Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Na první pokus jsem rozjel dual Necro/Assassin na normální obtížnost a byla to nuda jak prase. Jako ve většině her tady minioni nefungují tak jak bych si představoval a všechny potvory jsem dával na jednu ránu, bossy na dvě. Tak to teda ne.

Druhej pokus je ted sorcerer/paladin, tzn. metám na dálku blesky a investoval jsem body do nošení mail věcí a obouručáku, takže jsem ted celkem namakaný hovado. Ale je to třeba, protože jsem trochu poštoloval obtížnost a je to konečně výzva, už jsem 3x zařval. Akorát mě sere, že se tady skoro nedá utíkat - potvory jsou moc rychlý, takže jediná možnost je utéct přes schody do jiného patra.
@Bodkin (08.09.2012 21:11): zalezi na povolani, uz si nepamatuju co presne za postavu to melo, ale bylo tam nejaky elektricky kouzlo se stunem, potom slo prave i drsnou potvoru ustunovat k smrti, a stacilo ti zabit tu prvni ( po zapnuti ultradrsnych potvor ), skocilo ti hafohafo xpu a pak uz se hra vezla :)
tesil sem se na tohle hodne po depths of peril, ale po hre v coopu jsme to za jeden den "rozbili"
od urcityho levlu se da zapnout vyssi uroven potvor, pak staci dat max, a za kazdy zabiti typka v dungeonu dostali vsici hraci takovej balik xpu ze sme byli za vodou totalne.

ale principy hry jsou super, skoda ze samotnej gameplay nebyl uplne doladenej ( balanc hlavne )
Zrovna se mi podařilo uklidnit čtvrté město. Dal jsem si ho small, aby dungeon neměl 20 pater a já nemusel pořádat raidy přes několik poschodí. Standardně jsem dával Hoarding mutaci, více nepřátel ale jsou slabší, hra mě automaticky přidala další tři mutátory, a vyšlo na Fear - NPC se bojí lézt do dungeonu, Gigantismus - některá monstra jsou větší a Storm - ve městě neustále prší a blesky.

Dungeon měl jen šest poschodí, vlezu do prvního, všude mraky teleportačních bran, které chrlily tuny nepřátel. Některý z bossů dole začal stavět různé doomsday devices, hlavně BadWeather a earthquake. První způsoboval tornádo ve městě a to druhé protrhávalo podlahy, bortilo jeskyně a podobně.

Jen co jsem rozbil ace machine, někdo někde postavil Flux machine, jiný poslal páreček čoklů do města, kde mi sežrali většinu Townsfolků. A když jsem je napodruhé zastavil, tak tam rovnou poslali profesionálního assassina, který mi sejmul lékárníka i správce, jeden z prodavačů kůží zradil město, postavil oltář a uřknul celé město.

Nakonec se mi podařilo oltář zničit, odpadlíka zabít, získat nového správce i lékárníka, zabít všechny parchanty se jménem, pomstít ducha, pobrat mrtvá těla. Makačka.
Já měl jen demo(max lvl - 6 + nějaké libové nastavení při generaci města není dostupné) a zabil jsem tím celý den. Musel jsem ho na silu odinstlovat, abych šel dělat něco jiného.
Nu, diablovka, jen taková střídmější a chytřejší (principy). Tam je opravdu hlavním tahounem ten žijící dungeon, který je neustálým zdrojem (většinou nepříjemných) překvapení.

Není to o lootování a expování, je to opravdu o plnění questů/bránění toho města.