Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Command & Conquer: Generals – Zero Hour Command & Conquer: Generals - Zero Hour Command & Conquer: Generals - Zero Hour Command & Conquer: Generals - Zero Hour Command & Conquer: Generals - Zero:Hour Command & Conquer: Generals - Zero:Hour

Command & Conquer: Generals - Zero Hour

Command & Conquer: Generals - Zero Hour

EA Los Angeles
EA Los Angeles
EA Los Angeles
EA Los Angeles
EA Los Angeles
EA Los Angeles
PC
22.09.2003
PC
22.09.2003
PC
22.09.2003
PC
22.09.2003
PC
22.09.2003
PC
22.09.2003
Command & Conquer: Generals - Zero:Hour Command & Conquer: Generals - Zero:Hour Command & Conquer: Generals - Zero:Hour Command & Conquer: Generals - Zero:Hour Command & Conquer: Generals - Zero:Hour Command & Conquer: Generals - Zero:Hour
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano

Za jednu ze tří stran se ujímáte velení nad zadanými misemi v tomto datadisku rozšiřujícím Command & Conquer: Generals.

Pokračování rozšiřuje původní díl o tři nové kampaně s pěti misemi za každou stranu s plně hranými sekvencemi místo in-game animací, jak tomu bylo v předchozím dílu. Nově byl přidán mód "Generals Challenge" ve kterém si zvolíte jednoho z devíti generálů, se kterým budete hrát proti ostatním. Každý generál má své vlastní unikátní schopnosti a vlastnosti s určitou specializací třeba na pozemní boj, boj ve vzduchu, zbraně hromadného ničení a další. Hráčskou komunitou byly vytvořeny i mnohé módy jako např. War Crisis, Destructive Forces nebo dokonce Red Alert 3. Grafika zůstala nezměněna, kvalitní audio je samozřejmostí, stejně jako u původní hry.
Za jednu ze tří stran se ujímáte velení nad zadanými misemi v tomto datadisku rozšiřujícím Command & Conquer: Generals.

Pokračování rozšiřuje původní díl o tři nové kampaně s pěti misemi za každou stranu s plně hranými sekvencemi místo in-game animací, jak tomu bylo v předchozím dílu. Nově byl přidán mód "Generals Challenge" ve kterém si zvolíte jednoho z devíti generálů, se kterým budete hrát proti ostatním. Každý generál má své vlastní unikátní schopnosti a vlastnosti s určitou specializací třeba na pozemní boj, boj ve vzduchu, zbraně hromadného ničení a další. Hráčskou komunitou byly vytvořeny i mnohé módy jako např. War Crisis, Destructive Forces nebo dokonce Red Alert 3. Grafika zůstala nezměněna.
Za jednu ze tří stran se ujímáte velení nad zadanými misemi v tomto datadisku rozšiřujícím Command & Conquer: Generals.

Pokračování rozšiřuje původní díl o tři nové kampaně s pěti misemi za každou stranu s plně hranými sekvencemi místo in-game animací, jak tomu bylo v předchozím dílu. Nově byl přidán mód "Generals Challenge" ve kterém si zvolíte jednoho z devíti generálů, se kterým budete hrát proti ostatním. Každý generál má své vlastní unikátní schopnosti a vlastnosti s určitou specializací třeba na pozemní boj, boj ve vzduchu, zbraně hromadného ničení a další. Hráčskou komunitou byly vytvořeny i mnohé módy jako např. War Crisis, Destructive Forces nebo dokonce Red Alert 3. Grafika zůstala nezměněna.
Datadisk Zero Hour do hry Command & Conquer: Generals přidává především to, na co láká název základní hry – generály. Každé ze tří stran konfliktu (USA, Čína, teroristická organizace GLA) byly dány tři specializace, jež představují generálové, a hře přibyl mód Generals Challenge, který právě z této diverzifikace těží. Mohutnost kampaní, dávajících hře příběh, se scvrkla na pět dějství. Děj je v protikladu k základní hře vyprávěn hranými sekvencemi, realizovanými jako zpravodajské televizní vysílání.

Specializované armády se liší nejpatrněji cenami jednotek, některé však v arzenálu sesterských frakcí vůbec nejsou. Mezi americké specializace patří laserové zbraně, letectvo a zbraně hromadného ničení; čínskými odvětvími jsou nukleární zbraně, tankové divize a pěchota; teroristé mají svůj potenciál rozčleněn na maskování, biologické zbraně a demolice. Vedle typu jednotek rozdíly zahrnují také jejich výzbroj a druhotné dovednosti. Odlišnosti frakcí jedné strany se dotýkají i schopností budov, jakými jsou kupříkladu maskování nebo výroba elektřiny, a parametrů obranných staveb.

