jenž unesli zdejšího mistra. Hráč se vydává po jejich stopách a pomalu se rozjíždějící příběh začne postupně nabírat na obrátkách a hráče provede skrz celou Čínu až k samotnému Císaři.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Jade Empire je rozsáhlé akční RPG s epickým příběhem, který hráče zavede do starověké Číny a její mytologie s fantasy nádechem. Příběh pojednává o studentovi jedné bojové školy, která je jednoho dne napadena neznámými útočníky, jenž unesli zdejšího mistra. Hráč se vydává po jejich stopách a pomalu se rozjíždějící příběh začne postupně nabírat na obrátkách a hráče provede skrz celou Čínu až k samotnému Císaři.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Jade Empire je rozsáhlé akční RPG s epickým příběhem, který hráče zavede do starověké Číny a její mytologie s fantasy nádechem. Příběh pojednává o studentovi jedné bojové školy, která je jednoho dne napadena neznámými útočníky, jenž unesli zdejšího mistra. Hráč se vydává po jejich stopách a pomalu se rozjíždějící příběh začne postupně nabírat na obrátkách a hráče provede skrz celou Čínu až k samotnému Císaři.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Jade Empire je rozsáhlé akční RPG s epickým příběhem, který hráče zavede do starověké Číny a její mytologie s fantasy nádechem. Příběh pojednává o studentovi jedné bojové školy, která je jednoho dne napadena neznámými útočníky, jenž unesli zdejšího mistra. Hráč se vydává po jejich stopách a pomalu se rozjíždějící příběh začne postupně nabírat na obrátkách a hráče provede skrz celou Čínu až k samotnému Císaři.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Jade Empire je rozsáhlé akční RPG s epickým příběhem, který hráče zavede do starověké Číny a její mytologie s fantasy nádechem. Příběh pojednává o studentovi jedné bojové školy, která je jednoho dne napadena neznámými útočníky, jenž unesli zdejšího mistra. Hráč se vydává po jejich stopách a pomalu se rozjíždějící příběh začne postupně nabírat na obrátkách a hráče provede skrz celou Čínu až k samotnému Císaři.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Do příběhu vstupujete s jednou ze sedmi přednastavených postav, jejíž vlastnosti lze zlepšovat přidáváním bodů nebo speciálními bojovými technikami. V rozhovorech s NPC se lze rozhodovat mezi dobrem a zlem. Některé postavy se k hráči přidají a mohou ho aktivně podporovat buď přímo bojem nebo meditací pro zvýšení vlastností. Samotný boj probíhá v reálném čase (na rozdíl od KOTORu, kterému je hra v principu podobná) a je dosti akční ve stylu kung-fu. Zásadním faktorem je styl boje, který se postava může naučit a který definuje, jakým způsobem bude moci hráč eliminovat své nepřátele. Tři stupně obtížnosti však dovolí hrát každému. Graficky i zvukově je na tom hra velmi dobře při zachování nízkých HW nároků (jedná se o konverzi z Xboxu), což je možné zejména díky enginu, který byl poprvé použit již v Neverwinter Nights.
Jade Empire je RPG zaměřené na bojová umění, v němž hráč v kůži jednoho z více než pěti mladých žáků usiluje o nalezení a osvobození svého mistra Li, jenž byl unesen. Příběh, vypravovaný bohatými dialogy, je zasazen do prostředí starověké Číny, města Two Rivers. V kampani, značně protkané mytologií, nadpřirozenými bytostmi a silami, která je dostupná ve třech úrovních obtížnosti, hráč projde celou Čínu a dostane se až k císaři. Boje, v nichž se střídá několik bojových stylů, probíhají v reálném čase.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Jade Empire je RPG zaměřené na bojová umění, v němž hráč v kůži jednoho z více než pěti mladých žáků usiluje o nalezení a osvobození svého mistra Li, jenž byl unesen. Příběh, vypravovaný bohatými dialogy, je zasazen do prostředí starověké Číny, města Two Rivers. V kampani, značně protkané mytologií, nadpřirozenými bytostmi a silami, která je dostupná ve třech úrovních obtížnosti, hráč projde celou Čínu a dostane se až k císaři. Boje, v nichž se střídá několik bojových stylů, probíhají v reálném čase.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Jade Empire je RPG zaměřené na bojová umění, v němž hráč v kůži jednoho z více než pěti mladých žáků usiluje o nalezení a osvobození svého mistra Li, jenž byl unesen. Příběh, vypravovaný bohatými dialogy, je zasazen do prostředí starověké Číny, města Two Rivers. V kampani, značně protkané mytologií, nadpřirozenými bytostmi a silami, která je dostupná ve třech úrovních obtížnosti, hráč projde celou Čínu a dostane se až k císaři. Boje, v nichž se střídá několik bojových stylů, probíhají v reálném čase.