Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 60
Jak zmínili někteří přede mnou, tahle hra je opravdu zbytečná, přitom potenciál pro novinky (díky engine) by tu byl - pro začátek by stačily dvakrát větší mapy a také aspoň trochu komplikovanější úkoly, ve srovnání s TF2 je totiž tahle hra při vyšším počtu hráčů neskutečně primitivní deathmatch, kde splnit zadání týmy v podstatě nic nenutí.

A docela teda žasnu - ani ne tak kvůli snaze Valve prodat tu stejnou věc dvakrát (oproti staré verzi je tu tak 5 rozdílů), to je zejména v herní branži vcelku běžná věc - ale ochotě hráčů si to koupit za cenu vyšší než těch cca 100 Kč (platí pro současnou akci), jelikož právě tahle cena zhruba odpovídá hodnotě hry. Být součástí Orange Boxu - podobně jako tomu bylo u původního vydání HL2 - tak samozřejmě ni neceknu.

Jinak nechápu, proč mají některé zbraně fiktivní jména, nějak se mi totiž nezdá, že by to bylo z licenčních důvodů, když v X desítkách her (původní CS nevyjímaje) jsou ty názvy správně. Že by Valve byli takoví škrti? To snad né... anebo jo?
+15
  • PC 65
Chyba CS: Source spočívala v tom, že se hrál trošku jinak a přesto pořád stejně. Trošku se rozhodilo chování některých zbraní (kombinace aim+recoil, souhrně bych to nazval jako rozptyl), upravil se pohyb hráče, zredukovala se možnost střílet přes tlustší zdi a bylo změněno chování granátů (směr hodu za běhu a odrazu od zdi). Jedinou skutečnou výhodou byl kvalitnější kouřový granát a propracovanější oslepovák. Ve výsledku tyhle drobné změny znamenaly, že průměrný hráč nepoznal nic, ale veteráni 1.6 se přesto museli učit znovu. To nevyhovovalo ani jedné hráčské kategorii.

Dalším problémem bylo, že s novým grafickým enginem se muselo předělat spoustu neoficiálních map, což se ne vždy stalo nebo to zabralo moc času, během kterého hráči raději zůstali u 1.6… Jistě vzpomínáte na spoustu zábavných aim serverů s mapami jako Iceworld, Pool a mnoha, mnoha dalšími. Pokud jste si chtěli jen občas zablbnout v těchto téměř až deathmatchových srandičkách, pak pro vás tím tuplem nemělo význam přecházet na Source… Zkrátka CSS je docela zbytečná hra. Na druhou stranu je třeba dodat, že CSS nejspíš nikdy neměl ambice způsobit revoluci, byl to jen součást tehdy hi-tech balíčku Half-Lifu 2. Podobně jako Lost Coast se chtěl jen pochlubit novým enginem, nic víc. Když se řekne „za hodně peněz málo muziky“, tak chyba CSS je spíše v těch hodně penězích, než v malém množství muziky…
+12
  • PC 80
Dlouho jsem nikde nepsal komentář a vidím, že u CéeSka jsem nic nenapsal. Tož to musím napravit. Pařba jak cyp, nemyslíte?

Kántr Source je v podstatě remake 1.6 do Source enginu a 3D prostředí. Docela dobře se mu to daří. Každopádně, když jsem se Source začínal, měj jsem velké problémy s hraním. Mapy jsou takové jiné, propracované a upravené. Vypadají ale krásně a libí se mi jejich propracovanost, jako zvonicí zvony, zničitelné objekty, možnost zabít rybičky díky granátu a podobné cypoviny :) Fyzika se od 1.6 radikálně změnila, proto jsem měl ty oné problémy.

V 1.6 jsem to kosil s M4 bez tlumiče. V Source to bez tlumiče nejde. Aspoň mě :)
Styl mého hraní není třeba rozepisovat. Prostě hraju na jistotu, proto sem dostal nedávno ban, prý wh. Ale to sem nepatří, ale naštvali mě stím tehdy docela dost. Já poctivý synek a wh? Ale co. Ať si to užijou, no ne?

Co se týče zbraní, jsou celkem modernější než v předchozím díle. Bohužel není žádná nová, ale pár věcí zmizelo, třeba taktický štít (což je celkem škoda, byla sním sranda).
Libí se mi, že když padne flash, tak nejen, že oslepnete, ale i ohluchnete-bude vám pískat v učích. A to i po výbuchu granátu ve vaší blízkosti. To se chlapcům povedlo.

