Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ronik (02.07.2017 10:27): Duplikacni interface stoji za starou backoru, ale clovek si pak uz zvyknul a vedel kam ma takzvane dojet aby nasel co hleda. Jinak mi celkove inventar prisel ok, u konzolovych rpg jsou daleko horsi.
@7c (02.07.2017 00:41): Mě přišel inventář hrozně překombinovaný. Proč je ve stashi rozdělené Deposit, Withdraw a Change Equipment do tří menu a proč existují tři různé menu pro zobrazení inventáře postavy, které každé dělají trochu něco jiného? Je to úplně zbytečné. Ta duplikace taky stojí za prd, hlavně proto, že je málo ikonek pro předměty a nejdou nijak seřadit.
@Ronik (komentář): Jen bych dodal, že interface a UI jsou IMO jedny z hodně povedených (hrál jsem tedy na gamepadu) - má jen dvě menší chybky (pro mě) - nemožnost vybírat více než po jednom předmětu (takže třeba vybrat 100 něčeho chviličku trvá), a hodně malé okno pro výběr předmětů při duplikaci. Ten výběr není až tak kritický (ve většině případů to jde vyřešit prostě ubíráním místo přidáváním), ale mít možnost vybírat po 10 nebo 100 by nebyla na škodu. Ok, a ještě by bylo fajn, kdyby se pamatovaly nastavené skilly podle povolání a ne podle zbraně - a nemizely tak při změně na povolání, které je nemá (ale taktéž maličkost).
@Tarhiel (06.06.2017 10:02): Prey je výborná hra, já ji už dohrál.

Na GOG si mne můžeš přidat do přátel a protože to hraju už po třetí, tak můj pawn už bude mít dost informací, aby ti pomohl. A měl bys ho zadarmo. ID tam mam myslím stejný jako tady.
@Charllize (06.06.2017 00:03): ja to hraju pro fashion :-D ta hra je v tom dost dobra. Mam typka co vypada jak Leon Kennedy, coz je prijemne po tech monstrech z Andromedy a Dark souls 2. A pres ramena mam kozesinu z bileho vlka, ktera ma i diry po ocich a tlamu. To je tak cooool.

Akorat se teda musim nutit to zapinat. Behem hrani ok ale mimo hrani na ni vubec nemyslim a nicim me nelaka. Ale zapinam to. Ted jsem asi zrejme u konce hlavni linky a je to trochu na silu uz to bojovani s porad stejnymi neprateli. Na stejnych mistech, kdyz jdu pokazde stejne, protoze tam jsou snad jen 3 cesty kudy jit. A poslouchat stejne hlasky druziny. Sledovat jak se maximusuv pawn pokazde nekde zasekne. :-D

Kdyz clovek visi z golema, ktery kleci. Drzi se jeho bricha a mezi golemem a zemi je par centimetru a muj rek cely unaveny boda do toho posledniho amuletu, vypada to proste.bozsky. Nehlede na strety s letajicimi monstry. Ale ta variabilita je mala. Po tretim golemovi a ctvrtem kyklopovi uz staci.

Takze endgame hrani moc ruzove nevidim.
Včera to vyšlo i na GOG a za 12 euro.
Protože to má jen jeden slot na postavu a na steamu to už mám dobře rozehraný na vysokým levelu, tak jsem si to vzal i tady.

Šel jsem spát ve tři ráno :D
Ježiš, jak já jsem z toho nadšený. Tentokrát to zkouším zase jinak a na těžší obtížnost a udělal jsem si obřího bojovníka a jako pawna neomarxistickou feministku co ve hrách rozbíjí záchody.

Chci se zeptat, ti pawni, myslíte že budu na verzi na GOG potkávat i ty z verze na Steam?
@Ronik (05.06.2017 23:03): S dřívějšími nemám moc zkušenosti, online jsem hrál asi až někde od 180+ (spíš proto, že mi bylo líto nevyužít možnosti posílat tak lidem RC). Standardně generovaní jsou dost loterie (ve smyslu aby spíš neškodili než jen nepřekáželi). Měl jsem je hlavně kvůli dialogům (nebo monologům?) a nošení předmětů (a "cannon fodder"), v důsledku by to asi bylo jednodušší solo (tedy nebýt nosnosti). Na druhou stranu při hraní s handicapem nebo za slabší postavu je zábavné je vyladit aby fungovali samostatně (a jen sledovat, jako likvidují jednoho bosse za druhým).


