Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Jak psát komentář ke hře, která vlastně ani hrou není? Trochu připomíná Kinoautomat. Divák/Hráč má pocit, že je hybatelem, přitom však pouze podléhá vhodně navržené iluzi a nemá šanci odbočit z autorem položených kolejnic. Hodnotit tedy lze pouze námět, který svou univerzálností umí zasáhnout kohokoliv, kdo kdy dospíval. A pokud i k vašemu mládí patřil zvuk ICQ, nostalgie se postará o zbytek. Ikony, které Vám připomenou, čím že jste to v té době žili, jsou pak jen třešničkou na dortu. Hra obsahuje i "tajné"
ikony vtipně upravující začátek konverzace +5%, fakt jsem se bavil!


Emily is away lze dohrát za pár minut, a to je dobře. Příběh je totiž komorní (někdo by použil spíš prostý) a dalším natahováním by jen ztrácel. Jako jednohubka však funguje skvěle.


Herní výzva 2016, kat. 5

Pro: krátké, nostalgické vzpomínání

Proti: jednohubka, při bližším pohledu chybí větší smysl

+15
  • PC 40
Chtěli jste si někdy zkusit, jaké to je fixovat se na jednu dívku, která zjevně nemá zájem, léta do ní hučet, cítit se ublíženě a nakonec stejně - jaké to překvapení - pohořet? V životě je spousta možností a ne všechny vyjdou, tak pokud někdo netušil, zde je důkaz.

Ty procenta jsou za originální zpracování.
+5 +6 −1
  • PC 70
Pro samotný příběh nebo možnosti ho větvit hru určitě nehrajte. Není to tragédie, ale nestojí to za to. Emily Is Away si zahrajte, pokud máte slabost pro neuspokojené romantické linky a především pocházíte a chcete nasát atmosféru pradávného chatování pomocí ICQ.
Sám jsem jedním z nich. Na uživatele ICQ se váže takový fenomém, že i po spoustě letech jeho nepoužívání, si stále pamatují svoje číslo. A hádejte co .... z paty - 343391902. Nechápu, že si něco takového pamatuju, když ani neznám číslo na svou ženu a se zapamatováním jejich narozenin jsem taky často na štíru.

Pro: zdařilé oživení atmosféry ICQ doby; easter eggy; "herně" zajímavě udělaný konec, který dobře prodává myšlenku, proč "to nikdy nedopadlo"

Proti: meh příběh i konverzace

+4