Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dead to Rights: Reckoning

28.06.2005
60
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Dead to Rights: Reckoning je akční hra z pohledu třetí osoby vyvinutá exkluzivně pro platformu PlayStation Portable. Hra nezapře svou příbuznost se hrou Dead to Rights II vydanou o dva měsíce dříve na domácí konzole, a to ať už jde o gameplay, vizuální zpracování, atmosféru či dokonce některé identické lokace a assety.

S hlediska příběhu se jedná o prequel k výše zmíněnému druhému dílu. V roli policisty Jacka Slatea a jeho věrného psa Shadowa se hráč vydává na krvavou misi za záchranou unesené dcery senátora z Grant City, při níž nemilosrdně odpraví stovky gaunerů bránících mu ve výkonu služby. Příběh je hráči servírován pouze pomocí titulků, hra totiž neobsahuje žádný dabing.

Gameplay je zaměřen na frenetické přestřelky s využitím zpomaleného času. Shadow může být vyslán k útoku na protivníky, což přidává strategický prvek do hratelnosti. Hráč ale nemá možnost manuálně ovládat kameru, a tak je samotný combat realizovaný výhradně typickou "lock on" mechanikou.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PSP 60
Sérii Dead to rights jsem započal tímto dílem, který by dle Wiki měl být příběhově úplně první... ne že by dávalo smysl tady řešit příběh. Tohle je shooting galery arkádová ptákovina s lock on systémem, takže jde jen o to zmáčkout oba shouldery a počkat, až se to vykropí. Grafika na PSP není špatná, defaultně dokonce v 60 FPS, ale je velký rozptyl v atraktivní vizuálnosti jednotlivých lokací. Proto zezačátku hra nepůsobí tak zle, hraje se na otevřených a solidně vypadajících prostranstvích. Ale jak se přejde do interiérů a chodeb, je to díky chybějícímu druhému analogu úplně o ničem. Kontrolu nad kamerou nemáte žádnou. Ačkoliv jsem to rozehrál na střední obtížnost, bylo to ok (což vůbec nebývá u PSP her zvykem), a to až do posledního boss fightu. Tam jsem ztratil nervy a přišel na řadu godmode. Sorry jako.

Jinak věděl jsem, že ve hře je pes, ale po stisku trojúhelníčku jen zakňučel a nic. Tak jsem myslel, že to je celé a že tam je jinak úplně k ničemu... no... a až při hraní druhého dílu jsem zjistil, že pes startuje až když jsem locknutej na nepřítele... takže jsem to celé dohrál bez psa :-D Za zmínku stojí zcela chybějící dabing a kopírované assety a některé lokace z dvojky. Jako doprovodná handheldová variace na druhý díl to ale nemůže být hodnoceno tak přísně... 60 %.

Pro: Ucházející vizuál, 60 FPS, skončí to dřív, než to začně nudit

Proti: Nemožnost ovládat kameru, chybějící dabing, neexistující tutoriál, takže jsem nepoužíval psa :-(

+7