Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jo, munice má tři typy:
Bílý cihličky - primary ammo - krmí auto rifles, pulse rifles, SMG, sidearms, handcannons, scout rifles

Zelený cihličky - special ammo - krmí brokovnice, sniperky, fusion rifles, trace rifles, lehký granátomety

Fialový cihličky - heavy ammo - krmí těžký granátomety, raketomety, kulomety, linear fusion rifles

Obecně v prvních dvou slotech (kinetic+energy) můžeš mít nějakou kombinaci zbraní používajících první dva typy munice, třetí slot (power weapon) používá třetí typ.

Primary ammo je nejběžnější, padá z nepřátel každou chvíli, special ammo je méně běžný, heavy ammo padá nejméně často.

Je dobrý mít aspoň v jednom slotu zbraň na primary ammo, protože pokud bys měl kinetic i energy slot zabranej zbraněma na special (např kombinace sniper+shotgun), nejspíš by ti munice rychle došla.
Jinak taky vždycky můžeš prostě smazat postavu a začít odznova, jako čerstvej hráč o nic zásadního nepřijdeš.
Pokud to nejde sebrat, mělo by to signalizovat proč. Ten tutorial quest je pod touhle kategorií:
https://imgur.com/a/IQuQ4FV

Napadá mě jen že už to máš v quest logu, nebo tu kategorii neotvíráš správným tlačítkem (na PC se to expanduje pravoklikem, nikoli levoklikem, na konzolích nevím).
Pokud si chceš znova proběhnout tutorial a připomenout si základní mechaniky (teď mě napadá, že jsi možná hrál jen kratší verzi, která neměla tu exotic SMG část), dostaň se do Tower, je tam terminál vedle pošty, kterej ti umožní projít ho znova.

Obecně cestuješ mezi lokacema skrz director (podržením tab ho otevřeš), ve kterým jsou i playlist aktivity:
Vanguard strikes - krátký kooperativní mise pro 3 lidi (matchmade)
Crucible - PvP
Gambit - PvP+PvE mix aktivita

+ Pak jsou tam nightfally, ale ty jsou pro vyšší levely (těžší verze striků)
Ah, ok, tak to už jsi možná zkoušel po poslední expanzi, ta mise v kosmodromu je v podstatě krátká tutorialová linka, která tě provede základníma mechanikama, pošle tě pokecat s pár bounty vendorama a na konci dostaneš exotic submachinegun. Pokud jsi to nedokončil, pořád bys to měl mít pořád v quest logu.

Ta mise na ledový ploše je úvodní mise Beyond Light expanze na Europě. Ta se spustí každýmu, ale pokračovat v příběhu se dá jen po zakoupení Beyond Light.

Otevřenej svět tam je, ale ne ve stylu open world RPG či ubisoftího čištění ikonek. Jednotlivý lokace jsou otevřený a poměrně velký, ale vždycky je tam centrální contact point, postava, která dává bounties či úkoly vázaný k daný lokaci. Bounties jsou jen XP grind, nic moc zajímavýho. Jinak se v otevřeným světě nic moc neděje kromě public eventů - úkoly balancovaný ideálně pro více hráčů nacházejících se v daný lokaci, který se spouštěj každejch pár minut a maj několik druhů podle mapy.
Ja vim, ze jsem to na Xboxu zkousel asi dva mesice nazpet a dostal jsem se pres nejaky sovetsky kosmodrom ke sve lodi a uprchl do toho posledniho mesta na Zemi. Tam se dalo volne pobihat a snad prijimat nejake mise. Ale to uz jsem nezkusil a ted, kdyz jsem hru zapnul znova, tak je tu nejaka mise na ledove plose.

Uz treba to, zda je tu nejaky otevreny svet, vubec nevim. :)
Já D2 hraju a mám o ní slušnej přehled, takže ti můžu s určitejma věcma asistovat, ale rovnou ti řeknu, že pokud nemáš expanze, tak tam pro tebe moc zajímavýho není.

(expanze jsou teď ve slevě btw, doporučil bych ten bundle za 50 éček pokud se ti líbí základ hry)
Problém s D2 od releasu poslední expanze pár měsíců nazpět je to, že byl odstraněn původní příběh (Red War kampaň) a první dvě expanze (Curse of Osiris, Warmind) společně s několika celými planetami.

Veškerej příběhovej obsah, kterej by ti dal trochu kontext, je teď omezenej na poslední tři expanze (Forsaken - Shadowkeep - Beyond Light), který jsou placený. Pokud jsi f2p hráč, máš teď přístup jen k playlistu kooperativních striků/pvp/gambitu, pár jalovejm aktivitám v otevřeným světě a jednomu dungeonu.

Imho f2p režim je teď spíš jen demo toho, zda tě bavěj základní mechaniky. Po odstranění příběhový kampaně, která mohla nový hráče trochu usměrnit a seznámit je s hrou, D2 imho dost selhává v konverzi z f2p hráčů na platící hráče, protože pro f2p hráče tam prostě není nic, co by je mohlo nalákat, kromě základního gunplaye samotnýho.
Muze me nekdo odkazat na nejake uvedeni do hry. Jsem z toho vseho strasne zmateny. Ta hra vubec neumi vysvetlit, o co jde.
Ta bojova cast ve whisper questu je celkem tezka s jakymkoli gearem. Chce to aspon minimalizovat dobu v ty platforming casti, idealni je dostat se do prvni bojovy mistnosti v ramci zhruba sedmi minut abys mel dostatek casu. Nez jsem do toho sel naostro ve trech, nacvicil jsem si skakani solo, coz mi pomohlo.
@USER47 (14.08.2020 14:55): Díky za užitečné summary :) Whisper jsme zkoušeli cca na 850 Power a vypršel nám čas v poslední nebo předposlední místnosti, ale teď s lepším gearem by to už asi mělo být datelné. Na Izanagi mrknu.

"weekly interference questy" - tohle tuším dělat nemůžem, jako F2P nám akorát padají Umbral Engramy a tři do týdne je můžeme focusovat na jeden z těch čtyřech základních typů. Recaster nám ani nejde upgradovat.

Chtěli bychom právě dát ty Year 1 raidy. Nečekám, že by se tady dala dohromady celá skupina, spíš tak sonduju, ale kdyby se to náhodou povedlo, tak by to za zkoušku stálo :)
Dungeon zkuste, za to nic nedáte - ale tuším že závěrečná část má nepřátele kolem 1060, takže by to chtělo asi o trochu víc týdenních powerful rewards. Dungeony obecně jsou vcelku obtížný a vyžadujou narozdíl od Striků trochu snahy, ale to je taky jejich šmrnc.

Jinak s power levelem 1020 už můžete běhat i 1020 nighfally, který jsou taky celkem sranda. A souběžně grindit weekly powerfull a poté pinacle rewards na 1050+ obsah, kterej dává lepší odměny - například ty různý enhancement/ascendant shards na armor masterworky atd.

Raidů je ve hře hromada, ale je fakt, že pár jich asi bude vázanejch na Forsaken a Shadowkeep (minimálně Last Wish a Garden of Salvation). Pokud si chcete projít year 1 raidy, spěchejte, protože s launchem nový expanze budou odebraný. Klidně se přidám, ačkoli v rámci raidů budu noob, nikdy jsem žádný nedělal:). A pokud potřebujete třetího do party na nějakej Dungeon, taky se klidně připojím, momentálně mám level okolo 1070.

Jinak co se dalších aktivit týče, můžete grindit questy týkající se dobrejch exotic zbraní a jejich catalystů (máte oba Whisper a Izanagi například? Především Whisper je spojenej se zábavnou a atmosferickou misí na Io.

Jinak můžete například grindit zajímavej gear v Menagerie a upgradovat chalice of oppulence (ačkoli věšina gearu asi bude celkem k ničemu s další sezónou) atd.

Nevím co můžete dělat jako čistě f2p hráči v rámci současný sezóny, máte dostupný ty weekly interference questy z prismatic recasteru odkrejvající darkness lore atd? Pokud můžete dělat umbral engram focusing, dá se grindit kvalitní novej gear, kterej bude relevantní ještě pár sezón.

Jinak klasika, honění checklistů, triumphů, titulů, grind materiálů na optimalizaci gearu atd. Možnosti bez Forsaken a Shadowkeepu jsou trochu limitovaný, protože to v porovnání s CoO a Warmindu byly celkem velký expanze, ale pořád byste tam měli bejt schopný najít obsah, co vás chvíli bude bavit - aspoň do podzimu kdy vyjde nová expanze, která zjevně hru celkem změní (novej darkness element).
Od července s Mattem hrajeme (bez datadisků) a po 35 hodinách jsme narazili na problém, co je ve hře ještě k vidění, když nás úplně neláká tři sta hodin hrát dokola Strikes a Gambit a lovit lepší výbavu. Máme Power +-1020, projité Red War, Osiris, Warmind, planetární questy, velkou část adventures, všechny Strikes do Forsaken, vyzkoušené public eventy na všech planetách a nějaké Gambit a Crucible zápasy. Takže teď řešíme, jestli hru neuložit k ledu, dokud nebudou někde levně expansions (ideálně v Game Passu).

Neprošli jsme ten jeden Season of Arrivals Dungeon, který mi ale byl nedoporučený s tím, že je dost těžký a pak samozřejmě Leviathan raidy. Vyžadují nějakou zvlášť dobrou výbavu nebo by je bylo reálné projít i na té naší Power s odpadem sesbíraným během levelování? Plus druhá otázka, sesbíralo by se tady třeba pár (4) lidí, co by to s námi prošli, i kdybychom nejspíš byli přítěž místo užitku? :)
Ono tam není moc co zjišťovat, pokud opustil celej forsaken quest chain, musí ho začít znova prostřednictvím Last Call mise na Tangled Shore...
Pardon špatně jsem to napsal.
Dělal jsem příběh Forsaken. Jak zabijou clayda první mise. Potom mě to poslalo na další úkol ke Spiderovi(špatně napsáno pardon). On vám dá úkol udělat 5 bounty aby vám řekl kdo zabil clayda a já ten úkol s těmi 5 bounty omylem vymazal a teď nemám na mapě žádnou ikonu jak to dostat zpět.
Čau, stala se mi taková nepříjemnost. Omylem jsem si vymazal úkol bounty for Spike a teď nemužu ten úkol dostat na zpět a nikde nemám ani možnost začít od začátku. Pořadí mi někdo prosim ? Děkuji :)
@Marcusss (10.06.2020 09:17): S tím přicházením o obsah je to klidně možné, jenomže někde člověk čáru udělat musí. Jakmile začnu hrát pravidelně MMO, tak už nebudu mít čas na hraní ničeho jiného.
Jinak jak User psal:
btw: vault neznamená, že se obsah nutně vrátí, je to to spíš marketingovej okec toho, že mažou obsah a teoreticky se někdy můžou rozhodnout nějaký části zrecyklovat a zase strčit zpátky (pokud jim budou docházet nápady na originální obsah).

Jako imho věci budou fakt rotovat. Už jen protože ty věci z jedičky fakt dávají do hry.
Půlku roku 2021 třeba bude přístupný Cosmodrom a VoG, a pak to vymění třeba za jinou lokaci a jiný raid.
Neříkali by nadarmo, že celý obsah D1 jde taky do toho raidu.
Přecejen třeba říkali, že story mise z D1 v kosmodromu pak budou taky přístupné. Takže třeba potom přidají na chvíli mise z Měsíce -> Venuše -> starého Marsu. Dávalo by to smysl.
@Phoenix (10.06.2020 09:08): Tak já nevím. Striky sice nejsou singleplayer, ale s tím matchmakingem co tam je jsou pořád lepší zážitek, než většina částí kampaně. A nejlepší solo mise jsou obvykle součást nějakého exotic questu.

