Hero's Hour je tahová strategie s RPG prvky vyhotovená v jednoduchém pixel-artu, jejíž tvůrce se nechal inspirovat slavnou sérií Heroes of Might & Magic. Hra se odehrává na procedurálně vygenerované mapě, po níž se hráč se svým hrdinou přesouvá v rámci svého tahu a střídá se se soupeři. Získává suroviny, za něž si buduje armádu nebo staví nové budovy v městech, nachází poklady, navštěvuje místa přinášející různé výhody a střetává se s cizími armádami a hrdiny.
Boje samotné se oproti předobrazu nesou v duchu auto-battler her, kdy hráč převážně sleduje, jak se jeho mnohočetné armády složené z různých druhů jednotek mydlí s nepřítelem. Může na začátku své jednotky rozmístit na své straně, udělovat jednoduché příkazy a ovlivňovat průběh boje sesíláním kouzel, bitvy jako takové probíhají samovolně v real-time režimu.
Hra nabízí 11 frakcí s odlišnými jednotkami a mechanikami, více než dvacítku povolání pro hrdiny, spoustu typů jednotek, artefaktů, kouzel a skillů. Kromě hry jednoho hráče proti umělé inteligenci nechybí ani editor map a lokální multiplayer s dalšími hráči.
Hero's Hour
Benjamin "ThingOnItsOwn" Hauer •
Storm Trident (Switch, PS5, XboxX/S)
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano