Druhý díl kultovního rallye simulátoru (Colin McRae Rally), který je považován za jednoho z nejlepších ve svém žánru. Jedná se o spíše arkádovější počin namířený primárně na hratelnost a ovladatelnost vozu.
Na výběr je několik pečlivě vymodelovaných vozidel zahrnující takové značky jako Ford, Subaru, Mitshubishi, Peugeot a mnohé další. Rychlost a přesnost jízd lze poměřit s ostatními hráči přes online hraní.
Na výběr je několik pečlivě vymodelovaných vozidel zahrnující takové značky jako Ford, Subaru, Mitshubishi, Peugeot a mnohé další. Rychlost a přesnost jízd lze poměřit s ostatními hráči přes online hraní.
Colin McRae Rally 2.0 je druhým dílem závodní rally série a navazuje na první díl, který vyšel dva roky zpět. Nejedná se o simulaci v tom pravém slova smyslu, v zájmu přístupnosti širšímu okruhu hráčů je obtížnost řízení celkem citlivě umístěna někam mezi arkádu a simulaci, takže nováček není frustrován a šikovný závodník ve hře přesto najde výzvu.
Hra nabízí dva hlavní módy - arkádu, ve které hráč krouží spolu s dalšími protivníky po jednom z okruhů a snaží se dojet první, v dalším módu se lze zúčastnit klasického šampionátu, kde postupně projíždí závody v různých zemích (pro potřebný trénink si lze jednotlivé etapy zajet i zvlášť (time trial, single rally a single stage) a jako poslední je tu challenge. Jde o soupeření dvou aut na uzavřeném okruhu. Obtížnost lze navolit ve třech stupních - easy, normal a hard.
K dispozici jsou skutečná rally auta, poplatná době vydání, takže je možné usednout do vozidel jako je Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, Ford Focus, Toyota Corolla, Seat Cordoba a Peugeot 206. Auta se od sebe liší v podstatě jen vzhledem a volba toho pravého je tak jen na osobních sympatiích. Při úspěšném hraní lze postupem času odemknout i některá bonusová vozidla. Tratí je celkem osm - Finsko, Řecko, Francie, Švédsko, Austrálie, Keňa, Itálie a Velká Británie, každá země má svá specifika a převládající povrch.
Ačkoliv hra není 100% simulace, nabízí překvapivě docela rozsáhlé možnosti co se týče nastavení vozu, které mají v reálu viditelný dopad na chování vozu.
Proti prvnímu dílu se značného vylepšení dočkala grafická i zvuková stránka hry.
Hra nabízí dva hlavní módy - arkádu, ve které hráč krouží spolu s dalšími protivníky po jednom z okruhů a snaží se dojet první, v dalším módu se lze zúčastnit klasického šampionátu, kde postupně projíždí závody v různých zemích (pro potřebný trénink si lze jednotlivé etapy zajet i zvlášť (time trial, single rally a single stage) a jako poslední je tu challenge. Jde o soupeření dvou aut na uzavřeném okruhu. Obtížnost lze navolit ve třech stupních - easy, normal a hard.
K dispozici jsou skutečná rally auta, poplatná době vydání, takže je možné usednout do vozidel jako je Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, Ford Focus, Toyota Corolla, Seat Cordoba a Peugeot 206. Auta se od sebe liší v podstatě jen vzhledem a volba toho pravého je tak jen na osobních sympatiích. Při úspěšném hraní lze postupem času odemknout i některá bonusová vozidla. Tratí je celkem osm - Finsko, Řecko, Francie, Švédsko, Austrálie, Keňa, Itálie a Velká Británie, každá země má svá specifika a převládající povrch.
Ačkoliv hra není 100% simulace, nabízí překvapivě docela rozsáhlé možnosti co se týče nastavení vozu, které mají v reálu viditelný dopad na chování vozu.
Proti prvnímu dílu se značného vylepšení dočkala grafická i zvuková stránka hry.
Colin McRae Rally 2.0 je druhým dílem závodní rally série a navazuje na první díl, který vyšel dva roky zpět. Nejedná se o simulaci v tom pravém slova smyslu, v zájmu přístupnosti širšímu okruhu hráčů je obtížnost řízení celkem citlivě umístěna někam mezi arkádu a simulaci, takže nováček není frustrován a šikovný závodník ve hře přesto najde výzvu.
Hra nabízí dva hlavní módy - arkádu, ve které hráč krouží spolu s dalšími protivníky po jednom z okruhů a snaží se dojet první, v dalším módu se lze zúčastnit klasického šampionátu, kde postupně projíždí závody v různých zemích (pro potřebný trénink si lze jednotlivé etapy zajet i zvlášť (time trial, single rally a single stage) a jako poslední je tu challenge. Jde o soupeření dvou aut na uzavřeném okruhu. Obtížnost lze navolit ve třech stupních - easy, normal a hard.
K dispozici jsou skutečná rally auta, poplatná době vydání, takže je možné usednout do vozidel jako je Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, Ford Focus, Toyota Corolla, Seat Cordoba a Peugeot 206. Auta se od sebe liší v podstatě jen vzhledem a volba toho pravého je tak jen na osobních sympatiích. Při úspěšném hraní lze postupem času odemknout i některá bonusová vozidla. Tratí je celkem osm - Finsko, Řecko, Francie, Švédsko, Austrálie, Keňa, Itálie a Velká Británie, každá země má svá specifika a převládající povrch.
