Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Grey Goo

74
9 hodnocení Platformy
Žánr:
strategie > real-time strategie *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
23.01.2015 PC
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://www.greybox.com/greygoo/en/
Příběh se odehrává 500 let poté, co lidé opustili sluneční soustavu. Beta, vesmírní cestovatelé, odletěli se zbytkem jejich civilizace na planetu známou jako Ekosystem 9. Goo, původně výtvor lidí, který byl vytvořen jako nástroj pro průzkum galaxie, se vyvinul v samostatnou sílu a hrozí, že pohltí Ekosystém 9. Herní kampaň přinese tři frakce bojující o kontrolu nad planetou, která obsahuje vzácnou surovinu známou jako Catalyst.

Grey Goo, od studia Petroglyph Games, je real-time strategie (RTS), kde tři zcela odlišné frakce (Beta, Goo a lidé) bojují o nadvládu nad, již zmíněnou, planetou známou jako Ekosystem 9. Každá frakce přitom vede válku svým charakteristickým způsobem a pomocí odlišných jednotek. Hra obsahuje jak mód jednoho hráče, tak možnost užít si hru i se svými přáteli. Grey Goo si vybírá to nejlepší z budovatelských strategií a obohacuje je o možnost vedení totální války ve střihu klasických RTS. Staňte se taktickým velitelem, který se stará nejen o svou základnu, ale i o své jednotky nasazené do akce ve zcela novém universu.


Poslední diskuzní příspěvek

Úplně klasická není, systém zkratek je inspirovaný hrami jako je dota nebo lol + frakci bez budov jsem zatím v RTS jinde neviděl.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Grey Goo je naprosto klasická RTS, a to v dobrém i špatném slova smyslu. Tři frakce, navržené podobně jako tři frakce v sérii StarCraft, spolu v reálném čase bojují prakticky o přežití, respektive alespoň tak je koncipována většina misí v kampani. V čem ale k dostatečné inspiraci nedošlo je design jednotek, takže ač za všechny frakce vypadají úplně jinak, jejich funkce jsou téměř totožné, takže je automaticky jasné, co je potřeba v jaké situaci vyrábět, což je opět výhoda i nevýhoda.

Příběh jako takový se rozjíždí velmi pomalu a řekl bych velmi nezajímavě až fádně. Už jsem pomalu měl chuť hru přestat hrát, když se konečně rozjel nějakým zajímavějším směrem, takže pokud hra neodradí v první hodině, doporučuji trochu vydržet.

Obtížnost je relativně vyvážená, dokonce bych řekl, že i trochu vyšší než u obdobných titulů a u předposlední mise jsem dokonce po pěti neúspěšných třicetiminutových pokusech obtížnost snížil, protože než výzva z herního hlediska, kde záleží spíše na APM, mě zajímalo, jak příběh skončí.

Technicky je hra zvládnutá dobře, vypadá i zvučí hezky, nepadá a nejsou s ní žádné problémy, jedinou výtku v tomto ohledu mám k ukládacím časům. Dost mi vadilo, že hra se ukládá snad více než minutu, zejména pokud je na mapě větší počet jednotek. Na tom by se určitě dalo zapracovat o dost více a čas nutný k uložení hry zkrátit na několik vteřin.

Pro: Nakonec příběh, obtížnost, grafika, zvuky

Proti: Naprosto standardní RTS část včetně designu frakcí, ukládací časy

+17+17 / 0