Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tento týden dohráno podruhé, abych měl všechny steam achievementy. A dnes přidali další dva, těžká obtížnost + hra na jeden život :/. To už asi nedám.

V březnu má být ještě velký update.
@styeer (04.12.2024 10:29): Ano, rozhodně je o parník těžší než ostatní. Zatím jsem ho ještě nedal, protože jsem mezitím rozehrál jinou hru :)

Ale neměl by být takový problém ho dokončit, když si najdu čas a lépe se připravím na souboj.
@Lario (23.11.2024 22:31): Jaký myslíš ten nejnáročnější souboj? Je tam jeden (nepovinný), který je opravdu o parník těžší než všechny ostatní. I s plnou výbavou mi to dalo pořádně zabrat.
Dohrál jsem hru, 5. kapitola je poslední. Dostal jsem se k horšímu konci.
Pracuju ještě na získání dalších artefaktů pro Ruin Raiders, abych se dostal k dobrému konci. Ale dostal jsem se pravděpodobně nejnáročnějšímu souboji v celé hře, u kterého mi došly zásoby. Budu muset nakoupit více lektvarů a hodit několik bodů do vlastnosti mind, aby moje kouzla dávaly větší poškození.



@styeer (23.11.2024 12:40): Jj, kopí je super. Oproti sekeře sice dává menší poškození, ale má výrazně delší dosah. Navíc jde kombinovat s prakem, kterým si můžeš načnou nepřátele, především poškodit jejich "stance" a zjednodušit si tak souboje.
@Lario (23.11.2024 11:32): Rozjel jsem to taky a jsem už na 12 hodinách. Taky jsem typ hráče, který musí splnit všechny questy a prolézt každou jeskyni :-).

Jinak souhlas se vším, co si napsal. Boj je opravdu zábavný, zatím to šudlám mečem. Ale ještě jsem si nevybral specializaci, asi si dám kopí, když vidím, že většina nejlepších NPC ho má :). Dialogy a questy nikdy nebyly silná stránka gothica a tady to jde stejným směrem (přijmout questy a vyčerpat všechny možnosti rozhovoru). Průzkum světa a objevování je zatím nad očekávání.
@styeer (19.11.2024 19:04): Mám nahráno už přes 40 hodin a myslím, že se blížím ke konci 4. kapitoly. Hraju celkem pomalu, prolézám každý kout a snažím se pokecat s každým pojmenovaným NPC. Ale jde hrát rychleji. Podle How long to beat jde dohrát hlavní příběh i s vedlejšími úkoly za 30 hodin.

Soubojový systém mi přijde opravdu povedený. I když některé aspekty hry jsou určitě slabší, např. málo možností pro odlišná rozhodnutí (tj. roleplay), část dialogů a některé úkoly mohly být napsané lépe. Také je ukecanější než jsem předpokládal.

Přidal jsem se k Nemetonu a specializuji se na boj se sekerou. Už teď ale přemýšlím, že si podruhé zahraju za kombinaci lučištníka s kopím pro boj na blízko.

Vzhledem k tomu, že jde o první hru týmu šesti lidí, tak jde o velmi dobrý výsledek. Rozhodně mi přijde lepší, než to co v posledních 14 letech vyraběli Piranha Bytes.
Hrál někdo? Popis vypadá zajímavě, gothic můžu. Recenze na steamu skvělé, ale těch oficiálních moc teda není.