Ačkoliv hra není 100% simulace, nabízí překvapivě docela rozsáhlé možnosti co se týče nastavení vozu, které mají v reálu viditelný dopad na chování vozu.
Proti prvnímu dílu se značného vylepšení dočkala grafická i zvuková stránka hry.
Hra nabízí dva hlavní módy - arkádu, ve které hráč krouží spolu s dalšími protivníky po jednom z okruhů a snaží se dojet první, v dalším módu se lze zúčastnit klasického šampionátu, kde postupně projíždí závody v různých zemích (pro potřebný trénink si lze jednotlivé etapy zajet i zvlášť (time trial, single rally a single stage) a jako poslední je tu challenge. Jde o soupeření dvou aut na uzavřeném okruhu. Obtížnost lze navolit ve třech stupních - easy, normal a hard.
K dispozici jsou skutečná rally auta, poplatná době vydání, takže je možné usednout do vozidel jako je Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, Ford Focus, Toyota Corolla, Seat Cordoba a Peugeot 206. Auta se od sebe liší v podstatě jen vzhledem a volba toho pravého je tak jen na osobních sympatiích. Při úspěšném hraní lze postupem času odemknout i některá bonusová vozidla. Tratí je celkem osm - Finsko, Řecko, Francie, Švédsko, Austrálie, Keňa, Itálie a Velká Británie, každá země má svá specifika a převládající povrch.
Ačkoliv hra není 100% simulace, nabízí překvapivě docela rozsáhlé možnosti co se týče nastavení vozu, které mají v reálu viditelný dopad na chování vozu.
Proti prvnímu dílu se značného vylepšení dočkala grafická i zvuková stránka hry.
Colin McRae Rally 2.0 je druhým dílem závodní rally série, navazující na první díl z roku 1998. Nejedná se o simulaci v tom pravém slova smyslu. V zájmu přístupnosti širšímu okruhu hráčů je obtížnost řízení celkem citlivě umístěna někam mezi arkádu a simulaci, takže nováček není frustrován a šikovný závodník ve hře přesto najde výzvu. Jsou zde rozsáhlé možnosti, co se týče nastavení vozu, které mají v reálu viditelný dopad na chování aut při jízdě.
Hra nabízí dva hlavní módy – arkádu, v níž hráč krouží spolu s dalšími protivníky po jednom z okruhů a snaží se dojet první, v dalším módu se lze zúčastnit klasického šampionátu, kde postupně projíždí závody v různých zemích (pro potřebný trénink si lze jednotlivé etapy zajet i zvlášť (time trial, single rally a single stage) a jako poslední je tu challenge. Jde o soupeření dvou aut na uzavřeném okruhu. Obtížnost se dá navolit ve třech stupních – easy, normal a hard.
K dispozici jsou skutečná rally auta, poplatná době vydání, takže je možné usednout do vozidel jako je Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, Ford Focus, Toyota Corolla, Seat Cordoba a Peugeot 206. Auta se od sebe liší v podstatě jen vzhledem a volba toho pravého je tak jen na osobních sympatiích. Při úspěšném hraní lze postupem času odemknout i některá bonusová vozidla. Prostředí je celkem osm – Finsko, Řecko, Francie, Švédsko, Austrálie, Keňa, Itálie a Velká Británie, každé má svá specifika a převládající povrch.
Počet rychlostních zkoušek v dané zemi se liší s tím, o jakou obtížnost se jedná. Možnost opravy vozidla, stejně jako uložení dosaženého postupu, následuje po dvou odjetých erzetách. Pro postup všemi soutěžemi je nutné se umístit nejhůře na šestém místě. Obdržené body se sčítají a vítězí ten, kdo jich získá nejvíce. V hlavní nabídce nechybí načtení hráčova profilu, pod nímž se skrývají veškeré automobily získané za dobu hraní. Využitelných v šampionátu, popř. jakémkoliv jiném režimu.
Hra nabízí dva hlavní módy – arkádu, v níž hráč krouží spolu s dalšími protivníky po jednom z okruhů a snaží se dojet první, v dalším módu se lze zúčastnit klasického šampionátu, kde postupně projíždí závody v různých zemích (pro potřebný trénink si lze jednotlivé etapy zajet i zvlášť (time trial, single rally a single stage) a jako poslední je tu challenge. Jde o soupeření dvou aut na uzavřeném okruhu. Obtížnost se dá navolit ve třech stupních – easy, normal a hard.
K dispozici jsou skutečná rally auta, poplatná době vydání, takže je možné usednout do vozidel jako je Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, Ford Focus, Toyota Corolla, Seat Cordoba a Peugeot 206. Auta se od sebe liší v podstatě jen vzhledem a volba toho pravého je tak jen na osobních sympatiích. Při úspěšném hraní lze postupem času odemknout i některá bonusová vozidla. Prostředí je celkem osm – Finsko, Řecko, Francie, Švédsko, Austrálie, Keňa, Itálie a Velká Británie, každé má svá specifika a převládající povrch.
Počet rychlostních zkoušek v dané zemi se liší s tím, o jakou obtížnost se jedná. Možnost opravy vozidla, stejně jako uložení dosaženého postupu, následuje po dvou odjetých erzetách. Pro postup všemi soutěžemi je nutné se umístit nejhůře na šestém místě. Obdržené body se sčítají a vítězí ten, kdo jich získá nejvíce. V hlavní nabídce nechybí načtení hráčova profilu, pod nímž se skrývají veškeré automobily získané za dobu hraní. Využitelných v šampionátu, popř. jakémkoliv jiném režimu.