Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Final Fantasy XII: Revenant Wings

20.11.2007
60
2 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Final Fantasy XII: Revenant Wings vyšlo roku 2007 jako volné pokračování hry Final Fantasy XII, ovšem na rozdíl od svého předchůdce se hra ubírá směrem real-time strategie a vzhledem k platformě Nintendo DS se akcentuje ovládání spodní obrazovky se stylusem. Většina akce se odehrává na malých mapkách z izometrického pohledu, kde hráč ovládá skupinku hrdinů a jejich vyvolanou armádu příšerek s úkolem dobýt pozice nepřítele.

Děj příběhu se odehrává rok po událostech ve Final Fantasy XII a sleduje známé postavy Vaana, Penelo a jejich kamarády z města Rabanastre na výpravě za objevením vzdušného kontinentu Lemurés, jehož krytí bylo zrovna nedávno prozrazeno, a tak se k němu ze všech koutů světa Ivalice slétají vzdušní piráti, aby jej vybrakovali. Lemurés však není neobydlený – žije na něm rasa aegylů připomínající lidi s křídly, ovládající příšerky Espery zvané Yarhi. Vzdušní piráti v čele s Vaanem brzy zjišťují, že nic není zadarmo; a navíc Lemurés skrývá nejedno temné tajemství, jež hrdiny vystaví těžkým zkouškám. Kromě ústředních postav se do party časem přidají i Balthier, Fran, Ashe a Basch.

Hra se odehrává jednak na mapce světa na zemi i v oblacích, kde se dá volně létat a pohybovat se mezi jednotlivými kontinenty a zeměmi; a jednak na minimapkách, které jsou součástí 46 povinných i mnoha dalších nepovinných misí, a kde se odehrávají bitvy proti hordám nepřátel. Pomocí krystalů mohou hrdinové na speciálních plošinkách vyvolávat příšerky Espery a tvořit si z nich malé armády. Druhy příšerek se nastavují vždy před začátkem mise a dělí se podle síly a odolnosti na tři různé ranky, přičemž ty nejsilnější jsou pro vyvolání dražší. Také platí princip vzájemných elementálních výhod a nevýhod. Elementy jsou Fire, Water, Thunder, Earth, Holy a None. Mimo obyčejných Esperů se dá narazit i na Espery známé z Final Fantasy XII. Kromě bitevních příšerek mají hrdinové k dispozici vlastní schopnosti jako třeba speciální bojové dovednosti zvané quickeningy, které lze aktivovat vždy po naplnění bojového ukazatele; a zachovány byly ve zjednodušené formě i gambity, přičemž každá postava může najednou ovládat jeden gambit – skill. Postavy se vylepšují klasickým arzenálem výbavy – zbraní, zbrojí a doplňkem.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.