V rámci tohoto pokračování hry, které navazuje na hru House of 1000 Doors: Family Secrets, se vracíte zpět do prokletého domu, který se však hned na první pohled změnil. Prokletý klenot v tomto domě vyvolal zlého ducha, jenž zde rozpoutal vražedné běsnění, které propojuje odlišné časové dimenze a světy. Vaším úkolem je tohoto ducha vypátrat a zlomit moc artefaktu.
Během hry navštívíte nejrůznější místa, na kterých budete muset hledat skryté předměty, řešit mnoho logických hádanek a zapojit i trošku fantazie a důvtipu.
Později vyšla sběratelská edice obsahující navíc integrovaného průvodce a bonusové minihry.
Druhý díl ze série House of 1000 Doors je o trošku slabší než ten první. Především je hra o dost kratší a více spoléhá na HO obrazovky, kterých tu je habaděj. Hádanky nejsou tak pestré, a párkrát se opakuje celkem nudné puzzle. Chtělo by to prostě trochu víc. Velmi dobré vylepšení oproti prvnímu dílu je ale fast travel mapa, která se tentokrát neschovává v deníku, ale je k rozkliknutí přímo na obrazovce.
Samotný příběh je o hledání ruky Zoroastery k jejíž nalezení je potřeba nejdříve nalézt čtyři lebky. Ty jsou ukryté v různých obdobích a zemích, do kterých musí Kate cestovat pomocí obrazů, které fungují jako portály. Kromě prostředí domu se člověk podívá do Tibetu, Indie, Madagaskaru a Jeruzaléma (a v bonusové kapitole ještě do nějaké nordské země). Ty odlišné krajiny byly fajn, ačkoliv jsem si na 95% jistá, že 'chybami' typu čínské znaky v Tibetu, vývojáři šli na jistotu s jakoby-asijskou estetikou místo nějaké iluze akurátnosti, malpa kapucínská je asi víc atraktivní než makak, přestože malpa se v Indii asi jen tak neobjeví, zato se ve hře objeví tibetský mnich mluvící perfektně anglicky, ale s tím typickým universal-asijským přízvukem. No neber to. Jsou to možná stupidní detaily, ale i tak by zrovna tyhle věci šlo vychytat. Jinak ale příběhy v jednotlivých zemích nebyly špatné.
Bonusová kapitola znovu nabídla necelou hodinku hraní navíc a i tentokrát zabíhá tahle extra kapitola více do příběhu obyvatel Domu tisíce dveří. Hlavní figurkou je tentokrát Gabriel, který je na sklonku svého života. Anebo ne?
Rozhodně se chci jednou pustit do dalších dílů, protože si pořád myslím, že tahle série má co nabídnout, a patří k tomu lepšímu z HO her.
Samotný příběh je o hledání ruky Zoroastery k jejíž nalezení je potřeba nejdříve nalézt čtyři lebky. Ty jsou ukryté v různých obdobích a zemích, do kterých musí Kate cestovat pomocí obrazů, které fungují jako portály. Kromě prostředí domu se člověk podívá do Tibetu, Indie, Madagaskaru a Jeruzaléma (a v bonusové kapitole ještě do nějaké nordské země). Ty odlišné krajiny byly fajn, ačkoliv jsem si na 95% jistá, že 'chybami' typu čínské znaky v Tibetu, vývojáři šli na jistotu s jakoby-asijskou estetikou místo nějaké iluze akurátnosti, malpa kapucínská je asi víc atraktivní než makak, přestože malpa se v Indii asi jen tak neobjeví, zato se ve hře objeví tibetský mnich mluvící perfektně anglicky, ale s tím typickým universal-asijským přízvukem. No neber to. Jsou to možná stupidní detaily, ale i tak by zrovna tyhle věci šlo vychytat. Jinak ale příběhy v jednotlivých zemích nebyly špatné.
Bonusová kapitola znovu nabídla necelou hodinku hraní navíc a i tentokrát zabíhá tahle extra kapitola více do příběhu obyvatel Domu tisíce dveří. Hlavní figurkou je tentokrát Gabriel, který je na sklonku svého života. Anebo ne?
Rozhodně se chci jednou pustit do dalších dílů, protože si pořád myslím, že tahle série má co nabídnout, a patří k tomu lepšímu z HO her.