Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jack_Dark (09.08.2020 18:15): tak steam verze se prodává i mimo steam, už teď je to na pár webech za 35 eur, časem to půjde dolů či do bundlu, nebo nám to do konce zaplatí Timmy (ikdyž na egs)..já nespěchám, backlog mám.. :)
Na dvojku se day one taky nechystám, původně jsem PS5 při launchi plánoval, ale první rok dva tam asi nebude moc co hrát, kromě PS4 her..

@JohnCZ (09.08.2020 18:51): jo, přesně..scénář postav a sidequestů HZD mi přišel překvapivě slabej, na to že měli jako lead writera Gonzalese (New Vegas, kde psal třeba Mr. House), tak rád slyším že v datadisku už je to lepší.
@Paul (09.08.2020 18:10): J, bylo to fajn. Dost věcí tam bylo vylepšeno a jak je to i nahuštěnější na menším prostoru, tak to má větší drajv. A já mám teda ohromnou slabost pro hory, takže jsem uslintával jen z toho, že se můžu brodit po zasněžených vrcholcích.

Dojem udělal i ten zmiňovaný quest, kde se hra přestala brát tak smrtelně vážně a začaly tam lítat hlášky. Ukazuje to, jak moc je potřeba psát dobré postavy a dobré dialogy (nejde si prostě nevzpomenout na třetího Zaklínače), čímž základní hra někdy docela trpí. A taky tam vynikla jindy dost prkenná mimika.
@JohnCZ (komentář): ten datadisk až tak líbil? Já na něj po hlavní hře už neměl chuť/sílu, ale ok, až to někdy bude na steamu za pár eur tak to teda prubnu.
@Kovi81 (14.10.2019 12:22): Jo, vidím to úplně stejně. Ty bandit campy, cauldrony a corrupted zones jsou na můj vkus až moc generický, ale i tak celkem v pohodě. Hunting grounds byly příšerný, taky mě vůbec nebavily.
@Seeker (20.03.2019 14:14): ja jsem hunting grounds ani nedodelal, to byla jedina vedlejsi aktivita, ktera me nijak neoslovila. Nenavidim ve hrach tyhle time trialy. Bandit campy, cauldrony, corrupted zones v pohode.
@Hydr0gen (20.03.2019 14:45): Jo, DLC byl hodně tuhej. A vystrčil drápky hned na začátku, ještě než jsi vůbec vylezl nahoru, když tě napadnul první Frostclaw. Závěrečný boss taky nebyl zrovna easy.
@Zoltan (20.03.2019 14:01): Hunting Grounds mě taky nebavily :). Tenhle arkádový koncept, kde něco řešíš na čas, se sem myslím moc nehodil. Mám rád prostě příběhový mise, kde se něco řeší a přináší něco novýho. To dávkování dělá plnění těchhle misí ale rozhodně snesitelnější, to je pravda.
@Seeker (20.03.2019 13:50): Bandit campy mě dost bavily, těch tam mohlo být i víc :) Zbytek je klasická náplň otevřeného světa, je dobré si to dávkovat a nedělat to naráz. Což bývá můj případ, hlavně u collectibles. Jinak nejlepší byly Hunting Grounds.
@Zoltan (20.03.2019 12:35): Mně bavily ty cauldrony zpočátku, pak už to bylo všecho pořád stejný. Vůbec hodně těch úkolů se hrozně opakovalo a byla to nejslabší část hry (bandit campy, collectibles, corrupted zones, ...)
@Seeker (20.03.2019 12:30): Ne, myslím celý Cauldron. Neustálé lezení a zprovozňování mostů pro spolubojovníky, bylo to strašně zdlouhavé a nudné. V základní hře mě ale dva nebo tři Cauldrony také nebavily.
Tož dohrán i datadisk. Velmi povedené, prostředí super, vedlejší úkoly lepší než v základní hře, pár potvor dokáže totálně zatopit. Jen mě strašně nudil závěr hlavního úkolu, který se odehrával v Cauldronu, to bylo peklo.
No, mám čas to hrát tak 2 hodiny týdně kvůli malý, takže minulý týden jsem udělal Shaman's path a trochu blbnul okolo (ne, Daemonic Thunderjawa jsem fakt zatim nedal, ale to půjde) a včera jsem dal bandit camp a tu Control tower se 3ma bellowbackama - ta byla tuhá tywago! Ti bellowbackové v démonické formě takhle pokupě jsou překvapivě nepříjemná partička...akorát jsou překvapivě zranitelný ledem a dají se kajtovat.

Líbí se mi, že si dali práci a opravdu vymysleli nové mechaniky. Pár změnama donutí hráče k jinému stylu hraní. Tahle poslední věž byla vysloveně puzzle.

A vypadá to prostě pořád suprově.
@Hydr0gen (26.06.2018 13:54): Souhlasím, animace mi přijde o chlup lepší. Jako kdyby Aloy najednou vážně uměla vykouzlit úsměv nebo sarkastický úšklebek. Scorcher mi přišel těžkej, kytky naopak skoro až vtipný, jakkoli to drama, kdy doběhnu k ní a hackuju ji a do toho čekám, jestli mi nepřítel skočí za krk a úsilí přijde vniveč, stojí za to.

Největší díky každopádně za souhlas u Waterlogged. Je to totální kravina, panikařící Gildun je skoro až vtipnej, do toho ta pointa toho, proč to vlastně člověk takovou dobu dělá holka si chce zahrát na trubky mi přišla snad až nemožná a přitom dokonale originální. Zkrátka krása - už od začátku, kdy se od hordy Snapmawů blížím k vodnímu zařízení, až po konec v setmělém poklopu.

Dej vědět, jak to šlo dál :)
@novoten (komentář): Těšim se, co bude dál.

Na redditu horečnatě psali, že je to ve všem dotaženější než základ a tady je to vidět.

Mám nahráno zatím 3 hodiny, stihl jsem zmastit toho Scorchera (ale musel jsem snižovat obtížnost na hard, very hard už je moc), spravit Tallnecka a momentálně jsem na konci questu Waterlogged.

Okamžitě můžu říct, že i když to mechanicky není nic extra originálního, jen tím jak je to napsané je to hned asi nejlepší quest, co jsem zde zatím viděl. Působí skoro jako odněkud z Falloutu. Aby ne, odehrává se to na přehradě, je to celé dohněda, psal to John Gonzales:). A Gildun je skvěle napsaný, namluvený (!), takže se okamžitě zařadil mezi nejzapamatovatelnější postavy celé hry. Holt Oseram no. A ten quest při tom taková blbost:).

Dobře napsané postavy základní hře chyběly, jestli takhle budou všechny, což podle ohlasů jo, tak paráda a důvod víc těšit se na dvojku.

A zdá se mi to nebo jsou animace obličejů lepší? Proslov Arataka na začátku i zde Gildun - obojí na mě působí mnohem lepší než v základní hře.
Velmi povedený datáč, musím říct, že jsem se na hard občas i dost zapotil. Super, nemůžu se dočkat 2 dílu.