První ze série rally simulátorů. Ve hře se představují tratě a auta z mistrovství světa v rally (WRC) z roku 1998.
Ve skutečných rallyových autech se účastníte závodů v 8 zemích, na Novém Zélandu, v Řecku, Rakousku, Austrálii, Švédsku, na Korzice, v Indonésii a nakonec i ve Velké Británii. V každé zemi je různý povrch tratí a tak si vyzkoušíte nejrůznější způsoby zacházení se závodním autem.
Ve skutečných rallyových autech se účastníte závodů v 8 zemích, na Novém Zélandu, v Řecku, Rakousku, Austrálii, Švédsku, na Korzice, v Indonésii a nakonec i ve Velké Británii. V každé zemi je různý povrch tratí a tak si vyzkoušíte nejrůznější způsoby zacházení se závodním autem.
Stačilo málo a dnes velmi známá série závodních her s rally tématikou se mohla jmenovat úplně jinak. V době, kdy hra vznikala, byl hlavní hvězdou rally finský jezdec Tommi Mäkinen, který v době, kdy se vývoj této hry chýlil zdárně ke konci, získal svůj již třetí titul mistra světa. Proslýchá se, že Codemasters s ním vedli jednání, ale jak je vidět, tak neúspěšně, a tak své jméno právě vznikající sérii propůjčil jiný výborný jezdec, Brit Colin McRae s "pouze" jedním titulem mistra světa. Jak ukázal čas, toto spojení se ukázalo jako úspěšné. Tommi Mäkinenovi nakonec také vyšla rally hra s názvem Tommi Mäkinen Rally, ale byla vydána jen na PS a zdaleka nebyla tak úspěšná jako konkurence od Codemasters.
V Codemasters správně odhadli, že na trhu je prostor pro rally hru, která bude šikovně balancovat na pomezí arkády a simulace. Tento úspěšný přístup později v Codemasters více či méně aplikovali ve všech hrách série CMR.
Jezdit lze ve třech módech - klasický šampionát s osmi podniky, rally mod potom nabízí odjet jen jednu rally a jako poslední je tu time trial, kde si lze projet jednotlivé erzety a to buď sám, nebo ve splitscreenu s živým soupeřem.
Hra obsahuje skutečná auta i jezdce z doby svého vydání, a tak je možné se posadit do následujících vozidel - Subaru Imprezza 22B (reálné auto Colina McRaee), Mitsubishi Lancer E4, Ford Escort WRC, Toyota Corolly WRC, Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza Kit Car EVO2, VW Golf GTI Kit Car a nakonec také, což musí potěšit každého našince, do Škody Felicia Kit Car. Také tratě byly inspirovány podle svých reálných předloh. Jde o Švédsko, Řecko, Indonésii, Monako, Velkou Británii, Austrálii, Korsiku a Nový Zéland. PC verze, na rozdíl od té pro PS, obsahuje také čtyři odemykatelné tratě navíc.
Samozřejmostí jsou různé povrchy vyžadující odlišní jezdecký styl a nastavení vozu. Dnes už je to obvyklé, ale ve své době nabízel CMR nadstandardní možnosti v této oblasti a změny se opravdu promítaly do chování auta. Spolu s destrukčním modelem, zavedením skutečných měřených úseků jako v opravdových závodech, nebo třeba servisní zónou dostupnou až po několika etapách, položil první díl základy celé série. Drtivou většinu nedostatků odstranil a spoustu vylepšení přinesl legendární druhý díl o dva roky později.
V Codemasters správně odhadli, že na trhu je prostor pro rally hru, která bude šikovně balancovat na pomezí arkády a simulace. Tento úspěšný přístup později v Codemasters více či méně aplikovali ve všech hrách série CMR.
Jezdit lze ve třech módech - klasický šampionát s osmi podniky, rally mod potom nabízí odjet jen jednu rally a jako poslední je tu time trial, kde si lze projet jednotlivé erzety a to buď sám, nebo ve splitscreenu s živým soupeřem.
Hra obsahuje skutečná auta i jezdce z doby svého vydání, a tak je možné se posadit do následujících vozidel - Subaru Imprezza 22B (reálné auto Colina McRaee), Mitsubishi Lancer E4, Ford Escort WRC, Toyota Corolly WRC, Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza Kit Car EVO2, VW Golf GTI Kit Car a nakonec také, což musí potěšit každého našince, do Škody Felicia Kit Car. Také tratě byly inspirovány podle svých reálných předloh. Jde o Švédsko, Řecko, Indonésii, Monako, Velkou Británii, Austrálii, Korsiku a Nový Zéland. PC verze, na rozdíl od té pro PS, obsahuje také čtyři odemykatelné tratě navíc.
