Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru. Hra se orientovala téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek měla za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabídla na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh. Později ještě následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl. Dlouhodobě se spekuluje o díle třetím.
Obyvatelé umírajíci planety Kharak jsou staletí zmítáni válkami. Když se však ukáže, že Kharak není jejich rodnou planetou a v poušti je objeven vrak lodi, obsahující mapu cesty na Hiigaru - jejich domov, jednotlivé klany se usmíří a začnou společně stavět ohromnou mateřskou loď, která je má na Hiigaru dovézt.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech směrech. Hra se orientovala téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek měla za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabídla na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh. Později ještě následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl (Homeworld 2). Dlouhodobě se spekuluje o díle třetím.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech směrech. Hra se orientovala téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek měla za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabídla na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh. Později ještě následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl (Homeworld 2). Dlouhodobě se spekuluje o díle třetím.
Obyvatelé umírajíci planety Kharak jsou staletí zmítáni válkami. Když se však ukáže, že Kharak není jejich rodnou planetou a v poušti je objeven vrak lodi, obsahující mapu cesty na Hiigaru - jejich domov, jednotlivé klany se usmíří a začnou společně stavět ohromnou mateřskou loď, která je má na Hiigaru dopravit.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl (Homeworld 2). Dlouhodobě se spekuluje o díle třetím.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl (Homeworld 2). Dlouhodobě se spekuluje o díle třetím.
Obyvatelé umírajíci planety Kharak jsou staletí zmítáni válkami. Když se však ukáže, že Kharak není jejich rodnou planetou a v poušti je objeven vrak lodi, obsahující mapu cesty na Hiigaru - jejich domov, jednotlivé klany se usmíří a začnou společně stavět ohromnou mateřskou loď, která je má na Hiigaru dopravit.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
Obyvatelé umírajíci planety Kharak jsou staletí zmítáni válkami. Když se však ukáže, že Kharak není jejich rodnou planetou a v poušti je objeven vrak lodi, obsahující mapu cesty na Hiigaru - jejich domov, jednotlivé klany se usmíří a začnou společně stavět ohromnou mateřskou loď, která je má na Hiigaru dopravit.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
Obyvatelé umírajíci planety Kharak jsou staletí zmítáni válkami. Když se však ukáže, že Kharak není jejich rodnou planetou a v poušti je objeven vrak lodi, obsahující mapu cesty na Hiigaru - jejich domov, jednotlivé klany se usmíří a začnou společně stavět ohromnou mateřskou loď, která je má na Hiigaru dopravit.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
Obyvatelé umírající planety Kharak jsou staletí zmítáni válkami. Když se však ukáže, že Kharak není jejich rodnou planetou a v poušti je objeven vrak lodi, obsahující mapu cesty na Hiigaru - jejich domov, jednotlivé klany se usmíří a začnou společně stavět ohromnou mateřskou loď, která je má na Hiigaru dopravit.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
Obyvatelé umírající planety Kharak jsou staletí zmítáni válkami. Když se však ukáže, že Kharak není jejich rodnou planetou a v poušti je objeven vrak lodi, obsahující mapu cesty na Hiigaru - jejich domov, jednotlivé klany se usmíří a začnou společně stavět ohromnou mateřskou loď, která je má na Hiigaru dopravit.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
V roce 2015 vyšla remasterovaná verze hry v rámci Homeworld Remastered Collection.
Homeworld byl jednou z prvních (první?) real-time strategií zasazených do zcela volného prostoru, ve kterém je možné pohybovat se ve všech třech dimenzích. Hra se orientuje téměř výhradně na boj vesmírných plavidel různého typu, přičemž právě skutečná trojrozměrnost a absence téměř jakýchkoli překážek má za následek zcela jiný způsob válčení, než je v běžných RTS k vidění. Mimo jiné hra nabízí na svou dobu výtečnou audiovizuální stránku a taktéž (na strategii) nečekaně kvalitní příběh.
Později následoval stand-alone datadisk Cataclysm a v roce 2003 druhý díl.
V roce 2015 vyšla remasterovaná verze hry v rámci Homeworld Remastered Collection.