Na některé mapy jsem čuměl, protože Nuke se změnilo k nepoznaní. Skály jsou pryč, nyní je tam továrna jak prase. Inferno dostalo pěkný městký kabátek a nebylo takové chudé tajak v 1.6. A o Infernu z 1.5 ani nemluvím :) A spousta dalších map, jako Assault, Dust, Dust 2, Militia, Prodigy.. také mají nový kabátek :) Ze hry se pomalu vytrací cs_ mapy, es_ a as_ mapy jsou v tahu úplně. Přitom as_ je celkem sranda. Es_ se moc nehrálo už v 1.6, ale taky to nebylo špatné. Jsou pryč i drsné old school mapy jako storm, survivor, quary, oilrig. Nějaké si stáhnete, ale to se nedá počítat, že.

Zvuky zbraní i chůze a všecho jsou jiné, lepší :) Sice chybí radio v Italy, ale co se dá dělat :)
Někdy si zastřílíme ;)

Pro: Zbraně, grafika, fyzika zbraní. Propracovanost map na úkor...

Proti: .. toho, že nějaké staré pecky chybí, AS a ES módy jsou úplně pryč, CS mod mapy se pomalu ztrací. Chvíli baví pak stereotyp, i když ste dobří a nebo vám to nejde. I když jste první v seznamu v počtu killů, stereotyp se někdy dostaví, což by nemělo.

+10
  • PC 70
Je velká škoda, že samotná hra nabízí minimální počet možností, jak někoho položit, rychle se vytváří stereotyp typu AK, M4 nebo AWP, což je škoda, protože hra obsahuje plno dalších zbraní, a ty by mohly být lépe vyváženy. Oproti první verzi se hra prakticky nezměnila, ale grafika se posunula s dobou.

Potenciál pro novinky tu byl, jak se tu již psalo, ale nejspíš si tvrdé hráčské jádro CS vymohlo svoje, aby hra zůstala ve starých kolejích - a vývojáři je raději poslechli.
Tak už to dopadá...

Oproti CS 1.X prakticky zanikly některé herní mody jako např. capture the flag, nebo knife mody.

Hru jsem hrál přesto skoro 2 roky

Pro: grafika, přiměřené HW nároky

Proti: nevyváženost zbraní, občasné nesmysly, malé mapy

+9 +10 −1
  • PC 100
Kvality CSS při jeho vydáni jako multiplayeru k Half-Life 2 byly velice sporné. Pouze jeden skin diskutabilní kvality na každé straně, divné chováni zbraní, sporné úpravy předělaných map a jejich množství, atd.

Ale s přibývajícími patchi se tato hra začala čím dál více podobat svému předchůdci a to je jenom dobře. Stále mám sice výhrady k přílišnému zjednodušení pro masy, ale klady jednoznačně převyšují zápory.

Pro: grafika, fyzika, hratelnost, akce.

Proti: přiblížení hry masám, nevyužití potenciálu Source enginu.

+8 +9 −1
  • PC 70
Velmi zbytečný remake klasiky, který oproti originálu nepřináší prakticky žádné dobré vylepšení, ale zato suprkůl grafiku kterou v CS nikdo nechce a spostu změn detailů které mírně posunují hru menší k realističnosti, resp. větší akčnosti.
Prakticky jediná změna která by mohla mít na hratelnost nějaký pozitivní efekt je fyzika, jenže kde ta se při hře projeví? V tom že po výbuchu granátu odletí všechny volně ležící zbraně v okolí čehož si hráč všimne snad jedině v nejrůznějších aim mapách (a v ranné verzi tenisu to bylo obzvlášť vtipné) a v, povětšinou spíše teoretické, možnosti udělat si z nějakého sudu pohyblivé krytí.
Všechno ostatní je balast pro masy neschopné hrát cokoli co nemá v každé scéně milion polygonů a textury které se dají zkoumat lupou... že to pak není zdaleka tak přehledné už nikdo z nich neřeší.

Ale jinak je to v základu stále onen geniální (jak pro koho, samozřejmě) Counter Strike, jehož hratelnost pár pochybnými detaily zabít tak jednoduše nejde, čemuž odpovídá i hodnocení... otázkou ale zůstává - proč by někdo chtěl hrát Source a ne původní 1.6?

(btw jak jsou na tom nejnovější patche nevím, Source už jsem nějakou dobu nehrál)

Pro: pořád je to CS, fyzika,

Proti: nepřehlednější grafika, úpravy k horšímu, sem tam bugy

+8 +11 −3
  • PC 80
Vzhľadom na to, že som bol (a v podstate aj stále som) členom CSS klubu multiplayer magorov, tak nemôžem hodnotiť negatívne. Na serveroch sa dá výborne vyblázniť a hoci je CSko neskutočný žrút času, ak je dobrá partia, zábava je zaručená.

Pro: Kopa srandy na serveroch, vynovenie oproti pôvodnému CS, svieža hrateľnosť

Proti: Zabíja množstvo času, inteligencia botov a aj ostatných hráčov na serveroch, jednoduchosť, milióny bugov, stále to isté...