S výjimkou módu Generals Challenge, v němž hráč v kůži jednoho generála postupně vyzývá ostatní, kteří jej odstrašují výsměšnými hláškami, hráči zůstává možnost hrát za frakci bez specializace. Hra přitom přináší i jiné přídavky než ty, jež se týkají generálů: USA kromě podpůrného vozidla pro zaměřování vlastních raket a likvidaci nepřátelských přibyl mikrovlnný tank, Čína se vytasila například s těžkým vrtulníkem a internetovým centrem, GLA svůj arzenál rozšířila mimo jiné o sabotéra a autobus pro přepravu pěchoty; její repertoár se rozrostl též o možnost stavět atrapy budov. Další plošné novinky lze nalézt mezi výzkumy a bonusy za generálské odměny. Grafika hry zůstala nezměněna.
Datadisk Zero Hour do hry Command & Conquer: Generals přidává především to, na co láká název základní hry – generály. Každé ze tří stran konfliktu (USA, Čína, teroristická organizace GLA) byly dány tři specializace, jež představují generálové, a hře přibyl mód Generals Challenge, který právě z této diverzifikace těží. Mohutnost kampaní, dávajících hře příběh, se scvrkla na pět dějství. Děj je v protikladu k základní hře vyprávěn hranými sekvencemi, realizovanými jako zpravodajské televizní vysílání.

Specializované armády se liší nejpatrněji cenami jednotek, některé však v arzenálu sesterských frakcí vůbec nejsou. Mezi americké specializace patří laserové zbraně, letectvo a zbraně hromadného ničení; čínskými odvětvími jsou nukleární zbraně, tankové divize a pěchota; teroristé mají svůj potenciál rozčleněn na maskování, biologické zbraně a demolice. Vedle typu jednotek rozdíly zahrnují také jejich výzbroj a druhotné dovednosti. Odlišnosti frakcí jedné strany se dotýkají i schopností budov, jakými jsou kupříkladu maskování nebo výroba elektřiny, a parametrů obranných staveb.

S výjimkou módu Generals Challenge, v němž hráč v kůži jednoho generála postupně vyzývá ostatní, kteří jej odstrašují výsměšnými hláškami, hráči zůstává možnost hrát za frakci bez specializace. Hra přitom přináší i jiné přídavky než ty, jež se týkají generálů: USA kromě podpůrného vozidla pro zaměřování vlastních raket a likvidaci nepřátelských přibyl mikrovlnný tank, Čína se vytasila například s těžkým vrtulníkem a internetovým centrem, GLA svůj arzenál rozšířila mimo jiné o sabotéra a autobus pro přepravu pěchoty; její repertoár se rozrostl též o možnost stavět atrapy budov. Další plošné novinky lze nalézt mezi výzkumy a bonusy za generálské odměny. Grafika hry zůstala nezměněna.
Datadisk Zero Hour do hry Command & Conquer: Generals přidává především to, na co láká název základní hry – generály. Každé ze tří stran konfliktu (USA, Čína, teroristická organizace GLA) byly dány tři specializace, jež představují generálové, a hře přibyl mód Generals Challenge, který právě z této diverzifikace těží. Mohutnost kampaní, dávajících hře příběh, se scvrkla na pět dějství. Děj je v protikladu k základní hře vyprávěn hranými sekvencemi, realizovanými jako zpravodajské televizní vysílání.

Specializované armády se liší nejpatrněji cenami jednotek, některé však v arzenálu sesterských frakcí vůbec nejsou. Mezi americké specializace patří laserové zbraně, letectvo a zbraně hromadného ničení; čínskými odvětvími jsou nukleární zbraně, tankové divize a pěchota; teroristé mají svůj potenciál rozčleněn na maskování, biologické zbraně a demolice. Vedle typu jednotek rozdíly zahrnují také jejich výzbroj a druhotné dovednosti. Odlišnosti frakcí jedné strany se dotýkají i schopností budov, jakými jsou kupříkladu maskování nebo výroba elektřiny, a parametrů obranných staveb.

S výjimkou módu Generals Challenge, v němž hráč v kůži jednoho generála postupně vyzývá ostatní, kteří jej odstrašují výsměšnými hláškami, hráči zůstává možnost hrát za frakci bez specializace. Hra přitom přináší i jiné přídavky než ty, jež se týkají generálů: USA kromě podpůrného vozidla pro zaměřování vlastních raket a likvidaci nepřátelských přibyl mikrovlnný tank, Čína se vytasila například s těžkým vrtulníkem a internetovým centrem, GLA svůj arzenál rozšířila mimo jiné o sabotéra a autobus pro přepravu pěchoty; její repertoár se rozrostl též o možnost stavět atrapy budov. Další plošné novinky lze nalézt mezi výzkumy a bonusy za generálské odměny. Grafika hry zůstala nezměněna.