Logická freewarovka od českého vývojáře Marka Mojzíka, v níž hráč ovládá Hafíka a snaží se s jeho pomocí překonávat nástrahy v různorodých úrovních. Ty se skládají z těchto prvků: zdí, drahokamů, světlušek, motýlů nebo zlých much a dalších objektů. Hafík se musí pokusit dostat z bodu A (start) do bodu B (cíl) a při své cestě ještě povinně sesbírat určený počet žlutých drahokamů. Což mu budou znepříjemňovat uvedení protivníci ve většině úrovní. Mnohdy bývá navíc jeho nepřítelem i čas, jenž se odpočítává. Proto s sebou musí vždy hodit a snažit se, aby se mu podařilo úspěšně splnit úkoly a dostat do cíle před vypršením časového limitu. Přítomny jsou dále i úrovně bonusové, jež se zpřístupní až po úspěšném projití úrovně předešlé. To ostatně platí pro většinu z celkových 155 úrovní, které jsou ve verzi 1.1 k dispozici.
Hra si bere za svůj vzor klasiku Boulder Dash a je jejím více než zdařilým klonem. Ve hře je přítomen i jednoduchý editor na tvorbu vlastních úrovní do hry, což jen prodlužuje dobu u ní strávenou. Navíc je možné se svými vlastními výtvory pochlubit přímo jeho autorovi na jeho homepage, kde najdete mimo jiné i další úrovně různých obtížností ke stažení.
Hra si bere za svůj vzor klasiku Boulder Dash a je jejím více než zdařilým klonem. Ve hře je přítomen i jednoduchý editor na tvorbu vlastních úrovní do hry, což jen prodlužuje dobu u ní strávenou. Navíc je možné se svými vlastními výtvory pochlubit přímo jeho autorovi na jeho homepage, kde najdete mimo jiné i další úrovně různých obtížností ke stažení.
Logická freewarovka od českého vývojáře Marka Mojzíka, v níž hráč ovládá Hafíka a snaží se s jeho pomocí překonávat nástrahy v různorodých úrovních. Ty se skládají z těchto prvků: zdí, drahokamů, světlušek, motýlů nebo zlých much a dalších objektů. Hafík se musí pokusit dostat z bodu A (start) do bodu B (cíl) a při své cestě ještě povinně sesbírat určený počet žlutých drahokamů. Což mu budou znepříjemňovat uvedení protivníci ve většině úrovní. Mnohdy bývá navíc jeho nepřítelem i čas, jenž se odpočítává. Proto s sebou musí vždy hodit a snažit se, aby se mu podařilo úspěšně splnit úkoly a dostat do cíle před vypršením časového limitu. Přítomny jsou dále i úrovně bonusové, jež se zpřístupní až po úspěšném projití úrovně předešlé. To ostatně platí pro většinu z celkových 155 úrovní, které jsou ve verzi 1.1 k dispozici.
Hra si bere za svůj vzor klasiku Boulder Dash a je jejím více než zdařilým klonem. Ve hře je přítomen i jednoduchý editor na tvorbu vlastních úrovní do hry, což jen prodlužuje dobu u ní strávenou. Navíc je možné se svými vlastními výtvory pochlubit přímo jeho autorovi na jeho homepage, kde najdete mimo jiné i další úrovně různých obtížností ke stažení.
Hra si bere za svůj vzor klasiku Boulder Dash a je jejím více než zdařilým klonem. Ve hře je přítomen i jednoduchý editor na tvorbu vlastních úrovní do hry, což jen prodlužuje dobu u ní strávenou. Navíc je možné se svými vlastními výtvory pochlubit přímo jeho autorovi na jeho homepage, kde najdete mimo jiné i další úrovně různých obtížností ke stažení.
Logická freewarovka od českého vývojáře Marka Mojzíka, v níž hráč ovládá Hafíka a snaží se s jeho pomocí překonávat nástrahy v různorodých úrovních. Ty se skládají z těchto prvků: zdí, drahokamů, světlušek, motýlů nebo zlých much a dalších objektů. Hafík se musí pokusit dostat z bodu A (start) do bodu B (cíl) a při své cestě ještě povinně sesbírat určený počet žlutých drahokamů. Což mu budou znepříjemňovat uvedení protivníci ve většině úrovní. Mnohdy bývá navíc jeho nepřítelem i čas, jenž se odpočítává. Proto s sebou musí vždy hodit a snažit se, aby se mu podařilo úspěšně splnit úkoly a dostat do cíle před vypršením časového limitu. Přítomny jsou dále i úrovně bonusové, jež se zpřístupní až po úspěšném projití úrovně předešlé. To ostatně platí pro většinu z celkových 155 úrovní, které jsou ve verzi 1.1 k dispozici.
Hra si bere za svůj vzor klasiku Boulder Dash a je jejím více než zdařilým klonem. Ve hře je přítomen i jednoduchý editor na tvorbu vlastních úrovní do hry, což jen prodlužuje dobu u ní strávenou. Navíc je možné se svými vlastními výtvory pochlubit přímo jeho autorovi na jeho homepage, kde najdete mimo jiné i další úrovně různých obtížností ke stažení.
Hra si bere za svůj vzor klasiku Boulder Dash a je jejím více než zdařilým klonem. Ve hře je přítomen i jednoduchý editor na tvorbu vlastních úrovní do hry, což jen prodlužuje dobu u ní strávenou. Navíc je možné se svými vlastními výtvory pochlubit přímo jeho autorovi na jeho homepage, kde najdete mimo jiné i další úrovně různých obtížností ke stažení.
Logická freewarovka od českého vývojáře Marka Mojzíka, v níž hráč ovládá Hafíka a snaží se s jeho pomocí překonávat nástrahy v různorodých úrovních. Ty se skládají z těchto prvků: zdí, drahokamů, světlušek, motýlů nebo zlých much a dalších objektů. Hafík se musí pokusit dostat z bodu A (start) do bodu B (cíl) a při své cestě ještě povinně sesbírat určený počet žlutých drahokamů. Což mu budou znepříjemňovat uvedení protivníci ve většině úrovní. Mnohdy bývá navíc jeho nepřítelem i čas, jenž se odpočítává. Proto s sebou musí vždy hodit a snažit se, aby se mu podařilo úspěšně splnit úkoly a dostat do cíle před vypršením časového limitu. Přítomny jsou dále i úrovně bonusové, jež se zpřístupní až po úspěšném projití úrovně předešlé. To ostatně platí pro většinu z celkových 155 úrovní, které jsou ve verzi 1.1 k dispozici.
Hra si bere za svůj vzor klasiku Boulder Dash a je jejím více než zdařilým klonem. Ve hře je přítomen i jednoduchý editor na tvorbu vlastních úrovní do hry, což jen prodlužuje dobu u ní strávenou. Navíc je možné se svými vlastními výtvory pochlubit přímo jeho autorovi na jeho homepage, kde najdete mimo jiné i další úrovně různých obtížností ke stažení.
Hra si bere za svůj vzor klasiku Boulder Dash a je jejím více než zdařilým klonem. Ve hře je přítomen i jednoduchý editor na tvorbu vlastních úrovní do hry, což jen prodlužuje dobu u ní strávenou. Navíc je možné se svými vlastními výtvory pochlubit přímo jeho autorovi na jeho homepage, kde najdete mimo jiné i další úrovně různých obtížností ke stažení.