No Rest for the Living je devítilevelová expanze pro Doom II, vyvinutá exkluzivně pro XBox 360 ke stažení na XBox Live Arcade. Zatímco doposud byla jediná legální cesta k zahrání, vlastnit originální konzoli, nyní se hra dostává do ruky i PC hráčům jako součást edice Doom 3: BFG Edition. Autory jsou dva členové studia Nerve Software - Russell Meakim a Richard Heath
Děj se odehrává na Zemi po událostech v Doomu II a navazuje na zdánlivě poraženou invazi pekelných sil. Epizoda sestává z osmi regulérních map a jedné tajné, čímž upomíná na strukturu jednotlivých epizod původního Doomu. Mapy se vyznačují poměrně vysokou obtížností, nejsou zahrnuty nové grafické prvky či zvuky a jednotlivé levely se vyznačují kvalitním level designem.
Celý mapset byl po zásluze odměněn cenou Cacowards za rok 2010.
Děj se odehrává na Zemi po událostech v Doomu II a navazuje na zdánlivě poraženou invazi pekelných sil. Epizoda sestává z osmi regulérních map a jedné tajné, čímž upomíná na strukturu jednotlivých epizod původního Doomu. Mapy se vyznačují poměrně vysokou obtížností, nejsou zahrnuty nové grafické prvky či zvuky a jednotlivé levely se vyznačují kvalitním level designem.
Celý mapset byl po zásluze odměněn cenou Cacowards za rok 2010.
Invaze mimozemských démonů na Zemi byla sice uzavřením jejich portálu přerušena, ale zbylí rohatí zbraně skládat nehodlají. Je opět čas na kus poctivé vyčišťovací práce, kterou dobře odvede pouze náš starý známý hrdina z United Nations Space Marine Corps. Mapy se vyznačují poměrně vysokou obtížností a profesionálním leveldesignem, ale nemají v sobě zahrnuty žádné nové grafické prvky či zvuky.
No Rest for the Living je malé rozšíření pro Doom II: Hell on Earth (1994) od vývojářů Russella Meakimema a Richarda Heatha z Nerve, které vyšlo při příležitosti uvedení Doomu II na službě Xbox Live Arcade v květnu 2010. Na PC a PS3 se přídavek dostal v říjnu 2012 s vydáním Doom 3: BFG Edition, jehož je součástí. Rozšíření sestává z devíti levelů, z nichž poslední je tajný, čímž strukturálně odkazuje na vůbec první epizodu z Doomu jménem Knee-Deep in the Dead.
Celý mapset byl odměněn cenou Cacowards za rok 2010.
No Rest for the Living je malé rozšíření pro Doom II: Hell on Earth (1994) od vývojářů Russella Meakimema a Richarda Heatha z Nerve, které vyšlo při příležitosti uvedení Doomu II na službě Xbox Live Arcade v květnu 2010. Na PC a PS3 se přídavek dostal v říjnu 2012 s vydáním Doom 3: BFG Edition, jehož je součástí. Rozšíření sestává z devíti levelů, z nichž poslední je tajný, čímž strukturálně odkazuje na vůbec první epizodu z Doomu jménem Knee-Deep in the Dead.
Celý mapset byl odměněn cenou Cacowards za rok 2010.
Invaze mimozemských démonů na Zemi byla sice uzavřením jejich portálu přerušena, ale zbylí rohatí zbraně skládat nehodlají. Je opět čas na kus poctivé vyčišťovací práce, kterou dobře odvede pouze náš starý známý hrdina z United Nations Space Marine Corps. Mapy se vyznačují poměrně vysokou obtížností a profesionálním leveldesignem, ale nemají v sobě zahrnuty žádné nové grafické prvky či zvuky.
No Rest for the Living je malé rozšíření pro Doom II: Hell on Earth (1994) od vývojářů Russella Meakima a Richarda Heatha z Nerve, které vyšlo při příležitosti uvedení Doomu II na službě Xbox Live Arcade v květnu 2010. Na PC a PS3 se přídavek dostal v říjnu 2012 s vydáním Doom 3: BFG Edition, jehož je součástí. Rozšíření sestává z devíti levelů, z nichž poslední je tajný, čímž strukturálně odkazuje na vůbec první epizodu z Doomu jménem Knee-Deep in the Dead.
Celý mapset byl odměněn cenou Cacowards za rok 2010.
No Rest for the Living je malé rozšíření pro Doom II: Hell on Earth (1994) od vývojářů Russella Meakima a Richarda Heatha z Nerve, které vyšlo při příležitosti uvedení Doomu II na službě Xbox Live Arcade v květnu 2010. Na PC a PS3 se přídavek dostal v říjnu 2012 s vydáním Doom 3: BFG Edition, jehož je součástí. Rozšíření sestává z devíti levelů, z nichž poslední je tajný, čímž strukturálně odkazuje na vůbec první epizodu z Doomu jménem Knee-Deep in the Dead.
Celý mapset byl odměněn cenou Cacowards za rok 2010.
Invaze mimozemských démonů na Zemi byla sice uzavřením jejich portálu přerušena, ale zbylí rohatí zbraně skládat nehodlají. Je opět čas na kus poctivé vyčišťovací práce, kterou dobře odvede pouze náš starý známý hrdina z United Nations Space Marine Corps. Mapy se vyznačují poměrně vysokou obtížností a profesionálním leveldesignem, ale nemají v sobě zahrnuty žádné nové grafické prvky či zvuky.
No Rest for the Living je malé rozšíření pro Doom II: Hell on Earth (1994) od vývojářů Russella Meakima a Richarda Heatha z Nerve, které vyšlo při příležitosti uvedení Doomu II na službě Xbox Live Arcade v květnu 2010. Na PC a PS3 se přídavek dostal v říjnu 2012 s vydáním Doom 3: BFG Edition, jehož je součástí. Rozšíření sestává z devíti levelů, z nichž poslední je tajný, čímž strukturálně odkazuje na vůbec první epizodu z Doomu jménem Knee-Deep in the Dead.
Celý mapset byl odměněn cenou Cacowards za rok 2010.
No Rest for the Living je malé rozšíření pro Doom II: Hell on Earth (1994) od vývojářů Russella Meakima a Richarda Heatha z Nerve, které vyšlo při příležitosti uvedení Doomu II na službě Xbox Live Arcade v květnu 2010. Na PC a PS3 se přídavek dostal v říjnu 2012 s vydáním Doom 3: BFG Edition, jehož je součástí. Rozšíření sestává z devíti levelů, z nichž poslední je tajný, čímž strukturálně odkazuje na vůbec první epizodu z Doomu jménem Knee-Deep in the Dead.
Celý mapset byl odměněn cenou Cacowards za rok 2010.