@Charllize (05.06.2017 23:05): Nj, Fashion Dogma jsem nebral v potaz - mluvil jsem čistě o funkčnosti co se týče bojů (potom to není žádná věda) :) Osobně mi stačí můj Sorcerer/Mage pawn a jako další beru zpravidla Strider/Ranger (méně kouzelných efektů, lepší viditelnost).
@7c (05.06.2017 22:35): tak ja online hraju, jen mam holt na maga pozadavky jako prase, to je cely:) treba nesnesu kdyz ma to tornado, nebo neni obelecenj podle mojeho vkusu, nebo se mi nelibi jeji oblicej. taky pozaduju aby umel lecit a ne jen bojovat, nebo ma pitomy jmeno, ma debilne udelany staty, vybaveni ktery je na nic a mohl by mit lepsi..je toho moc:) Ale jinak nesouhlasim, vetsina magu mi teda optimalne nastavena neprijde. rozdil mezi magem vybranym za pet minut a mezi magem co ho hledam pul hodiny mi prijde nebetycnej, protoze pochybuju ze kazdej druhej mag vyhovi mojemu hernimu stylu. taky mam rad kdyz nema moc znalosti sveta, moc pak keca, staci ze vsechno komentuje ten muj pawn, porad dokola:) Je to taky tim ze jak jsem to hral uz hodnekrat tak mam proste krapet prestreleny pozadavky a vadi mi kazda malickost, pac vim ze to jde udelat lip..hmm..jestli to je dobre nebo spatne, tezko rict, mozna to zbytecne moc zeru, nebo tak neco.
periapty jsem skoro nikdy nepouzival, a blast arrows jen na smrtaka:)

@Nikdykde (05.06.2017 22:54): a hrajes na hard?
@Nikdykde (05.06.2017 22:54): Má sklony motat se kolem tebe a útočit jen na nepřátele, co útočí na tebe, místo toho, aby proaktivně útočil sám. Je to problém hlavně když hraješ nějakou ranged classu (ať už archery nebo mágy).

@7c (05.06.2017 22:35): Takové pawny bych chtěl potkávat taky, kolikátý máš level? Na 81 a níž to zatím byla celkem mizérie :D Jinak jo, to násobení periaptů mi přijde taky uhozené, ale když to tam je, proč to nevyužívat, že.
co je za prblém s tím, když pawn padne k té inklinaci ke guardian? Já tohle úplně nepochopil.

JInak level 110, newgame+, jdu podruhé datadiskem.
@Ronik (05.06.2017 22:09): Problém je spíš v tom, že základní hra je dost triviální (respektive příliš rychle hráč přesáhne možnosti monster), po bojové stránce to je zajímavé až na BBI - a i tam jsou v podstatě jediní "tužší" nepřátelé právě Gorecyclops (Condemned).

Jinak asi druhá věc, kterou bych na DDDA zrušil/upravil by byly Periapts a Blast Arrows (přiznávám, že mě překvapuje, že je něco takového v CAPCOM hře a není to nějak penalizované - i když je fakt, že od RE5 v tomhle směru nějak polevili...).

@Charllize (05.06.2017 22:21): Nebo 5 sekund, pokud hraješ online, protože většina (online) pawns (co jsem potkal) je optimálně nastavená :)
@Ronik (05.06.2017 22:09): scather/guardian je jeste v pohode, horsi kdyz to je naopak:) Vybrat dobryho maga je tezky, pozadavky na inklinaci, vybaveni a spravne nastaveny kouzla jsou enormni..zabere to plno casu v riftu:)
Na PS3 to slo resit zalozenim dalsiho uctu a pujcovanim si vlastniho pawna, sice jsi musel hrat dve hry ale slo to. Na PC tohle nejde, leda ze by sis koupil dve hry:)
Blast arrow je treba sbirat celou hru, smrtak se respawnuje a kazi celou hru, opruz jeden:)
Ale ono to tak vzasade je, pac druhy pruchod BBI je o dost tezsi, a ta lepsi vybava tam je skutecne potreba. A to nemluvim o druhem pruchodu na hard mode.
@Charllize (05.06.2017 21:50): Ideální by mi přišlo, kdyby to napoprvé šlo projít s věcmi ze základní hry a teprv pro druhý průchod by byla potřeba lepší výbava, kterou bys měl z prvního průchodu, pak by tam mohl být i nějaký třetí level BBI určený pro tu nejlepší výbavu. Říkám, ne že by to byla nějaká nepřekonatelná překážka, všechno přinejhorším řeší stackování periaptů, ale vzhledem k hladké obtížnostní křivce zbytku hry tohle mohlo být udělané líp :)

