Herní výzva 2025 #5: Zase práce!
No, tak po dlouhé době jsem si dal do výzvy hru, která rozhodně nepatří k tomu lepšímu, co si člověk může zahrát :D Dead to Rights: Reckoning je úplně tupá střílečka v tom nejpřesnějším slova smyslu. Je to o tom přijít do lokace a kompletně ji vystřílet. Za pomoci lockování R tlačíkem na PSP a střílením. Do toho jde provést skok ala Max Payne buďto v bullet time nebo bez. Jo a dá se skrčit. To je z herních mechanik úplně všechno. Absence pravý páčky pro míření na PSP ve venkovních lokacích ani tak nevadí, jelikož se stejně míří jen tím lockováním, nicméně v uzavřených lokacích se z toho stává naprostý zmatek. Každé kliknutí na R lockuje na další target a je úplně jedno jak je daleko. Občas se teda povede zamířit na nepřítele na druhém konci místnosti, i když v cestě stojí další 3. Plusem je, že tím že jsou lokace tak malý a uzavřený, jede to na PSP pěkně, plynule a vlastně to nevypadá až tak zle. O příběhu je asi zbytečný mluvit. Je tam, ale v podstatě jde jen o to všechny zabij, doslova :) Psí společník je tam docela na parádu, jednou za čas se dá poslat aby někoho zakousl, spustí se krátká animace a pak se tenhle "perk" chvílí nabíjí než jde znova použít.
Největší výhodou je, že se hra dá do dvou hodinek překousat, protože tohle by se asi delší dobu fakt zvládnout nedalo. Ovládání je občas fakt frustrující a celkově to působí spíš jako taková mini hra. Proto je to podle mě naprosto čistej průměr i hodnocením.
No, tak po dlouhé době jsem si dal do výzvy hru, která rozhodně nepatří k tomu lepšímu, co si člověk může zahrát :D Dead to Rights: Reckoning je úplně tupá střílečka v tom nejpřesnějším slova smyslu. Je to o tom přijít do lokace a kompletně ji vystřílet. Za pomoci lockování R tlačíkem na PSP a střílením. Do toho jde provést skok ala Max Payne buďto v bullet time nebo bez. Jo a dá se skrčit. To je z herních mechanik úplně všechno. Absence pravý páčky pro míření na PSP ve venkovních lokacích ani tak nevadí, jelikož se stejně míří jen tím lockováním, nicméně v uzavřených lokacích se z toho stává naprostý zmatek. Každé kliknutí na R lockuje na další target a je úplně jedno jak je daleko. Občas se teda povede zamířit na nepřítele na druhém konci místnosti, i když v cestě stojí další 3. Plusem je, že tím že jsou lokace tak malý a uzavřený, jede to na PSP pěkně, plynule a vlastně to nevypadá až tak zle. O příběhu je asi zbytečný mluvit. Je tam, ale v podstatě jde jen o to všechny zabij, doslova :) Psí společník je tam docela na parádu, jednou za čas se dá poslat aby někoho zakousl, spustí se krátká animace a pak se tenhle "perk" chvílí nabíjí než jde znova použít.
Největší výhodou je, že se hra dá do dvou hodinek překousat, protože tohle by se asi delší dobu fakt zvládnout nedalo. Ovládání je občas fakt frustrující a celkově to působí spíš jako taková mini hra. Proto je to podle mě naprosto čistej průměr i hodnocením.
Clair Obscur: Expedition 33
Pro: plynulý chod, herní doba
Proti: (ne)ovládání kamery, vnitřní lokace, velice repetitivní