Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Faux Pa

75
4 hodnocení Platformy
Žánr:
logická > nezařazeno *
Forma:
freeware
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
15.12.2006 PC
Vývojáři:
Oficiální stránky:
https://web.archive.org/web/20160729004907…
Faux Pa je vítězem vývojářské soutěže Becherovka Game 2006 v kategorii logických her, už na první pohled připomíná postarší hru Quadrax, ze které si také půjčuje některé mechanismy.

Hrajete za dvě postavy s odlišnými vlastnostmi, anděla Thril a pekelníka Lucia, kteří se mají rádi, ale nemohou se k sobě kvůli pekelnému ohni Lucia ani přiblížit. Oba se musí pomocí manipulace s předměty a vzájemné spolupráce dostat k bráně, jež vede do další úrovně. Projdete 25 z boku viděných, jednoobrazovkových úrovní, v nichž navštívíte několik zajímavých prostředí. Vše je vytvořeno pomocí technologie flash.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Logickou hru Faux Pa jsem okusil již před šesti lety, ale nepodařilo se mi ji dohrát. Teď jsem jí dal druhou šanci a povedlo se mi pokořit všech 25 levelů, a dostat se tak až na konec strastiplné cesty dvou velice odlišných bytostí.

Hlavním tahákem je určitě příběh, vyprávěný mezi jednotlivými levely, který pojednává o zakázané lásce nebeské obyvatelky Thril a Luciuse z podsvětí. Ti se vydali na předlouhou pouť až do Karlových Varů, aby mohli díky Becherovce být navěky spolu.

Po každých šesti absolvovaných úrovních jsem se ocitl v novém prostředí a mimo nebe a pekla jsem navštívil i zasněženou zemi či starobylé ruiny. Postupně se měnila také hratelnost, kdy v sobě obě postavy objevili nové schopnosti nebo přibyly nové herní prvky.

Určitě se jedná o kvalitní kousek, který je navíc freeware a řešení veškerých rébusů pomocí výtahů, propadlišť či schodů nemá chybu. Výtku bych měl snad jen k nevyrovnané obtížnosti levelů, kdy po vcelku těžké úrovni přišla na řadu daleko lehčí a naopak. Obtížnost ale samozřejmě vnímá každý hráč jinak a případy, kdy já nevěděl kudy kam, se mohou zdát jinému primitivní.

Pro: příběh, střídání prostředí, hratelnost, rébusy, hudba

Proti: nevyrovnaná obtížnost levelů

+7