Samozřejmostí jsou různé povrchy vyžadující odlišní jezdecký styl a nastavení vozu. Dnes už je to obvyklé, ale ve své době nabízel CMR nadstandardní možnosti v této oblasti a změny se opravdu promítaly do chování auta. Spolu s destrukčním modelem, zavedením skutečných měřených úseků jako v opravdových závodech, nebo třeba servisní zónou dostupnou až po několika etapách, položil první díl základy celé série. Drtivou většinu nedostatků odstranil a spoustu vylepšení přinesl legendární druhý díl o dva roky později.
Stačilo málo a dnes velmi známá série závodních her s rally tématikou se mohla jmenovat úplně jinak. V době, kdy hra vznikala, byl hlavní hvězdou rally finský jezdec Tommi Mäkinen, který v době, kdy se vývoj této hry chýlil zdárně ke konci, získal svůj již třetí titul mistra světa. Proslýchá se, že Codemasters s ním vedli jednání, ale jak je vidět, tak neúspěšně, a tak své jméno právě vznikající sérii propůjčil jiný výborný jezdec, Brit Colin McRae s "pouze" jedním titulem mistra světa. Jak ukázal čas, toto spojení se ukázalo jako úspěšné. Tommi Mäkinenovi nakonec také vyšla rally hra s názvem Tommi Mäkinen Rally, ale byla vydána jen na PS a zdaleka nebyla tak úspěšná jako konkurence od Codemasters.
V Codemasters správně odhadli, že na trhu je prostor pro rally hru, která bude šikovně balancovat na pomezí arkády a simulace. Tento úspěšný přístup později v Codemasters více či méně aplikovali ve všech hrách série CMR.
Jezdit lze ve třech módech - klasický šampionát s osmi podniky, rally mod potom nabízí odjet jen jednu rally a jako poslední je tu time trial, kde si lze projet jednotlivé erzety a to buď sám, nebo ve splitscreenu s živým soupeřem.
Hra obsahuje skutečná auta i jezdce z doby svého vydání, a tak je možné se posadit do následujících vozidel - Subaru Imprezza 22B (reálné auto Colina McRaee), Mitsubishi Lancer E4, Ford Escort WRC, Toyota Corolly WRC, Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza Kit Car EVO2, VW Golf GTI Kit Car a nakonec také, což musí potěšit každého našince, do Škody Felicia Kit Car. Také tratě byly inspirovány podle svých reálných předloh. Jde o Švédsko, Řecko, Indonésii, Monako, Velkou Británii, Austrálii, Korsiku a Nový Zéland. PC verze, na rozdíl od té pro PS, obsahuje také čtyři odemykatelné tratě navíc.
Samozřejmostí jsou různé povrchy vyžadující odlišní jezdecký styl a nastavení vozu. Dnes už je to obvyklé, ale ve své době nabízel CMR nadstandardní možnosti v této oblasti a změny se opravdu promítaly do chování auta. Spolu s destrukčním modelem, zavedením skutečných měřených úseků jako v opravdových závodech, nebo třeba servisní zónou dostupnou až po několika etapách, položil první díl základy celé série. Drtivou většinu nedostatků odstranil a spoustu vylepšení přinesl legendární druhý díl o dva roky později.
V Codemasters správně odhadli, že na trhu je prostor pro rally hru, která bude šikovně balancovat na pomezí arkády a simulace. Tento úspěšný přístup později v Codemasters více či méně aplikovali ve všech hrách série CMR.
Jezdit lze ve třech módech - klasický šampionát s osmi podniky, rally mod potom nabízí odjet jen jednu rally a jako poslední je tu time trial, kde si lze projet jednotlivé erzety a to buď sám, nebo ve splitscreenu s živým soupeřem.
Hra obsahuje skutečná auta i jezdce z doby svého vydání, a tak je možné se posadit do následujících vozidel - Subaru Imprezza 22B (reálné auto Colina McRaee), Mitsubishi Lancer E4, Ford Escort WRC, Toyota Corolly WRC, Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza Kit Car EVO2, VW Golf GTI Kit Car a nakonec také, což musí potěšit každého našince, do Škody Felicia Kit Car. Také tratě byly inspirovány podle svých reálných předloh. Jde o Švédsko, Řecko, Indonésii, Monako, Velkou Británii, Austrálii, Korsiku a Nový Zéland. PC verze, na rozdíl od té pro PS, obsahuje také čtyři odemykatelné tratě navíc.