Jako určitým způsobem tě chápu. Jen mi přijde, že soustředěním se na kampaň přicházíš o to nejlepší, co v Destiny je.
@Marcusss (10.06.2020 09:05): Já tolik nehraju hry kvůli lore nebo příběhu, jsem srdce i duší single player hráč (Destiny 2 je moje maximum, na které jsem ochoten a schopen se přiblížit MMO), který klade důraz na herní mechaniky.

Jak říkám, jsem v menšině :-) Chápu, že většina lidí hraje D2 jako MMO a po projetí příběhové kampaně nemá důvod se k ní vracet. A Bungie má paníze z MMO obsahu, ne z toho, že lidi hrají pořád dokola kampaň.
@Phoenix (10.06.2020 09:00): Takhle, ono to nebylo vyloženě špatné. Jen prostě ne moc důležité co se celkové zápletky týče.
Red War víc, než ty ostatní, ale i tak... většina důležitých informací k těm kampaním se tak nějak postupně odhalilo skrz jiné věci než tu kampaň samotnou.
U Red War veškeré věci okolo Caluse (který je ve výsledku mnohem důležitější element, než Ghaul kdy byl) a taky to jak k tomu celému došlo částečně kvůli Nine.
CoO kampaň jako taková byla naprostý sidequest, důležitý jen kvůli Saintovi v sidequestu a pak obsahu přeminulé sezóny.
A Warmind byl důležitý jen tím, že se posílil Rasputin, umřel (prozatím) Nokris a Xol (který pak řekl "fuck it, já chci být odsřelovací puška).
@Marcusss (10.06.2020 08:58): Neberu Ti Tvůj názor co se týče kvality Red War, CoO a Warmindu, jen mám jiný :-) Mě to bavilo a odstranění něčeho, co jsem si koupil a je principielně single player, považuji za problematické.

Bohužel jsme se dostali do stavu, že návrat k "celou hru máte na placce a může vám být jedno, co smažeme za pár let ze serverů" je zcela nereálný. Holt hry jako služba.
@Phoenix (10.06.2020 08:54): Tak Forsaken kampaň a Shadowkeep kampaň tam pořád budou.
A co se Red War, CoO a Warmindu týče - jejich kampaně vždycky byly to nejslabší co na celé hře je. Příběhy, které jsou v základě jen poznámkou pod čarou pro celý děj toho o čem Destiny příběhově je.
@Marcusss (10.06.2020 08:31): Asi budu (opět) v menšině, ale Destiny 2 jsem hrál kvůli příběhové kampani. Takže za mě odstranění jakékoli části příběhové kampaně není dobrý nápad, protože zrovna u Destiny 2 si dovedu představit hrát časem příběhovou kampaň znovu.
Raidů podle mě zmizí 5:

"There will be three raids playable this fall, including a new one set in the Deep Stone Crypt on Europa as part of the Beyond Light expansion."

Zdá se že zůstane jen Last Wish a Garden of Salvation. Jinak já vím, že F2P hráči můžou do všech lokací, ale tím že tam jsou dost omezení v odměnách za aktivity, bude Bungie muset vyřešit, co jim zpřístupnit aby se necítili konstatně omezení. Teď můžou ve starejch lokacích běhat půl dne, aniž by u čehokoli viděli "requires Forsaken/Shadowkeep expansion". Můžou hrát příběhový kampaně, adventures, odškrtávat si lost sectory, truhly...

