Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ta ještě ne a doufám že to nebude jako s Bulánky Mobile - těm vývoj trvá už tři roky...
hmm mobilni verze vypada fajne, ale na pc mi to teda prislo jako docela hovadina..
PC verze.. to je ta, jak se tam naklání bludiště a musíš dostat obě kapky do východu?
Sola Rola jsem viděl, hrál jsem PC verzi. Ta hra mi připomněla PSP hru Loco Roco. ;)
Gish Mobile? Hurá :) Jak jsem se tak díval na to video, tak mi to připomíná trochu mobilní hru Sola Rola, znáte někdo?
Noo... zásadně nehrabu do cizích textů ve sporných případech, edituju / mažu pouze v jednoznačně jasných případech, a tak moc mě ta věta netrápí, abych tohle pravidlo kvůli ní ohýbal. :)
Nesouhlasím, v roce 2004 se kapaliny simulovaly přes částice poměrně běžně (a mimochodem, jiným způsobem se jako takové ve videohrách ani nesimulují - jak jsem psal níže, Gishovo chování je sice podobné chování kapaliny, ale funguje na úplně jiném základě). Fyziku Gishe bych neoznačil za realistickou, protože se nesnaží simulovat reálný svět - už jenom proto, že funguje ve dvou rozměrech.
Hlavně mi ta věta přišla divná proto, že jestli se o Gishi píše, že má realistickou fyziku kapalin, bude o Gishi 2 asi možné napsat, že má ultrarealistickou fyziku kapalin, což ve spojení s 2D hopsačkou zní už ultrauhozeně.
Jasne. V te dobe to prave byla "realisticka" fyzika, stejne tak jako se to kdysi rikalo o ragdollu :)
montana: To ne, jenom mám radost, že jsem dostal konkrétní argument pro svůj návrh na veřejný seznam konceptů jako doplněk ke stávajícímu seznamu schvalovaných her. Tvůj popis je OK, jenom tam IMHO přebývá slovo "realistická" ve spojení s fyzikou hry. Dnes se pod pojmem "realistická fyzika kapalin" obvykle myslí simulace kapaliny založená na částicích, která ve hře v jakékoli formě chybí - voda je ztvárněná jako statická oblast, která určitým způsobem upravuje pohyb těles, a Gish je, zjednodušeně řečeno, mnohoúhelník s konstantním obsahem a sérií dalších omezení. "Realistická fyzika kapalin" bude jedním z hlavních vylepšení fyziky ve druhém díle Gishe. A fyzika pevných těles je v Gishi zvláště při hrubém zacházení na první pohled dost nejednoznačná (i když nepřipoutané 1x1 kostky fungují v téměř všech situacích dokonale).