Samozřejmostí jsou různé povrchy vyžadující odlišní jezdecký styl a nastavení vozu. Dnes už je to obvyklé, ale ve své době nabízel CMR nadstandardní možnosti v této oblasti a změny se opravdu promítaly do chování auta. Spolu s destrukčním modelem, zavedením skutečných měřených úseků jako v opravdových závodech, nebo třeba servisní zónou dostupnou až po několika etapách, položil první díl základy celé série. Drtivou většinu nedostatků odstranil a spoustu vylepšení přinesl legendární druhý díl o dva roky později.
Stačilo málo a dnes velmi známá série závodních her s rally tématikou se mohla jmenovat úplně jinak. V době, kdy hra vznikala, byl hlavní hvězdou rally finský jezdec Tommi Mäkinen, který v době, kdy se vývoj této hry chýlil zdárně ke konci, získal svůj již třetí titul mistra světa. Proslýchá se, že Codemasters s ním vedli jednání, ale jak je vidět, tak neúspěšně, a tak své jméno právě vznikající sérii propůjčil jiný výborný jezdec, Brit Colin McRae s "pouze" jedním titulem mistra světa. Jak ukázal čas, toto spojení se ukázalo jako úspěšné. Tommi Mäkinenovi nakonec také vyšla rally hra s názvem Tommi Mäkinen Rally, ale byla vydána jen na PS a zdaleka nebyla tak úspěšná jako konkurence od Codemasters.
V Codemasters správně odhadli, že na trhu je prostor pro rally hru, která bude šikovně balancovat na pomezí arkády a simulace. Tento úspěšný přístup později v Codemasters více či méně aplikovali ve všech hrách série CMR.
Jezdit lze ve třech módech - klasický šampionát s osmi podniky, rally mod potom nabízí odjet jen jednu rally a jako poslední je tu time trial, kde si lze projet jednotlivé erzety a to buď sám, nebo ve splitscreenu s živým soupeřem.
Hra obsahuje skutečná auta i jezdce z doby svého vydání, a tak je možné se posadit do následujících vozidel - Subaru Imprezza 22B (reálné auto Colina McRaee), Mitsubishi Lancer E4, Ford Escort WRC, Toyota Corolly WRC, Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza Kit Car EVO2, VW Golf GTI Kit Car a nakonec také, což musí potěšit každého našince, do Škody Felicia Kit Car. Také tratě byly inspirovány podle svých reálných předloh. Jde o Švédsko, Řecko, Indonésii, Monako, Velkou Británii, Austrálii, Korsiku a Nový Zéland. PC verze, na rozdíl od té pro PS, obsahuje také čtyři odemykatelné tratě navíc.
Samozřejmostí jsou různé povrchy vyžadující odlišní jezdecký styl a nastavení vozu. Dnes už je to obvyklé, ale ve své době nabízel CMR nadstandardní možnosti v této oblasti a změny se opravdu promítaly do chování auta. Spolu s destrukčním modelem, zavedením skutečných měřených úseků jako v opravdových závodech, nebo třeba servisní zónou dostupnou až po několika etapách, položil první díl základy celé série. Drtivou většinu nedostatků odstranil a spoustu vylepšení přinesl legendární druhý díl o dva roky později.
V Codemasters správně odhadli, že na trhu je prostor pro rally hru, která bude šikovně balancovat na pomezí arkády a simulace. Tento úspěšný přístup později v Codemasters více či méně aplikovali ve všech hrách série CMR.
Jezdit lze ve třech módech - klasický šampionát s osmi podniky, rally mod potom nabízí odjet jen jednu rally a jako poslední je tu time trial, kde si lze projet jednotlivé erzety a to buď sám, nebo ve splitscreenu s živým soupeřem.
Hra obsahuje skutečná auta i jezdce z doby svého vydání, a tak je možné se posadit do následujících vozidel - Subaru Imprezza 22B (reálné auto Colina McRaee), Mitsubishi Lancer E4, Ford Escort WRC, Toyota Corolly WRC, Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza Kit Car EVO2, VW Golf GTI Kit Car a nakonec také, což musí potěšit každého našince, do Škody Felicia Kit Car. Také tratě byly inspirovány podle svých reálných předloh. Jde o Švédsko, Řecko, Indonésii, Monako, Velkou Británii, Austrálii, Korsiku a Nový Zéland. PC verze, na rozdíl od té pro PS, obsahuje také čtyři odemykatelné tratě navíc.
Samozřejmostí jsou různé povrchy vyžadující odlišní jezdecký styl a nastavení vozu. Dnes už je to obvyklé, ale ve své době nabízel CMR nadstandardní možnosti v této oblasti a změny se opravdu promítaly do chování auta. Spolu s destrukčním modelem, zavedením skutečných měřených úseků jako v opravdových závodech, nebo třeba servisní zónou dostupnou až po několika etapách, položil první díl základy celé série. Drtivou většinu nedostatků odstranil a spoustu vylepšení přinesl legendární druhý díl o dva roky později.
