Poté, co brooklynský novinář Jerrod Wilson zachránil svého bratra Jakea před šibenicí, splnil se mu další z jeho životních snů. Společně v Kalifornii objevili zlatou žílu, zbohatli a nyní se zdá, že se Jerrod konečně usadí a bude si užívat radostí života v rodném Brooklynu, kde si uložil většinu zlata a vydělaných peněz. Zde se však za těch dvacet let časy změnily a město ovládá banda lupičů a desperátů. Wilsonovi nasedají na transkontinentální železnici ve směru na východ, aby doma samozvané gangstery přivedli k rozumu.
Pokračování adventurní klasiky Gold Rush! z roku 1988 volně navazuje na dobrodružný příběh z poloviny 19. století, kdy Amerikou otřásala zlatá horečka. Vývojáři všechny postavy zasadili do předrenderovaných scén a hru opatřili inteligentním point & click ovládáním s řadou hádanek.
Hra vychází v digitální distribuci na Steamu, krabicová verze obsahuje exkluzivní dosud neuveřejněný materiál vývojářů z původní hry.
Druhý Gold Rush navazuje na příběh prvního dílu o dvacet let později. Hru vytvořil stejný tým jako výroční verzi jedničky, tedy Sunlight Games, z čehož je jasné, jaké je technické zpracování. Hra má naprosto stejnou grafiku i ovládání, jen tentokrát chybí možnost vyvolat řádek parseru. Už na prvním díle bylo vidět, že jsou autoři fanoušky originálu. Také jsem psal o zjednodušení některých částí. Oboje platí i pro druhý díl. Nechci vyzrazovat příběh, ale opět nás čeká průzkum lokací a dlouhá cesta.
Navštívíme nové lokace i některé staré známé, ale vše se samozřejmě po těch letech změnilo. Někde je znát rozkvět, jinde zase úpadek. Hraní lze opět rozdělit do tří částí, ale vše je výrazně kratší. Problémem není malé množství obrazovek, ale předmětů a možností. Posbíráte pár věcí, absolvujete několik rozhovorů a šup do další části. Neexistují alternativní možnosti a nečekejte ani více variant cesty. Tentokrát je vše přísně lineární. Ano, stále lze zemřít a občas dojde i na nějaké pátrání po více obrazovkách, ale proti originálu je možností výrazně méně. Hra není úplně špatná, ale je znát nezkušenost autorů. Nudit se nebudete, ale pro zkušenější adventuristy je výzva minimální a technické zpracování také nemá čím oslnit. Pro fanoušky originálu ale jde o zajímavé rozšíření příběhu.
Navštívíme nové lokace i některé staré známé, ale vše se samozřejmě po těch letech změnilo. Někde je znát rozkvět, jinde zase úpadek. Hraní lze opět rozdělit do tří částí, ale vše je výrazně kratší. Problémem není malé množství obrazovek, ale předmětů a možností. Posbíráte pár věcí, absolvujete několik rozhovorů a šup do další části. Neexistují alternativní možnosti a nečekejte ani více variant cesty. Tentokrát je vše přísně lineární. Ano, stále lze zemřít a občas dojde i na nějaké pátrání po více obrazovkách, ale proti originálu je možností výrazně méně. Hra není úplně špatná, ale je znát nezkušenost autorů. Nudit se nebudete, ale pro zkušenější adventuristy je výzva minimální a technické zpracování také nemá čím oslnit. Pro fanoušky originálu ale jde o zajímavé rozšíření příběhu.