Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost, atd.) nebo zabitých protivnících.
Zajímavost: O grafickou podobu hry se postaral známý komiksový tvůrce Joe Madureira (Unacanny X-Men, Ultimates 3, Battle Chasers).
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost, atd.) nebo zabitých protivnících.
Zajímavost: O grafickou podobu hry se postaral známý komiksový tvůrce Joe Madureira (Unacanny X-Men, Ultimates 3, Battle Chasers).
Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost, atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost, atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante's Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit, kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante's Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit, kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante's Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit, kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante's Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit, kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante's Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit, kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante's Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit, kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Darksiders: Wrath of War patří do rodiny akčních rubaček viděných z pohledu třetí osoby. Svým pojetím a soubojovým systémem se hra nejvíce podobá např. God of War, Dante's Inferno nebo Ninja Blade. Ve hře se vžijete do role jednoho ze čtyř jezdců apokalypsy (jménem Válka), který je povolán na zem, aby vyhubil lidskou rasu. Poměrně jednoduché pracovní zadání ale nabývá pochybností ve chvíli, kdy váš jezdec zjišťuje, že konečná apokalypsa proběhla bez vědomí nadřízených, Strážců rovnováhy. Tím jste donuceni vrátit se na zpustošenou zemi a zjistit, kdo za tímto vyhlazením vlastně stojí.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.
Na začátku putování za objevením zrádce jste zbaveni veškerých schopností jezdce apokalypsy (včetně svého věrného hřebce Ruina) – zpět si je musíte vydobýt pomocí jediného meče. Postupně se budete prosekávat obrovskou hordou nepřátel (zombie, netopýři, démoni, andělé) a stanete i před několika finálními bossy. Budete tak získávat duše, za které posléze získáte – směnou u démonických obchodníků na cestě - nové pohyby (údery a komba), zbraně (různé palné a chladné zbraně, přísavné bomby, vystřelovací řetězy) a vlastnosti (křídla). Ve hře jsou dva důležité ukazatele (životy a magie), které obnovujete v podobě kuliček nacházejících se v nalezených předmětech (ty mohou sloužit také jako složka pro vylepšení vašich vlastností – výdrž, rychlost atd.) nebo zabitých protivnících.
V roce 2012 vyšel druhý díl.