Stačilo málo a dnes velmi známá série závodních her s rally tématikou se mohla jmenovat úplně jinak. V době, kdy hra vznikala, byl hlavní hvězdou rally finský jezdec Tommi Mäkinen, který v době, kdy se vývoj této hry chýlil zdárně ke konci, získal svůj již třetí titul mistra světa. Proslýchá se, že Codemasters s ním vedli jednání, ale jak je vidět, tak neúspěšně, a tak své jméno právě vznikající sérii propůjčil jiný výborný jezdec, Brit Colin McRae s "pouze" jedním titulem mistra světa. Jak ukázal čas, toto spojení se ukázalo jako úspěšné. Tommi Mäkinenovi nakonec také vyšla rally hra s názvem Tommi Mäkinen Rally, ale byla vydána jen na PS a zdaleka nebyla tak úspěšná jako konkurence od Codemasters.
V Codemasters správně odhadli, že na trhu je prostor pro rally hru, která bude šikovně balancovat na pomezí arkády a simulace. Tento úspěšný přístup později v Codemasters více či méně aplikovali ve všech hrách série CMR.
Jezdit lze ve třech módech - klasický šampionát s osmi podniky, rally mod potom nabízí odjet jen jednu rally a jako poslední je tu time trial, kde si lze projet jednotlivé erzety a to buď sám, nebo ve splitscreenu s živým soupeřem.
Hra obsahuje skutečná auta i jezdce z doby svého vydání, a tak je možné se posadit do následujících vozidel - Subaru Imprezza 22B (reálné auto Colina McRaee), Mitsubishi Lancer E4, Ford Escort WRC, Toyota Corolly WRC, Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza Kit Car EVO2, VW Golf GTI Kit Car a nakonec také, což musí potěšit každého našince, do Škody Felicia Kit Car. Také tratě byly inspirovány podle svých reálných předloh. Jde o Švédsko, Řecko, Indonésii, Monako, Velkou Británii, Austrálii, Korsiku a Nový Zéland. PC verze, na rozdíl od té pro PS, obsahuje také čtyři odemykatelné tratě navíc.
Samozřejmostí jsou různé povrchy vyžadující odlišní jezdecký styl a nastavení vozu. Dnes už je to obvyklé, ale ve své době nabízel CMR nadstandardní možnosti v této oblasti a změny se opravdu promítaly do chování auta. Spolu s destrukčním modelem, zavedením skutečných měřených úseků jako v opravdových závodech, nebo třeba servisní zónou dostupnou až po několika etapách, položil první díl základy celé série. Drtivou většinu nedostatků odstranil a spoustu vylepšení přinesl legendární druhý díl o dva roky později.
V Codemasters správně odhadli, že na trhu je prostor pro rally hru, která bude šikovně balancovat na pomezí arkády a simulace. Tento úspěšný přístup později v Codemasters více či méně aplikovali ve všech hrách série CMR.
Jezdit lze ve třech módech - klasický šampionát s osmi podniky, rally mod potom nabízí odjet jen jednu rally a jako poslední je tu time trial, kde si lze projet jednotlivé erzety a to buď sám, nebo ve splitscreenu s živým soupeřem.
Hra obsahuje skutečná auta i jezdce z doby svého vydání, a tak je možné se posadit do následujících vozidel - Subaru Imprezza 22B (reálné auto Colina McRaee), Mitsubishi Lancer E4, Ford Escort WRC, Toyota Corolly WRC, Renault Maxi Megane, SEAT Ibiza Kit Car EVO2, VW Golf GTI Kit Car a nakonec také, což musí potěšit každého našince, do Škody Felicia Kit Car. Také tratě byly inspirovány podle svých reálných předloh. Jde o Švédsko, Řecko, Indonésii, Monako, Velkou Británii, Austrálii, Korsiku a Nový Zéland. PC verze, na rozdíl od té pro PS, obsahuje také čtyři odemykatelné tratě navíc.
Samozřejmostí jsou různé povrchy vyžadující odlišní jezdecký styl a nastavení vozu. Dnes už je to obvyklé, ale ve své době nabízel CMR nadstandardní možnosti v této oblasti a změny se opravdu promítaly do chování auta. Spolu s destrukčním modelem, zavedením skutečných měřených úseků jako v opravdových závodech, nebo třeba servisní zónou dostupnou až po několika etapách, položil první díl základy celé série. Drtivou většinu nedostatků odstranil a spoustu vylepšení přinesl legendární druhý díl o dva roky později.