Dobří kouzelníci se shání špatně (zázrak, když vůbec seženu nějakého, co není Scather/Guardian) a svého pawna už předělávat nebudu, no :D

A smrtku jsem shodil z mostu s Blast Arrows, pěkných 8 levelů za ní bylo :D
@Ronik (05.06.2017 21:20): tak jakej by pak ty zbrane a vybaveni z BBI mely smysl kdyby to slo lehce s tema se zakladni hry :)
Ono co se tyce tech silnejch potvor mela by to bejt spis prace kouzelniku, kdyz jsou dobre udelany tak takovyho ancient ogra usmazi pomerne rychle. Grind je zaklad spravnyho rpg, bez treningu nebudes dobrej v nicem ani v realnym zivote:) Samozrejme se to nesmi prehanet, ale u DD mi to prislo tak akorat. Ale libi se mi ze jsi jeden z mala tady u ktereho mi prijde ze vi o cem mluvi :)
Ps: jo BBI projdes do pulky, ovsem pokud nepotkas smrtaka, to je terpve zoufalost kdyz na nej narazis poprve, hehe :)
@Charllize (05.06.2017 20:27): Skilly nic moc nemám, to je pravda, hodně by pomohl Clout od Warriora, ale musím to nejdřív nafarmit. U kouzel není moc co vymýšlet, mám tam Hundred Kisses, Shearing Wind, Comet Shot, Endecad Shot a Tenfold Flurry. Inklinace Fighter pawnky si hlídám, aby se tam nevyskytoval Guardian a snažím se ji držet na Scather/Utilitarian/Pioneer. S tou problém není, u některých těch bossů dávala víc damage, než já, protože jsem pro ni purifynul tier2 zbraň skoro hned :D

Každopádně jo, dá se, ale prostě mi přijde hloupé, když BBI můžeš klidně projít v pohodě do půlky a pak začít potkávat bosse, kterým najednou nic neubíráš a nezbyde ti nic jiného než grindovat. V základní hře žádná takováhle zábrana není, je tam lepší rozmístění levelů obsahu.
@Ronik (05.06.2017 18:16): se zbranema ze zakladni hry se da BBI v pohode hrat. Jo, boj s ancient ogrem muze bejt klidne i na 30 minut, a chained cyclopem jeste na dyl, ale kvuli zbranim ze zakladni hry to nebude. Spis bych si tipnul na blby skilly, kouzla nebo inklinace pawnu. A taky to mozna bude v tom ze kudly a luky jsou na BBI dost na houvno:) Ale pises ze ti to pak slo lip, takze super :)
@7c (05.06.2017 17:57): Byly to Dragon's Vein. Před tím Ogrem, co se spawnoval náhodně, jsem musel prostě zdrhat, jinak ten boj byl klidně na 30 minut. U toho kyklopa přivázaného na stěně jsem si ani neškrtl. Pak jsem koupil po druhém bossovi ty tier 2 BBI dýky, Ur Dragonem je upgradnul a už to bylo daleko jednodušší.
@Ronik (05.06.2017 15:38): Které dýky? Jestli Heaven's Key, tak je to pochopitelné (rozdělené magick/physical dmg není pro BBI dobrá volba), Dragon Pain/Vein by měly být dostačující (v podstatě i základní Stilletos jsou asi lepší).
Taky bych se k tomu měl vrátit, porazil jsem poprvé Daimona v BBI a na druhý průchod jsem to odložil, protože jsem neměl dost Rift Crystalů na to, abych si mohl dovolit purifikaci lvl3 Bitterback Armor/Weapon, ale po delší době jsem to zapnul a koukám, že se mi tam nashromáždilo asi 800k, to by snad mohlo stačit :D

Každopádně mi přijde jako dost nešťastné, že je BBI balancovaný kolem zbraní, které získáte až tam (a když máte smůlu s purify, tak vůbec). Měl jsem ty nejlepší Dragonforged dýky z původní hry a bez používání periaptů jsem některým bossům sotva ubíral. Doufám, že při tom druhém průchodu najdu použitelné zbraně dřív než v truhle v poslední lokaci před final bossem :)
@7c (04.06.2017 22:22): tak zas takovej puntickar nejsem, proste si reknu ze nekdy kolem lvl 20 prehodim treba na warriora a jestli to bude ve skutecnosti na lvl 19 nebo 21 je opravdu jedno.

