Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 45
No zaplať pánbů, že to bylo tak krátký. Trpaslíky v DA sérii rád nemám, což je takový můj osobní ojedinělý případ rasismu, ke kterému se klidně přiznám, takže šance, že by mě tohle DLC oslovilo, byla opravdu malinká. A žádná sláva to věru není - Charaktery bez duše, nezajímavý příběh, okopčené lokace z původní hry a datadisku, plus nemá to žádnou šťávu. Bojů moc není, plus většinou jsou buď nudné nebo otravné.

Co se obtížnosti týče, tak za normálních okolností bych asi dost trpěl, ale moje rougovské elfátko, tam přišlo extrémně natuněné a připravené. Několikrát se stalo, že všichni moji neschopní parťáci popadali a můj hlavní hrdina to tam sám dával jak největší frajer, ovšem i on si popil dost lektvarů.

Závěrečný boj dohrán na nightmare obtížnost (no co, chvástat se musím) a ano, je to docela masakr. Nicméně už jsme si ustanovili, že můj rogue je největší pán, takže po pár loadech a zvednutých prostředníčků jsem hlavního bosse udolal. (Je to celý o kombinaci skillů "Mark of Death" a "Unending Flurry", s krosnou nacpanou lektvary na staminu) Je to boj opravdu velice tuhý. Asi jeden z nejtěžších z celé série, ale upřímně si myslím, že Corypheus z DLC Legacy byl ještě těžší.

Tohle znovu ne. Jediným důvodem, proč jsem toto DLC rozehrál, byla zvědavost, zda budu schopen ho udolat na nightmare, kvůli jeho proslulé obtížnosti. A když se mi to teď povedlo, můžu na to zase v klidu zapomenout.
A docela rád to udělám.

Pro: Závěrečný fight, ten nosorožec byl fajn

Proti: mizerné charaktery, mizerný příběh, mizerná atmosféra, okopčené lokace

+16
  • PC 35
Tak o dva stupně těžší, než všechno ostatní z Dragon Age. Dost záleží na tom, jaké postavy si sem přinesete. Neměl jsem namakaného žádného mága. V tom případě je závěrečný souboj hratelný snad jenom na nejlehčí obtížnost. Masochisti si tady užijí. Zvlášť na těžkou obtížnost si užijí.

Strohé prostředí. Minimum předmětů. Atmosféra sotva hmatatelná. A to to tím intrem tak pěkně začalo. Příběh bohužel nemá nemá žádnou návaznost. Boje jsou tady celkem nudné. Ne, z tohoto nic zaznamenání hodného nevyzařuje. Snad jen vzhled hlavního šéfa.

Opravdu nechápu, proč si autoři ničí reputaci takovými zbytečnými přídavky. Jediné, co mě trochu potěšilo byla snaha o hororový nádech.

Pro: snaha o horor, hororová obtížnost, pěkný boss

Proti: skoro nutnost mít správně namakanou postavu, zbytečnost tohoto

+13 +14 −1
  • PC 70
Samostatné DLC umožňující import postavy ze základní hry i datadisku. Příběh pouze okrajově souvisí s předchozím dějem a většinou se věnuje svému problému, kterýmžto je záchranná výprava do Hlubokých cest. Vše se odehrává na dvou mapách, které ovšem nejsou zcela nové. Jedná se o upravené mapky thaig Ortanů z Pramenů a Kal‘Hirol z Procitnutí. Protože mě Hluboké cesty nikdy nijak zvláště neoslovily, měl jsem za to, že pro mě bude DLC jen zklamáním, ale Amgarrak má svá plus…

Za zmínku stojí noví společníci, kteří jsou tři a k hráči se přidávají postupně. Kromě dvou trpaslíků a golema si hráč zabojuje i po boku Bronta (známé to potvory připomínající nosorožce). Zajímavým zpestřením je pak princip procházení samotného Amgarraku, který bych nenazval jinak než bludiště barev. Je zvláštní, jak se na středně veliké mapě dá strávit skoro dvě hodiny hraní (od tvůrců velmi zajímavý tah). Potěšil mě i nový boss, který je zajímavý a souboj s ním je opravdu velmi náročný.

Obtížnost přídavku je vůbec vysoká, ale díky importu postavy se dá jít do Amgarraku řádně připravený. Ovšem to, co si s sebou vezmete, zásadně ovlivní zážitek, který díky velké obtížnosti může kolísat někde mezi frustrací, výzvou, pohodičkou a nudou. Jak nalézt tu správnou míru opravdu netuším, ale pokud je vaším cílem DLC v prvé řadě úspěšně dohrát, pak je dobrý postup následovný:
- vzít si s sebou 20-30 kusů silných lektvarů (zdraví, výdrž, popř. lyrium)
- 3 knihy na přerozdělení schopností stačí na upravení postav dle vašeho stylu hry.
- dobrá výbava hrdiny je samozřejmostí, ale mít s sebou dvě kvalitní sady výstroje pro společníky také pomůže
- Import spousty přísad je užitečný, ale nikdo ze společníků není bylinkář. Proto je lepší mít už hotové lektvary.
- Runy výrazně pomohou a společníci je dobře využijí
Hra bez importu postavy nebo bez užitečných věcí je samozřejmě také možná, ale tehdy Amgarrak skutečně dostojí svému popisu – extrémně obtížné DLC.

Golemové Amgarraku jsou výzvou pro zkušené hráče a možná frustrací pro ty nezkušené. Nebýt vcelku nezáživného a navíc opakujícího se prostředí, mohl být výsledný dojem ještě lepší.

Moje čistá herní doba: 2 h 20 min

Pro: Slušná výzva, zajímavý systém procházení Amgarraku, boss

Proti: Nezáživné a opakující se prostředí

+11
  • PC 80
Pozn.: Hodnocení DLC je rozdílné než hodnocení plných her.

Originální řešení dvou hodinové herní doby na jedné mapě. Za zmínku stojí jistě také noví společnící, kteří vůbec nejsou nezajímaví a v tomto případě je poznat, že se nejedná jen o rychle zplácané rozšíření úspěšné hry, ale že si autoři dali opravdu záležet a přinesli něco nového. Co ty na to, Mafie II?

Pro: originální hádanky, hlavní boss

Proti: nepříliš atraktivní prostředí Thaigského podzemí

+5 +6 −1