+2 +4 −2
  • PC 100
CSS je hra u který sem stravil nejvíc ze všech her co sem kdy hral.Hraju jí uz pres 3 roky a za ty 3 roky sem se toho o ní dovědel dost.. Takže normalní hraní je docela dobrý až nato ze tím jak je ta hra tolik známa tak to hraje hodně lidí a všichni jsou dost na skilovaný takze si žádnej nováček moc neškrtne, ale zase css ma asi 100 dalších jiných modů jako je např. : zombie mod, surfování, bunnyhop, dodge ball, deathrun, jail brake, warcraft takze lidi co uz nebaví normalní hra mají šanci si najít něco jineho co by je bavilo. (m baví bunnyhop a deathrun) proto davam csku 100% protoze kdyz vás neco omrzí vzdy najdete neco jineho co vás bude bavit :) (omlouvam se za gramatické chyby)

Pro: grafika, hratelnost, console,modifikace

Proti: lehce se dají heknout servry

+2 +5 −3
  • PC 80
Takže vezmu to pěkně od začátku: Hraní offline s boty nic moc, tak 50% protože je to tak po 15 minutach nuda. AI botu je v celku dobra, map je taky slusny pocet ale tohle je podle me nejhorsi varianta jak CS hrat
Hrani po netu je uz o dost lepsi, zvlast pokud mate mikrofon a dokazete se s tymem poradne domluvit. Hral jsem takhle asi 2 mesice, pak me to omrzelo
A na konec bych rekl par slov k Zombi modu, ktery vlastne predela cely princip hry. Na zacatku jsou vsichni lide a maji za ukol se nekam schovat - nejlepe ve vice lidech a dat neco do cesty, napr. krabice automat atd. Asi po 30s hrani se ze 3 lidi stanou zombici a ti maji za ukol nakazit odstatni lidi. Jako zombik samozrejme nemuzete strilet, zato muzete pohybovat s vecmi, aby jste napr. odtlacili bednu ktera brani zbyvajici lidi. Pokud lide preziji do stanoveneho limitu (obvykle kolem 4 minut) tak vyhravaji. Pokud zadny clovek nezbyde a ze vsech lidi jsou zombie tak vymravaji pochopitelne zombie. Na zombie mod jsou pochopitelne specialni mapy

Pokud mám hodnotit samotnou hru tak 75%, pokud zombie mód tak 90%

Pro: Pocet zbrani, nenarocne na HW

Proti: Po nejake dobe me klasicke CS omrzelo a hraju jiz pouze Zombie mod

+1 +2 −1
  • PC --
Pro mě opět znamená hraní na LAN párty. 100x ohrané, stále to stejné dokola. CS 1.6 v líbivějším kabátku. Jinak k tomu není co dodat, platí můj předešlý komentář k Counter Strike. Proto opět nehodnotím čísly, hra se nikam neposunula.

Pro: Hezčí grafika než 1.6.

Proti: To stejné co v CS, tzn pořád to stejné dokola, terminátoři a supermani.

  • PC --
To že si někdo nezvykne na multiplayer,jestě neznamená,že je na nic,i když je to jen cs1.6 v lepším kabátě,je o to zábavnějsi.Např:odraz granátu v cs1.6 (zpomalení granátu při nárazu do zdi,jako kdybyste trefili gumu) v css(odraz jak v reálu,když hodíte kamenem),myslím že i toto je pokrok,nebo například exploze granátu a následné odmrštění mrtvých těl.Hra není stále stejná,jen je stejná mapa,sice máte na každe mapě jen 1 úkol,bránit,položit a nebo zachránit.Někomu může hra přijít nudná,ano i to se může stát,ale většinou to je spíše hráči,se kterými hrajete.Tato hra není vymyšlena pro hráče,které baví hromadná řežba ve stylu UT.Tím že nehrajete vždy se stejnými hráči se mění i styl hry,záleží jestli hrajete proti amaterům(noob=masakr/řežba) a nebo zaběhlym hračům ,kteří hru ovládají,kdy bez trochy taktizování nemáte šanci přežít.

Pro: absolutní podpora ze strany VALVE

Proti: INTELIGENCE některých hráčů na publik servrech

-6 +3 −9
  • PC --
Všechny cska jsou blbé po čase hraní vás to pak omrzí. Nudný střílení teroristu a policistů. Je ta hodně chyb sámý cs se neobejde bez bugu a chyb nedopručuji si to kupovat to si raději kupte nebo stahněte stalker shadow of chernobyl a o clear sky ani nemluvím tam je víc chyb než v csku.To si radeji vemte příklad z cs 1.6 to je aspon csko než css tam bych řekl že tam je hodně chyb atd......

Pro: grafika,hw,

Proti: stejný zbraně,pořád hodně chyb,rozhodně horší než S.t.a.l.k.e.r.,po čase hraní vás to omrzí pak už vás to bavit nebude tak to pak určitě smažete tak si to nekupujte

-33 +5 −38