Textové adventura Indigo byla vytvořena jako tzv. Speed-IF, tj. její herní doba je velice krátká. Rozšiřuje herní platformu vývojářky o další díl tzv. Rozbitých pohádek (Glass, Bronze, Alabaster), tentokrát rozvádějící příběh Lociky (Rapunzel) bratří Grimmů.
Hra je v k dispozici zdarma, byla vyvinuta v systému TADS 3 a k jejímu spuštění je třeba patřičný interpret (např. Gargoyle nebo QTads).
Indigo je opravdu kraťoučká hra (3 místnosti), neboť vznikla v rámci Speed-IF během několika odpolední. Zadáním bylo, aby se v ní vyskytoval indigovník a hra byla vytvořena v programovacím jazyce, který dosud autor, resp. v tomto případě autorka zatím nepoužila. Emily Short tvoří hry v Informu a tak se pustila do Tadsu. Hra obsahuje tři obrazovky, několik hádanek a finálním cílem je utéct z věže, kde jste jako Locika uvězněni. Přestože je ale hra krátká, obsahuje poměrně vtipnou mechaniku kouzlení (z některých předmětů lze odejmout jejich stáří a to naopak použít jinde, takže např. z obrazu na stěně odejmete dekádu a použijete ji na zrychlený růst vašich vlasů). Doporučuji si před samotným hraním přečíst ABOUT, abyste netápali. Je vidět, že i na takto malém prostoru se projevil nesporný autorčin talent.