Osobne bych uvital jeste nejakou hardcore obtiznost, neco malo vic nez je hard, z normalnim prisunem expu a penez a treba z omezenim na dve povolani:)
@Charllize (04.06.2017 22:14): Jako jestli ti přijde zábavné trávit 100 úrovní stylem - 99% na další level (pokud omylem překročíš 100%, load) změna povolání, dosáhnout další úrovně, změna zpět, tak máš oproti mně výhodu :) Teoreticky mi to taky přijde fajn (a přiznávám, že mě nenapadl lepší způsob implementace), ale v praxi mi to přišlo dost otravné (obzvlášť na BBI, kde hráč získává extrémní množství XP, takže skoro nejde hrát "normálně").

Na hard je tohle samozřejmě mnohem (ok, 2x) jednodušší, ale ne každý začne hrát od začátku na hard.
@SilentWolf (04.06.2017 22:01): no uvidis, samo Nier je taky dobrej. Ale osobne si myslim ze prijit o bitvu s Ur Dragonem by byla velka skoda (kdyby ses tam nekdy doplacal urcite si pro prvni souboj s nim prehod hru do offline rezimu at nezabijis jeho online verzi:)

@7c (04.06.2017 22:10): me naopak planovani a prehazovani povolani prislo jako jedna z nejlepsich veci co DD ma:) A zalezi an tom docela dost, pokud mas v umyslu hrat BBI na hard:)
Slo by to s vybavenim z Everfallu jenze tam bys zase vyleveloval. Zacatek BBI se urcite da hrat na lvl 45 - 50, ale jen ten zacatek.
@SilentWolf (04.06.2017 22:01): No, pro mě byl jediný (zásadnější) zápor nutnost hlídat xp a přepínat na požadované povolání (pokud člověk plánuje nějaký specifický build - je to spíš OCD než že by na tom ve výsledku nějak moc záleželo, ale je to otravné).

@Charllize (04.06.2017 21:45): BBI na 45 levelu není asi možné projít - myslím, že je potřeba určité minimální dmg pro překonání defenze a vylepšení zbraní obnáší nechtěné XP a asi by měl víc než 45 (tím chci říct, že ta opravdová výzva by byla jak to udělat, aniž by hráč získal moc XP - na samotné úrovni až tak nezáleží).
Tak ono už teď bych toho pobíhání nekonečně se spawnujícími stejnými nepřáteli ubral. :D a nejhorší bylo když jsem došel (podruhé v rámci hodiny) do té věže modrého měsíce a omylem jsem před ní místo použít zahodil teleportační kámen. :D Tak jsem dal load a šel jsem tu cestu v rámci hodiny už potřetí, abych o ten pitomý šutr teda nepřišel. Bavilo to furt ale jako... tak tak.

Mít to aspoň víc variabilních nepřátel, protože ty souboje a odhalování slabin a sekání částí těl je super. Kéž by fakt udělali pokračování, u nepřátel se inspirovali v deskové hře Kingdom Death - jestli neznáš vygoogli, stojí to za to - a vyladili všechny tyhle zápory, kterých je tam prostě strašně moc a odpustit (alespoň pro mě) jdou jen jedním směrem - tzn. když hra má duši a zapamatovatelné scény/postavy/dialogy, ale je třeba zabugovaná až hanba, nebo má hnusnou grafiku, nebo je to prostě Deadly Premonition :D Bohužel, když se hra relativně dobře hraje, ale zase tak nějak postrádá tu duši, tak tam mi ty chyby vadí víc.