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Jade Empire je RPG zaměřené na bojová umění, v němž hráč v kůži jednoho z více než pěti mladých žáků usiluje o nalezení a osvobození svého mistra Li, jenž byl unesen. Příběh, vypravovaný bohatými dialogy, je zasazen do prostředí starověké Číny, města Two Rivers. V kampani, značně protkané mytologií, nadpřirozenými bytostmi a silami, která je dostupná ve třech úrovních obtížnosti, hráč projde celou Čínu a dostane se až k císaři. Boje, v nichž se střídá několik bojových stylů, probíhají v reálném čase.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Jade Empire je RPG zaměřené na bojová umění, v němž hráč v kůži jednoho z více než pěti mladých žáků usiluje o nalezení a osvobození svého mistra Li, jenž byl unesen. Příběh, vypravovaný bohatými dialogy, je zasazen do prostředí starověké Číny, města Two Rivers. V kampani, značně protkané mytologií, nadpřirozenými bytostmi a silami, která je dostupná ve třech úrovních obtížnosti, hráč projde celou Čínu a dostane se až k císaři. Boje, v nichž se střídá několik bojových stylů, probíhají v reálném čase.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Jade Empire je RPG zaměřené na bojová umění, v němž hráč v kůži jednoho z více než pěti mladých žáků usiluje o nalezení a osvobození svého mistra Li, jenž byl unesen. Příběh, vypravovaný bohatými dialogy, je zasazen do prostředí starověké Číny, města Two Rivers. V kampani, značně protkané mytologií, nadpřirozenými bytostmi a silami, která je dostupná ve třech úrovních obtížnosti, hráč projde celou Čínu a dostane se až k císaři. Boje, v nichž se střídá několik bojových stylů, probíhají v reálném čase.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Jade Empire je RPG zaměřené na bojová umění, v němž hráč v kůži jednoho z více než pěti mladých žáků usiluje o nalezení a osvobození svého mistra Li, jenž byl unesen. Příběh, vypravovaný bohatými dialogy, je zasazen do prostředí starověké Číny, města Two Rivers. V kampani, značně protkané mytologií, nadpřirozenými bytostmi a silami, která je dostupná ve třech úrovních obtížnosti, hráč projde celou Čínu a dostane se až k císaři. Boje, v nichž se střídá několik bojových stylů, probíhají v reálném čase.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti ([/i]Way of the Closed Fist[/i]). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Jade Empire je RPG zaměřené na bojová umění, v němž hráč v kůži jednoho z více než pěti mladých žáků usiluje o nalezení a osvobození svého mistra Li, jenž byl unesen. Příběh, vypravovaný bohatými dialogy, je zasazen do prostředí starověké Číny, města Two Rivers. V kampani, značně protkané mytologií, nadpřirozenými bytostmi a silami, která je dostupná ve třech úrovních obtížnosti, hráč projde celou Čínu a dostane se až k císaři. Boje, v nichž se střídá několik bojových stylů, probíhají v reálném čase.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti (Way of the Closed Fist). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.
Postavy, mající zastoupení obou pohlaví, jsou vyjádřeny atributy: tělem (Body), myslí (Mind) a duchem (Spirit); na základě rozložení potenciálu mezi tyto vlastnosti se postavy dělí na silné, rychlé, magické a vyvážené. Ve vlastní hře se od těchto tří hodnot odvíjejí parametry: zdraví (Health), koncentrace (Focus) a Chi; koncentrace umožňuje ovládání zbraní a vstup do zpomaleného módu (focus mode), Chi lze použít k doplňování vlastního zdraví a jako manu pro sesílání kouzel. Hra má ještě jednu trojici veličin: šarm (Charm), intuici (Intuition) a respekt (Intimidation); tyto ovlivňují konverzace s jinými postavami v herním světě.
Hráč vždy ovládá pouze jednu postavu; druhá se do boje může zapojit přímo, nebo meditací zlepšovat dovednosti hráčem ovládané postavy. Za plnění úkolů a porážky nepřátel na hráčovo konto přibývají zkušenostní body, jež je možné směnit za vylepšení primárních vlastností, nebo učení bojových technik. V módu Jade Master, který se zpřístupní, jakmile je hra jednou dokončena, si lze zachovat všechny naučené styly a techniky; daní je v tomto případě snížení úrovně postavy a zvýšení obtížnosti boje.
Velký prostor hra dává vyjádření kontrastu mezi dobrem a zlem. Kladné zaměření reprezentuje cesta otevřené dlaně (Way of the Open Palm), záporné cesta sevřené pěsti (Way of the Closed Fist). Mezi oběma filozofiemi hráč může přebíhat, avšak za cenu penalizace. Obrátit na opačnou ideologii je možné i sekundující postavu; to ve chvíli, kdy se do hlavní postavy zamiluje; láska přitom ve hře může vznikat i mezi postavami téhož pohlaví. Hra má spoustu vedlejších úkolů. Úkoly lze plnit více způsoby, přičemž hodně podstatné pro jejich splnění je pozorné sledování obsahu dialogů.