Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ghost (29.08.2023 20:31): Dík za odpověď. Ona je jedna věc to, jak se mi HS hrál před těmi X lety a druhá věc je, jak se i přesto vryl do paměti. Hellblade je sice něco úplně jiného, ale vlastně hraje v tomhle dost na podobnou notu. A pak mi přijde škoda tyhle hry (byť třeba nechtěně) zatratit tím, že prioritně zmíním, že nemají natolik chytlavé souboje jako třeba GoW nebo DMC, ale nedodám k tomu už to ostatní.

Určitě dávám za pravdu v tom, že Hellblade mě taky v soubojích nebavil (narozdíl od HS, v něm jsem to měl spíš o počátečních útrapách). Ale mám to nějak úplně podřízené tomu zážitku z dějství, o který v tom hlavně šlo a na který pak člověk vzpomíná daleko intenzivněji než na mizerné souboje. Asi bych to přirovnal k zážitku, který máš z dobrého filmu třeba.

Jinak yop. Sin byl mega vrchovatá porce zábavy:-) Nebýt toho demíčka a jedné Modrákovi recenze, málem by mi to uteklo:-)
@Fritol (29.08.2023 20:08): Yop. Ono třeba to Enslaved od nich, bylo už gameplayem samozřejmě mnohem přístupnější a už v těch klasických mainstreamových trendech co určovalo "kvalitní" hru. Na druhou stranu ale, zatímco jsem na Enslaved za ty roky skoro zapomněl o čem vlastně bylo, tak u HS tohle fakt nehrozí. Není to Hellblade, není to DMC, je to prostě zase od nich něco zcela jinýho a rozhodně je to skvělý!

A proč tu do ted byla jedna jediná negativní recenze, to nechápu upřímně vůbec.
@Terry.Cooper (29.08.2023 16:06): Čo hráč, to názor. Podobne otravné mi prišli aj súboje v Hellblade, ale tam by zase mohol niekto namietať, že Hellblade nebol o súbojoch ale o hlavnej hrdinke a jej démonoch. Čo hovoríš na Hellblade ty ?
Iný hráč si môže pokojne povedať, že rýchle súboje by hráča nevtiahli do hry tak ako tie zdĺhavejšie a preto je to v HS dobre tak, ako to je. Neberiem vám to, môže byť, ale ja som sa nudil, hough.
Pozerám, že si (nielen) FPSkár, ako som bol kedysi ja a na veľa hrách (Sin. Bravo !!!) by sme sa zhodli, inde zase nie. HS patrí do druhej skupiny. Dostal 2 šance a nestačilo to.
@Fritol (29.08.2023 16:44): Určitě vyzkoušej a užij si to, je to vážně výborný. Doporučuji co nejpomalejší postup a vnímání každé scény co nejpozorněji, klidně přehrávání cut-scén nadvakrát. V tomhle HS potřebuje jen trochu jiný přístup než je běžně u her zvykem:-)..
@ghost (04.09.2019 12:57): Jen to trochu uvedu na pravou míru, ať tu jeden poněkud nepřesný komentář neovlivňuje všechny ostatní, co to třeba nehráli. Bojovka otravná rozhodně není, spíš je tu problém v tom, že při krátkosti hry se ten bojový systém nemá šanci dostat pod kůži na hned - protože prostě není běžný..

Takže vada je spíš v absenci nějakého training režimu. Bez něho se to člověk pak musí učit během samotné hry.. A buď se na to holt přistoupí nebo holt ne. To je celé.
@JohnCZ (komentář): Už som si myslel, že som v tom na svete sám, ale táto veta to dokonale vystihuje: "upřímně mě dost otravovalo pižlat každého dementa několik desítek sekund". Tento istý problém som mal aj ja a preto som nakoniec HS nechal tak. Bojovka by mala byť rýchla a nie otravná.