Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jack_Dark (21.09.2021 16:40): Zajímavější věci mají, nicméně i přes ten průser v recenzích a s prodejem fyzických kopii si tu hru tehdá první týden zahrálo přes půl milionu lidí přes Game pass, což je na hru, kterou sejmul v podstatě každý recenzent ve výsledku slušné.

Navíc nebýt toho problémového vývoje a neustálých odkladů, tak vývoj hry imo nemohl trvat příliš dlouho. Ačková hra to rozhodně není, kdyby se do příště poučili, vynechali multiplayer kraviny, které nikdo nehrál, a vzali ten koncept na novou mapu akorát, tak by to dle mě fanouškům série bohatě stačilo a MS by to příliš nestálo. Já bych si to určitě zahrál rád. :)

Navíc to nedělalo jejich interní studio, tak by je to ani nezdržovalo. Otázka je, zda teď chtějí zádávat práci nějakému extérnímu studiu, když od třetího dílu jich nakoupili takovou hromadu.
@Jack_Dark (21.09.2021 12:01): No, já teda hrál i horší, třeba první Crackdown nebo první Saints Row, ale škoda, že tě to nebavilo. Já furt doufám, že MS tu značku neodepsali a vznikne ještě nový díl, přišlo mi to docela fajn.
Tak musim rict, ze chapu zklamani po tom hypu co okolo toho tvurci za ten dlouhy vyvoj rozpoutali, avska je z toho pro me nakonec takove guilty-pleasure. Ta akce neni rozhodne nezabavna a obcas si to na chvili pustit vubec neni spatny napad. Kdo ma Game Pass, zkuste. ;)
Na to, ze to tu ma tak nizke hodnoceni, tak me to vcelku bavi. Ano, je to tezke becko, ale plyne to prijemne. Dohral jsem uvod a osvobodil par stanic nadzemky, zmeni se vyrazne hratelnost nebo je to porad o tom stejnem zabirani mist na mape?

Mesto se mi jinak tez zatim zamlouva.
Fajn hra, úplně zbytečný hate kolem toho zas. Takhle jsem se u prostého střílení dlouho nebavil. Škoda jen, že to vypadá jak 10 let staré a celkově to působí trochu nedodělaně. A hlavně hudební doprovod mohli trochu vylepšit, je tam málo hudby, což u té akce chybí.
Luxusní nová exluzivita od Microsoftu: Arse Crack
https://www.rockpapershotgun.com/2019/02/14/crackdown-3-review/

The default launch resolution for this 2019 game is… a windowed 1202×933. Just what? That’s roughly a 4:3 ratio, like we used to use in… 2006? I usually run games in a window on my 3440×1440 monitor at 2560×1440, so looked for the default setting for that. It only went up to 2400×1800, which it considered to be “200%”. Again, what? In fullscreen it offered me more sensible dimensions, but for boring work reasons I need to capture screenshots in 16:9, so switched back to windowed. Now suddenly I got go up to 6880×2880! WHAT?!

This stuff is so basic! Everyone else gets it right! Microsoft: nope. In the end I opened another game in the correct ratio, and then used it as a template to drag the window to the correct shape! And… the game reported back that this was 1994×1113. “M” to apply settings. And for a punchline: after it crashed to desktop, it loaded up back in 1202×933.

....toe geniální :D
@Coldplaz (22.06.2018 12:31): Tak datum vydání i předobjednávky to má, divil bych se, kdyby to nakonec nevyšlo. Kdyby to chtěli zrušit, tak už to imo udělají dávno, ale nejspíš si nechtějí zopakovat Scalebound.
Crackdown 3 má navrch v míře zničitelnosti prostředí, čehož hra dosahuje skrze Microsoft Azure a je po Forza Motorsport 5 (2013) a Titanfall (2014) třetím titulem v řadě využívajícím cloud víc než jen na zálohování ukladávek.

Jsem zvědavý, jestli tohle při vydání nakonec bude platit :) Mám podezření, že jim to nějak nevychází, protože se s tím holedbali při oznámení a teď už dvě E3 za sebou nic, navíc ty odklady jsou dost podezřelé.

Ale těším se na to stejně, Game Pass si kvůli tomu na měsíc určitě předplatím.