Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 65
Je to dobrá hra, pokud neberete v potaz, že je to pokračování Fallout.
Bohuzel ač koukám, že s tím většina lidí nesouhlasí, druhý odstavec Ebba situaci vystihuje uplně přesně. Ač jsem si přál vždy prohlédnout postapokalyptický svět "svýma očima" výsledek mi jen dokázal, že síla Falloutu je někde úplně jinde.

Pro: přeci jen ten 3D potěší, Tree dog radio

Proti: vše ostatní

-3 +6 −9
  • PC 70
Na málo které hře si tvůrci nechali tak záležet, jako na téhle. Rozlehlost pustiny je přímo ohromující. Ale jak by možná někdo čekal, vůbec se nejedná o monotónní mapu. Na každém kroku je co objevovat. S kým povídat. Něco řešit. Nebo přijímat různorodé vedlejší mise. Příběh je poutavý. Mnoho rozhodnutí závisí jen na vás. Opět je škoda jen jedné věci. Účinnost zbraní je naprosto k ničemu... Představte si, že máte v ruce rotační kulomet. Ještě k tomu laserový což mě už možná připadá jako trochu fantasy přetažené za vlasy.. A běží proti vám polonahý bandita. Hra je taková, že mu ve spomaleném záběru střílíte přímo do hlavy nebo těla a váš protivník po 5 sekundách neustálého inkasování přiběhne k vám a vezme vás trubkou po hlavě. Navíc už od začátku člověka ani neláká nalézat nové zbraně. protože už po pár minutách jich máte plný inventář a všechny jsou stejně slabé a k ničemu. Tenhle fakt neskutečně sráží jinak velice slušnou hru.

Pro: grafika, příběh, možnost vlastí volby, vedlejší mise, rozlehlost mapy

Proti: neúčinné zbraně, příliš rychle dosáhnete dokonalosti a všech zbraní

-8 +4 −12
  • PC 40
Securom & DRM sucast software.

Level cap sa dosiahne po priblizne 20 hodinach hrania. Main quest ma level scaling tak ako v oblivione. Pocas hrania som nemal pocit, ze hram post-apocalypticky svet Fallout, ale skor Oblivion s puskami. Bethesda prebalila temne vyspele sci-fi RPG do konzolovej h(s)racky pre deti.

Fallout 3 ma omnoho blizsie k FPS zanru ako k RPG. Drviva vacsina gameplay-u je pobehovanie sem a tam, a strielanie po monstrach. Este aj to strielanie je robene klasickym aimom aky pozname z FPS. Ak toto ma byt smer akym sa do buducnosti bude uberat uz takmer mrtvy RPG zaner, tak to radsej zacnem hravat adventury.

Proti: level scaling, cap level 20, grafika, theme park, suboj

-17 +28 −45