Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

no hele ja hral HOI 2 asi pred 10-12 lety, trojku sem koupil ve vyprodeji asoii pred rokem a jen testnul, ja jedu hlavne War in the Pacific - Admiral’s Edition to je sice zdlouhavejsi, ale denni tahy zabavnejsikdyz se nekde neco semele a znas konkretni stroje, piloty a kapitany, takze se obavam ze tady jsem idealni kandidat na italy protoze to podle mych nezkusenosti s HOI3 bude vypadat asi jako italove v realu :D
idealni setup je mit HP (human players) za MAJORS, to by ale chtelo tech hracu docela dost ... jinak si myslim ze pri 4-6 lidech je cool (po dvojicich)

nemecko // UK
italie // francie (po padu francie switchne francouz na SOV)
JAP // USA

pacifickej theater je taky zabavnej ... akorat tam to maj JAPs dost tezky pokud stoji proti USA a UK .. kdyz se hraje klasickej evropskej theater, tak ma hrac za UK docela leharo, potom naopak docela peklo kdyz zacne bojovat v africe se spagetozroutama, v asii se zroutama jedovaty ryby a na dalsich mistech se zroutama eintopfu


ps. asi bych dal abych to nekomplikoval normalne vanilla up-to-date TFH + mam takovej vlastni minimod (kazdy asi ma par uprav) kterej muzeme sloucit s vasima upravama, kde je opraveno par zakladnich veci ktery jsou proste ve vanilla verzi WTF a nikdy neopraveny ... vlastni openvpn server mam, takze network infrastrukturu mam taky ...
Nebyli by nejaci zajemci o MP ? dal bych neco jako 2x 90minut za tyden (s ohledem na rodiny a dalsi povinnosti) + extra sessions dle dohody ....
hearts of iron 3 je nove (od 2018-08) na GOGu ... vyjde na 40 ojro (hra + dlcs)
Mě by opravdu docela zajímalo jestli mám jako fanoušek dvojky vůbec HOI III s datadisky kupovat. Popravdě nějaký boje mě zas tak neberou, spíš jsem to vždy hrál s tím že se svým státem trochu pozměním tok historie.
jednicku nebo dvojiku sem si kdysi kupoval a bylo to vcelku ok predelavka EU na druhou svetovou, , ted v r 2018 trojka za par kacek z humblu a jsem ponekud zklaman :) dostal jsem se v r 2011 k War in the Pacific - Admiral’s Edition a na to uz proste hoi nema , sice nejde udelat uplny veletoc v historii ale to rozhodovani co za typy letadel se bude vyrabet, urychleni nebo zahozeni vyskumu , vyber kapina do lodi a admiralu do svazu , vyroba elitnich udernych peruti sezbiranim nejlepsich pilotu z celyho namornictva atd... .) , sledovani zebricku ponorkovych kapitanu podle potopone tonaze /tu si ale musim delat sam/ zebricek leteckych es to dela samo , idealni prasarna je poslat vycvicenou B17 na zacatku valky opruzovat vyzvednymi lety do oblasti kde maji japonci jen Ki-27 nebo prvni oscary se 7,7 plivatkama :) , nebo adrenalinalinova zachrana escortni letadlovy na ktere po zasahu torpedem vybuchla munice :) , nic takovyho v HOI III nezazijete , a jeste pouznamka k hw narokum - na mem prumernem i5-6600 jsem nezaznamenal zadne problemy s nahravanim cukanim a jinymi popisovanymi jevy, mozna to bude temi 9 lety od vydani
Po obou datadiscích zvedám o 15%. S ICE modem si hra zaslouží klidně i 80%. Konečně se to dá hrát.
Každopádně ale doporučuju počkat na patch 1.2, který vyjde snad příští tejden. V současnosti je ta hra spíš pro zlost (mj. i pro neuvěřitelnou pomalost a neoptimalizovanost).