Navíc je trochu sviňárna odstranit komplet Curse of Osiris a Warmind ze hry. Přece jen je tam dost lidí (včetně mě), který za tyhle expanze před časem zaplatili peníze.

btw: vault neznamená, že se obsah nutně vrátí, je to to spíš marketingovej okec toho, že mažou obsah a teoreticky se někdy můžou rozhodnout nějaký části zrecyklovat a zase strčit zpátky (pokud jim budou docházet nápady na originální obsah).

Pro mě osobně to není až taková katastrofa, já story projel asi třikrát, všechny lokace mám prolezlý, ale přijde mi to trochu blbý vůči novějším hráčům. Zrovna asi tejden zpátky se na našem simracing discordu pár lidí rozhodlo zkusit D2 a jsou z toho dost unešený, pro takový bude těžký zkousnout, že všechny kampaně a většina základních lokací jde za pár měsíců do řitě. Nehledě na to, že hra zase ztratí trochu toho kampaňovýho lepidla, který pomáhalo nováčkům se orientovat. Už New Light release s kampaní ukrytou v hangáru byl divnej krok, tohle jde ještě dál.
V tomhle trochu nemáš pravdu.
F2P obsah má v sobě všechny lokace. Včetně Tangled Shore, Dreaming City a Měsíce. Můžeš tam patrolovat, hrát eventy atd. Navíc obsahuje i přístup ke všem strikům skrze vanguard playlist. Takže budou mít přístup i k Europě a Cosmodromu.

Jde hlavně o ty příběhové kampaňě (D2, CoO a Warmind) - ale ty jsou fakt jen malý obsah toho co se ve hře dělá. Je smutné, že budou nepřístupné, ale časem se s tím vaultem vrátí. Byly teď rok zadara. A příběhově jsou to všechno jen takové side-kapitoly v ději.

Raidy pokud vím zmizí jen 4 - Leviathan, Eater, Spire a možná Crown. Všechny ostatní jsou navázané na lokace co zůstanou. Striků sice zmizí 7...... ale zase dostaneme nové z expansionu + 3 z prvního Destiny (Sepiks, Omnigul a S.A.B.R.E.). A osobně si je rád zahraju s novýma mechanikama.

A navíc dostaneme Vault of Glass, taky upravený pro D2 mechaniky. Hromada hráčů D2 vůbec nehrálo jedničku, takže je super, že si budou moct zkusit jeden z nejlepších raidů hry. A s tím jak ten Vault má fungovat budou ty ostatní rotovat tam a zpátky.

Osobně bych byl nejradši za to, kdyby ten Vault byla samostatná hra, která by ten obsah měla v sobě, ale to je nemožné. To by si dali jen víc práce.

Řekl bych, že Bungie dobře vysvětlilo, proč je to potřeba udělat.
Jj, myslím, že ano, protože Forsaken + Shadowkeep obsah se zdá, že zůstává. Oni to budou muset celý trochu překopat podle mě, protože musej pořád zajistit, že F2P budou mít dostatek obsahu, aby mohli hrát a nakupovat cosmetic kraviny z eververse shopu:-D.
Ještě máš pár měsíců než je smažou:). Pokud jde o kampaně, ty projedeš všechny tři třeba za dva dny...Příběhový kampaně obecně nejsou až tak zajímavý, to spíš záhadný lore v pozadí toho všeho.
@USER47 (09.06.2020 21:10): Cozeco? Chtel jsem si zahrat alespon tu zakladni hru (kampan) a kdyz to bude dobre, casem treba poridit ty expanze (opet kvuli kampani). Ma to tedy vubec cenu, pokud nejake pribehove kampane ted smazou?
Nová expanze vypadá dobře.

Ale ten jejich Vault si můžou strčit někam, mažou půlku hry, za kterou hodně lidí zaplatilo. Zmizí 3 příběhový kampaně, 4 planety, 5 raidů, 7 striků, menagerie, escalation protocol a hromada dalších věcí:/.

A místo toho přijdou dvě nový lokace, jedna z nich recyklovaná z D1.