Princezna je v nebezpečí! Musíte ji před zlým drakem zachránit!!!
Nebo nemusíte?
Přesně tak, nemusíte. Naopak, vy musíte zabránit tomu, aby se k princezně vůbec nějaký zachránce pokusil vůbec přiblížit. To provedete stavbou takových podivných "větráků", které prudce změní směr nabíhajícího rytíře.
Takže vzhůru za (ne)záchranou princezny!
Logická hříčka, která není nijak originální, ale příjemně se hraje (na logickou hru až moc snadno). Úkol nezachraňovat princeznu sice zní zajímavě, ale jen do chvíle, než zjistíte že o princeznu vůbec nejde, ta pouze zabírá v každém levelu pár pixelů a spokojí se s jednoduchou animací "Help!". Rytíř se k ní nedostane i bez vaší "pomoci" téměř nikdy, jde jen o to, nakrmit vaší obludku. Brzy rozpoznáte jednoduchý koncept bludiště, kdy stačí jen najít cestu na kterou vám postačí materiál obdržený na začátku levelu.
Pro: Na půl hoďky zabaví a také potěší jednoduchý editor úrovní.
Proti: Ve výsledku obyčejné provařené bludiště, s omezeným herním systémem, díky kterému nelze postavit obtížný level (aspoň autor to nedokázal).