JJ možnost alternativní historie je moc fajn, bohužel díky současné nevyladěnosti a zabugovanosti končí skoro každá hra naprostou šíleností (Finsko obsazuje Pearl Harbour a Albánii zatímco se u Helsinek vyloďují Italové, Japonsko podniká invazi do jižní Francie, Německo dobývá Indii, Mexiko se vyloďuje u Hamburku a spolu s Jihoafrickou Republikou obsazuje Berlín...prostě neskutečnej bordel, který nemá s realitou nic společnýho).
Ta alternativní historie zní zajímavě, mě vždy vytáčelo, jak jsem při každém pokusu zamíchat s dějinami skončil sám proti všem. Ideálně kdyby to ale byla možnost v nastavení.
No, já to taky už nehraju a čekám na patche a na mody, který to trochu přiblíží realitě.
Kristepane... Asi ostanem pri Doomsday. :) (nemal by som nič proti alternatívnej histórií, ale autenticitu tak nejak vyžadujem)
Ohledně historických událostí (a vůbec WWII reálií) je na tom hra velmi rozporuplně (na forech paradoxu se o tom vede dost krvavá slovní válka). HOI totiž přešel na systém z EUIII. Tzn. z událostí se staly "decisions", kdy hráč vidí jaké předpoklady je splnit než může "událost" kliknutím spustit (např. Anšlus či Mnichov). Událostí je pak podle mého mínění méně než dřív. Hra se navíc velmi radikálně odklonila od nalinkovaného řetězu událostí a předskriptované AI a snaží se být více dynamická a nedeterministická. Nejen tedy že k začátku války téměř nikdy nedojde 1. 9. 1939, ale klidně k ní nedojde vůbec a nebo (na druhou stranu spousta lidí za to hru chválí) se odehraje konflikt zcela odlišný od WWII, kdy proti sobě stojí Německo, Itálie, USA, Nacionalistická Čína na jedné straně a Anglie, Vichy, Japonsko, Finsko, Rumunsko a Turecko na straně druhé, zatímco vše znuděně sleduje Kominterna zahrnující SSSR, Komunistickou Čínu, Belgii, Nizozemí a Švýcarsko:))).
plastic89: Ďakujem. Neviem teda, ako dlho si to hral, ale môžem sa Ťa ešte spýtať, ako je to s historickými udalosťami (t.j. či to ostalo pri starom, príp. či je ich menej/viac)?
Ano a ano. Je možný nechat AI řídit třeba diplomacii, výzkum, výrobu a taky i armády. Nevim ale jak to přesně funguje protože AI je v současné době naprosto nepoužitelná (nepoužíval jsem ji k ničemu a všechno dělal ručně). Nicméně mělo by jít prostě určit, že AI převezmě třeba východní frontu a dát jí za cíl dobýt Leningrad, Moskvu a Rostov. Letectvo funguje podobně jako předtím, přibylo ale spousta usnadnění a nových možností (např. je možný zadat, že peruť bude hlídat konkrétní provincii nebo region nebo hráčem vymezenou oblast, je možný nastavit, že se perutě budou střídat, aby mohly obnovit stavy a organizaci, taky jde nastavit, že budou úkol provádět do nekonečna).
Když už tam jsou ty sbory a armády, dají se jim přiřadit úkoly tak, aby samy obsadily konkrétní oblast (třeba Belgie) nebo je třeba honit divize po jednotlivých provinciích? A nějaké usnadnění práce s letectvem?
V porovnání s předchozími díly přináší spoustu vylepšení- nový systém zásobování, rozčlenění armády na divize, sbory, armády, skupiny armád atd., více provincií (cca 14 000), zcela přepracovaný výzkum a samozřejmě nový grafický háv (ve stylu EU III). V mnoha ohledech jde o novou hru, která je ale neskutečně nedoladěná a prolezlá bugy a chybami v herních mechanismech. Potenciál nakonec usednout na trůn válečných strategií tu ale podle mě je.
Ako je na tom v porovnaní s Doomsday? T.j., ponúka nejaké zásadné zlepšenia, alebo je to len zjednodnušená verzia v blýskavejšom háve?
V současném stavu velmi bídná záležitost. Nicméně potenciál na devadesátkové hodnocení (po odpovídajícím množství patchů a modů) hra rozhodně má.