Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Obecně je Dandara výtečná plošinovka, která potěší zejména zajímavým způsobem pohybu - hrdinka pouze přeskakuje mezi plošinami, neběhá ani nechodí - a díky tomu jsou souboje často velmi dynamické, ale zároveň získávají na zajímavé taktičnosti. Často je lepší si připravit na protivníka dobrou strategii než mít jen rychlé prsty. Výborný je způsob uvádění herních prvků, kdy jsou zpravidla krásně uvedeny nenásilnou ukázkou a hráč hned ví, co od protivníka čekat a jak s ním musí zacházet. Následně často podobné chování vykazují i bossové a tedy jsem měl skutečně pocit, že jsem se během hry zlepšoval a připravoval na finální souboje.

Co mi však překvapivě chybělo byla atmosféra či příběh, který by mě vtáhl. Ač jsou zde různé zajímavě působící postavy, když to srovnám s hrami Supergiant Games (příběh Dandary je někde mezi Bastion a Transistor), Dandary příběh ve mě nic nezanechal a hudba ač zajímavá, mě nevtáhla do světa.

Mohu Dandaru doporučit všem, kdo by si chtěli zahrát odpočinkovou akční plošinovku s trochou logických hádanek (hlavně pokud chcete získat všechny skryté poklady) a nechtějí, aby vadilo, když týden se ke hře nedostanou a zapomenou, o čem je příběh.

Pro: Uvedení herních prvků, inovativní mechanismus pohybu, taktická plošinovka

Proti: Příběh/atmosféra

+13