Je to u mě prostě hra, při které zkoušeli, jak co funguje. Kdyby udělali pokračování, nemám důvod jedničku zapnout. Což je u nové značky nemalý zápor. Ale recenzi bych na to psal určitě pozitivní. A kdo ví, třeba ten stý level pokořím.. :D ale mám dost restů a plánuji ještě ten Nier.
@SilentWolf (04.06.2017 21:33): to uvidis, jestli te to bude hodne bavit tak budes levelovat do zblbnuti, Ono je to v datadisku i nutny, projit ho na levelu 45 bude dost ocistec. I kdyz nez bys ho prosel tak bys mozna i ten lvl 100 mel:) Koneckoncu mas ho pristupnej uz z kraje hry, muzes si to tam jit vyzkouset, kdyz uz nic tak aspon uvidis fakt hezky udelanej dungeon a mozna bys tam zkraje nasel i neco peknyho v truhlach:)
A kdybys ziskal nahodou pocit ze te to opravdu bavi, tak rozhodne doporucuju udelat ukoly z nastenky v suterenu pawn guildy, jde sice o sbirani medailonu a je jich 100, ale tahle mega serie fetch ukolu te protahne celou zakladni hrou tak dukladne ze budes pak moct z fleku napsat geografickou prirucku:)
Jinak nevím, jestli se dostanu do takových kosmických čísel jako 100+ levelů. Zase nejsem ten hráč, který by musel za každou cenu zabít Adamantoise ve Final Fantasy XV. :D A nevím jestli neskončím na levelu 45, protože používám Maximusova pawna a ten je na levelu 45. Mám dojem že bych mohl skončit taky nějak tak.
@7c (04.06.2017 21:20): tak mas tam potvory na ktery je warrior uplne k nicemu, i kdyz samozrejme zabit treba Ur dragona se ctyrma warriorama urcite chalenge je, zajimalo by me jestli to vubec jde:) (podle me nejde, pac kridla s nim proste nedas, nebo jen diky nahode kdyz Ur lezi na zemi, vyzadovalo by to hodne treningu a planovani) Ale ja se mu taky nijak nevyhybam, kolikrat vyresi dost zapeklitejch situaci a navic pouzivani obourucaku je takovy cool:)

jinak tezko rict jaka by byla dvojka, pro plno lidi je Dogma nepochopitelna hra a mam obavu ze by sli spsi cestou zdebilneni nez rozsirovani stavajicih principu. Uz to MMO je principama horsi nez ta single hra. Ale samo dvojku chci taky, at to bude jakkoliv:)
@SilentWolf (04.06.2017 20:47): Warrior je prima, není důvod hráče litovat (tedy něco je výzva, ale o to jde - kdyby šlo každému pouze o optimalizaci, běhal by po světě jen samý Ranger :) Každé povolání má něco do sebe (možná kromě mága, heh).

Ad dungeon - celé tyhle "questy" od vévody jsou tak trochu fraška (ač to neřekne, potřebuje tě víc než koholiv jiného - víc se dozvíš časem), navíc byl z větší části mimo.
Warrior ma nejvetsi prisun HP na level, takze se za nej vyplati hrat zejmena ze zacatku kdyz je potreba nabrat zivoty.
jednou jsem za nej hral asi 80 levelu, je dost tezkopadnej a na nektery potvory neuzitecnej, ale kdyz se trefi je to hodne znat. Ale obecne ho beru jako nadobu na zivoty:) ma i pomerne vyvazeny staty, Celkem nabira i strenght a defenzi, Je pak zajimavy po levelu 100 z nej udelat treba kouzelnika, navysit mu inteligenci pres itemy a je z nej kouzelnik co vydrzi kde co. Ono ziskat za 100 levelu 4000 HP nebo 1500 je pak hodne znat. Ale samozrejme da se to uhrat i jednim povolanim od zacatku az do konce.
Luky jsou v zakladni hre dost OP, proto byl nejpouzivanejsi character assasin kterej mohl mece, dyky i kratky luky. Ovsem v datadisku je luk spis na obtiz. kdyz uz tam clovek chce pouzivat luk tak musi pres magic archera, pac elementarni dmg dela z luku zase pouzitelnou zbran.
Zatím je to fakt dobré. Ale lituju těch, co to hrají za warriora s obouruč. zbraní, kvůli tomu jsem hře poprvé skoro ani nedal šanci. Jako strider to jde hned líp a je to větší zábava. Docela mě překvapuje že je luk stejně silný jako moje dýky, možná ještě silnější..

