Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jack_Dark (21.09.2021 16:40): Zajímavější věci mají, nicméně i přes ten průser v recenzích a s prodejem fyzických kopii si tu hru tehdá první týden zahrálo přes půl milionu lidí přes Game pass, což je na hru, kterou sejmul v podstatě každý recenzent ve výsledku slušné.

Navíc nebýt toho problémového vývoje a neustálých odkladů, tak vývoj hry imo nemohl trvat příliš dlouho. Ačková hra to rozhodně není, kdyby se do příště poučili, vynechali multiplayer kraviny, které nikdo nehrál, a vzali ten koncept na novou mapu akorát, tak by to dle mě fanouškům série bohatě stačilo a MS by to příliš nestálo. Já bych si to určitě zahrál rád. :)

Navíc to nedělalo jejich interní studio, tak by je to ani nezdržovalo. Otázka je, zda teď chtějí zádávat práci nějakému extérnímu studiu, když od třetího dílu jich nakoupili takovou hromadu.
@Jack_Dark (21.09.2021 12:01): No, já teda hrál i horší, třeba první Crackdown nebo první Saints Row, ale škoda, že tě to nebavilo. Já furt doufám, že MS tu značku neodepsali a vznikne ještě nový díl, přišlo mi to docela fajn.
Na to, ze to tu ma tak nizke hodnoceni, tak me to vcelku bavi. Ano, je to tezke becko, ale plyne to prijemne. Dohral jsem uvod a osvobodil par stanic nadzemky, zmeni se vyrazne hratelnost nebo je to porad o tom stejnem zabirani mist na mape?

Mesto se mi jinak tez zatim zamlouva.
Fajn hra, úplně zbytečný hate kolem toho zas. Takhle jsem se u prostého střílení dlouho nebavil. Škoda jen, že to vypadá jak 10 let staré a celkově to působí trochu nedodělaně. A hlavně hudební doprovod mohli trochu vylepšit, je tam málo hudby, což u té akce chybí.
Luxusní nová exluzivita od Microsoftu: Arse Crack
https://www.rockpapershotgun.com/2019/02/14/crackdown-3-review/

The default launch resolution for this 2019 game is… a windowed 1202×933. Just what? That’s roughly a 4:3 ratio, like we used to use in… 2006? I usually run games in a window on my 3440×1440 monitor at 2560×1440, so looked for the default setting for that. It only went up to 2400×1800, which it considered to be “200%”. Again, what? In fullscreen it offered me more sensible dimensions, but for boring work reasons I need to capture screenshots in 16:9, so switched back to windowed. Now suddenly I got go up to 6880×2880! WHAT?!

This stuff is so basic! Everyone else gets it right! Microsoft: nope. In the end I opened another game in the correct ratio, and then used it as a template to drag the window to the correct shape! And… the game reported back that this was 1994×1113. “M” to apply settings. And for a punchline: after it crashed to desktop, it loaded up back in 1202×933.

....toe geniální :D
@Coldplaz (22.06.2018 12:31): Tak datum vydání i předobjednávky to má, divil bych se, kdyby to nakonec nevyšlo. Kdyby to chtěli zrušit, tak už to imo udělají dávno, ale nejspíš si nechtějí zopakovat Scalebound.
Crackdown 3 má navrch v míře zničitelnosti prostředí, čehož hra dosahuje skrze Microsoft Azure a je po Forza Motorsport 5 (2013) a Titanfall (2014) třetím titulem v řadě využívajícím cloud víc než jen na zálohování ukladávek.

Jsem zvědavý, jestli tohle při vydání nakonec bude platit :) Mám podezření, že jim to nějak nevychází, protože se s tím holedbali při oznámení a teď už dvě E3 za sebou nic, navíc ty odklady jsou dost podezřelé.

Ale těším se na to stejně, Game Pass si kvůli tomu na měsíc určitě předplatím.