Jedná se o logickou strategickou hru inspirovanou slavnou hrou Tetris. Stejně jako v Tetrisu dostáváte bloky krajiny, které padají na spodek hrací plochy. Postupujete podle známých pravidel tetrisu do doby, než se vám podaří zaplnit celou hrací plochu. Nyní nastává souboj!
Totiž kromě krajinných prvků, farem a lesů dostáváte i bloky s budovami kasáren. Buď vlastních nebo nepřátelských. Každý z bloků krajiny přináší pozitivní nebo negativní vlastnosti na bloky okolo a také na kasárny. Třeba více vojáků nebo naopak méně vojáků. Hlavní hrací mechanikou je výzva, kde je přes 100 levelů, které musíte zdolat po úspěšné dokončení hry. Během hry získáte unikátní kartičky krajiny, které mají význam na budoucí postup hrou.
To je nápad!
Skombinujete Tetris, rogue-lite, jakýsi deck building a máte z toho neuvěřitelně chytlavý mix.
Principem hry je, že hrajete Tetris, ale řádky nemizí, jen se zaskórují pokud jsou plné. Z toho dostáváte zdroje za které si můžete vylepšovat již získané dílky nebo karty vylepšení. Postupně procházíte ve stylu rogue-lite her (jako Slay the Spire) mapou a buď budujete království z tetrisových dílků krajiny (pláně, lesy...) a sbíráte zdroje (případně i bojujete s nepřáteli) nebo sbíráte různá vylepšení či obchodujete. Cílem je porazit tři bossová území, kde každé má nějakou svou zvláštnost a celkem vás potrápí co do strategie neboť se budete muset přizpůsobit trochu jinému způsobu boje.
Původně jsem si myslel, že je to taková divnost jen na ozkoušení, ale už jsem hrál za všechny základní frakce a dokoupil si DLC s kmenem. Každá frakce se hraje totiž trochu jinak a nutí vás tedy jinak stavět dílky nebo volit jiná vylepšení.
Je to vskutku trochu návykové jako zmiňovaný Spire, ale jeden "run" může být delší a tedy bossové fungují zase jako dobrá stopka a exit point abyste mohli jít i dělat něco jiného :) Líbí se mi také možnost si hru různě doupravit (např. zda má ukazovat sílu jednotek během boje nebo ne) a že vlastně máte hodně informací o tom, co vás čeká a na co se máte připravit (např. jak budou zastoupené jednotlivé druhy dílků v příští mapě, jak silní jsou zhruba protivníci...).
Za mě tedy výborná strategická oddechovka!
Skombinujete Tetris, rogue-lite, jakýsi deck building a máte z toho neuvěřitelně chytlavý mix.
Principem hry je, že hrajete Tetris, ale řádky nemizí, jen se zaskórují pokud jsou plné. Z toho dostáváte zdroje za které si můžete vylepšovat již získané dílky nebo karty vylepšení. Postupně procházíte ve stylu rogue-lite her (jako Slay the Spire) mapou a buď budujete království z tetrisových dílků krajiny (pláně, lesy...) a sbíráte zdroje (případně i bojujete s nepřáteli) nebo sbíráte různá vylepšení či obchodujete. Cílem je porazit tři bossová území, kde každé má nějakou svou zvláštnost a celkem vás potrápí co do strategie neboť se budete muset přizpůsobit trochu jinému způsobu boje.
Původně jsem si myslel, že je to taková divnost jen na ozkoušení, ale už jsem hrál za všechny základní frakce a dokoupil si DLC s kmenem. Každá frakce se hraje totiž trochu jinak a nutí vás tedy jinak stavět dílky nebo volit jiná vylepšení.
Je to vskutku trochu návykové jako zmiňovaný Spire, ale jeden "run" může být delší a tedy bossové fungují zase jako dobrá stopka a exit point abyste mohli jít i dělat něco jiného :) Líbí se mi také možnost si hru různě doupravit (např. zda má ukazovat sílu jednotek během boje nebo ne) a že vlastně máte hodně informací o tom, co vás čeká a na co se máte připravit (např. jak budou zastoupené jednotlivé druhy dílků v příští mapě, jak silní jsou zhruba protivníci...).
Za mě tedy výborná strategická oddechovka!
karadum
Pro: tetris twist, variabilita, jednoduche principy, informace o dalsich tazich, prizpusobeni
Proti: obcas zamrzi tah, navykove