Vážně rád bych viděl dvojku. Škoda že udělali to MMO místo toho. Úplně jde z toho cítit potenciál který by v druhém díle dotáhli k dokonalosti protože to na tom prvním jen zkoušeli.
@SilentWolf (04.06.2017 16:10): tak nejlepsi vyvetleni co me napadlo asi je ze kdyby jsi nezasahl tak ji uskrti a ona na tebe ukaze proto ze vi ze te Duke nemuze nechat popravit protoze jsi proste Arisen a vubec by to neprospelo jeho reputaci, takze te vsadi tajne do vezeni a da ti napraskat a taky proto aby tim zakryl svoji slabost, ty potom uteces a nema to zadne nasledky protoze jsi proste v tu chvili dulezity,
Duke si nemuze dovolit aby vyslo na svetlo ze ji chtel uskrtit, takze je pro vsechny nejlepsi delat ze se nic nestalo. Ve vezeni by te nedrzel vecne, protoze by nemohl, zacali by se vsichni ptat kde je Arisen. Taky pokud si to dobre pamatuju, pokud ji nechas umrit a nemas skeleton key nebo penize na uplaceni straze po 48 minutach realneho casu muzes z vezeni odejit, jako ze te pusti. A pokud jsi ji nenechal umrit tak se ti tim otevrela cesta k dalsim ukolum a jednomu nepovinnemu dungeonu, takze marna cast hry to tak uplne nebyla:)
. Samozrejme je to jen moje teorie. Zadne dukazne veci jsem ve hre k tomu nenasel, a souhlasim ze to je jeden z tech pitomejsich ukolu ktere by meli dat vic yvsvetleni. Take se rika ze to je reference/troling na scenu ze serie Berserker v ktere je prakticky totozna situace.

1000 zlataku jsou drobny, v pozdejsich fazich hry uvidis ze ta tisicovka co pousteji banditi je zatracene malo. vahou lahvicek se nezatezuj, flaska piva v realu ma taky pul kila, a tahas sebou zbrojnici, je to blbost ale tak v rpg chodi:)

Jo, na PC to vypada o dost lip nez na starych konzolich, a hlavne tam nejsou ty otravne cerne pruhy nahore a dole obrazovky.

A kralicka jsi si uz chytil ? ne ze ho mrsknes ze skaly ! :)
Simulátor konzervování potravin, milionářského života protože z chudých banditů vždy vypadne litr, neustálého přetížení protože potion váží půl kila a šplhání po monstrech zatím překvapuje každou odehranou hodinou. Hlavně výhoda PC - vysoké rozlišení. Ať je grafika her jakákoliv, to rozlišení vždycky udělá ten největší dojem. Myslím, že by ta hra nezapadla ani kdyby vyšla dnes. Ještě že jsem se k tomu vrátil - tak zas s tím pohnu trochu.

