Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Final Fantasy IV: Interlude

19.04.2011
58
2 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Rozšíření pro Final Fantasy IV, které bylo vydáno společně s PSP portem hry Final Fantasy IV: The Complete Edition. Dá se hrát samostatně a příběhem přemosťuje děj původní hry a pokračování Final Fantasy IV: The After Years. Interlude je velmi podobné původní hře, nabízí stejnou hratelnost, hráčské postavy mají stejné schopnosti, vzhled a vybavení, a stejně tak i nepřátelská střetnutí jsou obdobná. Hra je lineární a zabere přibližně dvě a půl hodiny.

Děj se odehrává přibližně rok po konci původní hry, znovu je nastolen mír a hrdinové se chystají na oslavu rekonstrukce hradu Damcyan. Během oslav je Yang upozorněn poslem na nepokoje na Mt. Hobs a Cecil a Rosa se s ním vydávají vyšetřit, co se stalo.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PSP 35
Jedná se o přídavek spojující události mezi Final Fantasy IV a Final Fantasy IV: The After Years. Příběh začíná krátce po událostech původní hry. Postavy si žijou své oddělené životy, mají partnery, čekají dětí atd. Hlavní je znovu Cecil, ale zahrajete si i s většinou z původní sestavy. Bylo pro mě trochu smutné se z 99 levelu propadnout níž, ale zase nezačínáte jako úplný nemehla bez všeho vybavení a schopností. Nejsou tu nějaké proměny v hratelnosti, složení nepřátel, nová zajímavá prostředí, schopnosti či vybavení. Hra je tentokrát lineární a ukecanější. Grindění není potřeba, narazil jsem jen na jeden schod v podobě nepřítele, který házel pořád zemětřesení a ještě jsem neuměl float. Naštěstí zde levelujete rychle, tak to bylo na pár minut. Celkově se ve hře toho příliš nestane, více zapamatováníhodný je závěrečný souboj. Jako obsah navíc je to fajn, ale víc mě bavil ten obsah po dohrání v původní hře a od Final Fantasy IV: The After Years očekávám více.

Pro: grafika, příběh

Proti: náhodné souboje, lineárnost vývoje postav

+9