Ale..
Je někde vysvětlené proč, když mě král v rámci příběhu zavře do vězení a já z něj uteču, tak se ke mě chová stále stejně? Pochopím to u endgame, kdy hra poněkud nepočítá se smrtí některých postav apod.. ale tohle?
@MickTheMage (29.05.2017 10:09): Tak sorry:) Grigori je jednoznacne nejlepsi herni drak v historii, taky ho zeru.
Ta hra je proste dobra, a kdyz se sejde s clovekem kteremu sedne tak je vymalovano, mam to taky tak, dohral jsem ji asi 6x a porad to kupuju dokola jak magor. Taky jsem mel cukani jeden cas koupit sberatelku, nastesti to bylo tak drahy ze jsem zvazoval dlouho a rozprodalo se to. BTW ta australska slecna na videu je do ty hry taky pekne zpitomela, svyho casu sem si s ni posilal audio vzkazy pres xbox o pujcovani pawnu, byla uplne mimo realitu, chudinka:) Vidite jak se s tim drakem mazli, je mimo, uplne:)
https://www.youtube.com/watch?v=umQxg0FXLiE
Preklinam vas, vsetkych ako ste tu! ;) Este ju mam stale nainstalovanu a ked som tu vcera zbadal ako niekto diskutuje...pripomenulo mi to tuto hru. Ja tu hru zboznujem. Neviem preco, teda viem preco, ale neviem. Chapeme sa? Je to ako ked kladivo udrie na kovadlinu. Zrazu vsetko zapadlo a... Niekedy ma mrzi ked nedokazem inym ludom sprostredkovat to „preco“ a minieme sa ucinkom. Ale, holt, nemozeme mat vsetci rovnaky vkus. Aj ked som si nie uplne isty ci je to o vkuse. Rozhodne je Grigori najlepsi herny drak v historii. Ale ako to suvisi so vsetkym? Netusim. Ta hra ma nieco... neviem ci je to svet, spracovanie monstier, dungeony alebo nieco ine co vo mne strasne rezonuje. Mozno je to onen metafyzicky zaver, ktory dava celemu pribehu (svetu) aboslutne iny rozmer. Mozno... Navyse, uvazte toto; Ja to otvorene priznavam, nemam rad akcne suboje v RPG hrach. Radsej tahove, obzvlast ak sme izometricky. Ale tuto hru vyslovene zerem i s navijakom. Ak mi toto dokaze niekto vysvetlit... No nedokaze, ani ja sam to nechapem. Jasne, ze som ju musel vcera aspon na pol hodku pustit. Na dobru noc, pred spanim. :-) Zabit vas je malo. A teraz v praci, nezide mi hra z mysle.
@7c (28.05.2017 19:34): tak nepochybuju ze do dvojky neco ve stylu BBI zaradi, protoze, jak rikas, to je nejlepsi cast hry. Jinak si myslim ze se jim DD zaplatila i neco vydelala, kdyby to byl nejaky ztratovy projekt tak se nebudou obtezovat s PC, PS4 a online verzi, ale kdo vi, do cisel jim clovek nevidi. Dulezita cast je taky to ze hra je porad hodne popularni, obvzlast na PS3 a PC. Staci sledovat neustale zvysovani generace online Ur dragona, lidi tu hru proste porad hodne hrajou. Navic jsem kdesi cetl ze Capcom byl s prodeji na PC vic nez spokojen. (koneckoncu hru si poridil i treba takovy Paul, hehe)
jedine z ceho prameni moje obavy z druheho dilu je to ze hru prilis podridi online prvkum po vzoru Ur dragona, coz samozrejme nemusi byt nutne na skodu, ale byl bych radsi kdyby se drzeli online pujcovani pawnu a dal tam zadne online veci nedavali, protoze z toho pak prameni problemy s nerfovanim a neustalym patchovanim a menenim hry za pochodu aby si kazdy prisel online na sve. A nakonec clovek zjisti ze jsou si vsichni podobni jak vejce vejci a zadna diverzita postav jako v jednicce se nekonna.
@Charllize (28.05.2017 18:37): Spíš peníze. DD byl podle všeho extrémně drahý projekt, který možná ani úplně nepokryl náklady (nebo spíš očekávání prodejů). Spekulací je samozřejmě hodně. Určitě by stačilo s novým příběhem prostě přidat další území mimo Gransys, které byly původně stejně plánované. Nicméně CAPCOM asi není v pozici Rockstar a Bethesdy, které mají svého "oslíčka otřes se" - zaručený franchise, u kterého mají prakticky jistotu, že investice v desítkách miliónů dolarů se jim s přehledem vrátí (v katastrofickém případě budou na nule), nemluvě o herní situaci v JP (přeorientovat se na západní trh ještě asi chvíli zabere). Na druhou stranu je samozřejmě fajn, že začínají (začínali) nové série místo toho pouze vydávat další a další díly - a i třeba v RE sérii hodně experimentovali a riskovali (což se jim vždycky nevyplatilo - viz třeba RE6). A pořád tu je (ticho po pěšině po) Deep Down - tak trochu doufám, že to bude variace na BBI (viz dále).

Na druhou stranu mně osobně by stačilo něco v duchu/stylu BBI - v podstatě "dungeon" (z mého pohledu nejlepší část DD/DA).
@SilentWolf (28.05.2017 17:56): hlavni prekazku jsi urcite pomyslne u sebe v hlave prekonal, ale realne urcite ne. Chimera je nic, nula, neskodnej parazit..jsou tam jinaci kabrnaci:)

Jo dvojku by to chtelo, to ze nekdy bude je vicemene jistota, jenze capcom ma tolik projektu ze to holt trva vecnost.
@Charllize (28.05.2017 17:20): Aspoň jsem si vzpomněl, že ji mám koupenou a nainstalovanou a jednoho krásného dne jsem ji zapomněl hrát, až jsem na ni zapomněl úplně.

Myslím nekonečné spawny nebo to, že už jsem zabil Chiméru a pak mi přišlo, že jsem překonal tu hlavní překážku hry a nějak nebyla chuť.

Každopádně brzy napravím. A zřejmě po Prey se do toho pustím.

A spíš by mohli dělat dvojku. Myslím, že se o tom spekuluje teď. Že dělají pokračování nějaké hry, tak lidi odhadují DD.